Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
Johnny Depp! Mutta ei siis mikään pirates versio, vaan ihan se nuori depp (Cry baby ja siitä eteenpäin), mutta viiksien ja parran kanssa kuitenkin :)
Mutta ei ole kyllä muuten tyyliltään yhtä renttu, haha
Osama bin Ladenia.
Ainakin äitini mielestä. :D
No onpas teillä muilla komiat miehet. Mun mieheni muistuttaa todella paljon Seppo Hovia. Ihana se silti on ja todella kultainen.
Will Smith. Olemuksessa ja eleissä todella paljon samaa. Kasvonpiirteissä on kyllä erojakin, ja hymy on selvästi erilainen, mutta yleinen olemus hämmentävän samankaltainen.
Colin Farrellia nuorempana muistutti.
Ulkonäkönsä puolesta nuorempaa Heikki Paasosta. Ja junnuna pikkutytöt luuli sitä "Salkkareiden Miroksi". :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:07"]Bruce Willisiä
[/quote]
Olen kade, jos lemppaat sen, ilmoittele : D
Voi jeesus, veikkaan et teillä oikeesti istuu sellanen homer Simpsonin näkönen kalju piereskelevä kaljamaha siellä :D Ompa palstamammoilla muka komeat miehet :D
Kuka kateellinen käy peukuttamassa kaikki alas :D Ei tarvitse ottaa kaikkea niin vakavasti!
Lyhyempi ja skrodempi Tommi Evilä :)
Meinasin vastaa just homer, mutta ehkä barbapapa? Se on julkkis ja mies.
Muistuttaa ihan Geoffrey Arendia, tumma kihara tukka ja seminörtihtävä olemus :D
Nuorempana kuin Sakari Kuosmanen, mutta nykysin ilmetty "Ismo Laitela", eli näyttelijä Esko Kovero. Kiitos alapeukuista :D en edes kehtaa sanoa, ketä itse muistutan....
Ehkä tää jalkapalloilija Van Persie kasvojen ja kropan puolesta lähimpänä. Mies vaan lyhyempi. :)
Nuorempana ja hoikempana mies oli kuin Schumacher...