Katseletteko miesten takapuolia?
Itse olen nainen, enkä ole koskaan oikein katsellut niitä. Mietin, että katseletteko te muut niitä säännöllisesti, vai? Merkitseekö miesten takapuolet teille paljonkin? Itse kiinnitän paljon enemmän huomiota esim. hauiksiin.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:28"]
Ei ole kiva miehenä liikkua kaupungilla kun esineellistetään!! :S
[/quote]Komppi. Ihan kamalaa, kun pitää näiden keski-ikäisten naisten ohi kulkiessa kääntyä kävelemään takaperin välttääkseen kiimaisia peppuun kohdistettuja katseita, ja sittenkin ne katsovat etumusta.
Mukavaahan se on kun naiset kattoo persettä. Valitettavasti kun käännyn, niin katseet kääntyy äkkiä pois, koska olen ruma. Kovalla liikunnalla hankittu peba löytyy.
Niin, siis kyllä minua on ainakin aina kiinnostanut miesten hauisten seutu..
Mistä te huomaatte, että naiset katsovat teidän takamusta? Onko teillä joku meikkipeili taskussa, jonka avulla välillä tarkistatte.
En kattele miesten takamuksia, mutta avot kun tulee kesä ja shortsikausi niin miesten pohkeet on tiirauksen kohteena.
En katso! Älytön idea, joka on keksitty vain ikään kuin "kostoksi" sille, että miehet tuijottelevat naisia.
Pitäis katsoa. Kiitos, kun muistutit. Pitäis jotain vähäisiä iloja elämässä olla.
Eikö tämä aihe kiinnosta ketään o_O?
Siis kattooko jotkut naiset oikeasti miesten hauiksia?