Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada pienet rinnat huomatuksi?

Vierailija
26.02.2014 |

Olen pienirintainen nainen (kuppikoko 70AA). Silti ihmetyksekseni vientiä riittäisi, jos sitä tahtoisin. En käytä mitään push up -rintaliivejä vaan normaaleja rintsikoita, jotka silti saavat rintani näyttämään aavistuksen isommilta ja normaalin muotoisilta (pyöreiltä) kuin mitä ne oikeasti ovat. Mietin, että pitävätköhän miehet rintojani paidan päältä katsottuna normaaleina pyöreinä ja kiinteitä B-kupin rintoina? En ole koskaan päätynyt kenenkään kanssa sänkyyn, joten en tiedä, olisivatko nämä miehet pettyneet, kun olisivatkin nähneet todelliset rintani kaikessa pienuudessaan. Olisihan se melko nolo tilanne, että mies ei saisikaan seisomaan tai että se lopsahtaisi kesken kaiken.

Mietin vain, että mitenköhän saisin miehet huomaamaan ja tajuamaan, että rintani ovat oikeasti todella pienet, jotta he eivät sitten pettyisi? En tiedä, onko ihan järkevää sanoa kesken kaiken tutustumista, että kai tajuat, että rintani ovat pienet :D

Olen miettinyt, että pitäisikö vain käyttää jotain urheilutoppia, mutta se taas lätistäisi kaiken pulleuden niistä pienistäkin rinnoista. Eikä lattarintaisuus sovi ihan kaikkien vaatteiden kanssa yhteen.

En nyt kaipaa mitään haukkumista huonosta itsetunnosta vaan oikeasti vinkkejä muilta aidosta pienirintaisilta eli maksimissaan A-kuppisilta :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 70aa on ihan oikeasti pieni..ei sellainen kiva, kouraan mahtuva puolikas tennispallo, vaan pahimmassa tapauksessa nänni ja ihonalainen teepussi. Se yhdistettynä isoon löysään alaosaan ei välttämättä ole jokapojan unelma. Mut ei välttämättä turn-offikaan, mun mies jostain syystä tykkää päärynänmallisista naisista, jaksaa ihailla paksuja reisiä ja isoa pyllyä. Vaikkei ne mulla mitään pelkkää lihasta olekaan.

Vierailija
22/26 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vilkkuvat ledivalot rintojen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:36"]

Ja 70aa on ihan oikeasti pieni..ei sellainen kiva, kouraan mahtuva puolikas tennispallo, vaan pahimmassa tapauksessa nänni ja ihonalainen teepussi. Se yhdistettynä isoon löysään alaosaan ei välttämättä ole jokapojan unelma. Mut ei välttämättä turn-offikaan, mun mies jostain syystä tykkää päärynänmallisista naisista, jaksaa ihailla paksuja reisiä ja isoa pyllyä. Vaikkei ne mulla mitään pelkkää lihasta olekaan.

[/quote]

Jostain syystä aina ajatellaan, että pienet rinnat voi olla vain siroilla hoikilla pienillä naisilla. Vähän sama juttu kuin, että ajatellaan, että isorintaisen hoikan naisen rintojen täytyy olla silikonit. Ihan naurettavaa. Itse olen päärynämallia, joten pienet rinnat eivät ihan mene yhteen vartaloni kanssa. Olen ollut myös ylipainoinen, mutta rinnat ovat silti aina olleet samaa kokoa. Minuun rintoihini painonnousu ei siis vaikuta laisinkaan, vaikka moneen ilmeisesti vaikuttaa.

Kyllähän niitä pienistä rinnoista tykkääviä löytyy, mutta kun he monesti myös tykkäävät siitä pienistä sirosta vartalosta. Taitaa aika harvassa olla ne miehet, jossa kuolaa nimenomaan päärynävartaloisten lähes rinnattomien naisten perään!

Vierailija
24/26 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:59"]

Mietin vain, että mitenköhän saisin miehet huomaamaan ja tajuamaan, että rintani ovat oikeasti todella pienet, jotta he eivät sitten pettyisi? En tiedä, onko ihan järkevää sanoa kesken kaiken tutustumista, että kai tajuat, että rintani ovat pienet :D[/quote]

Nainen: "Meillä alkoi aika hyvin tämä tutustuminen. Kai sä tajuat, että nämä rinnat ovat pienet!?"

Mies: "anteeksi...?"

Nainen: "et sä hiffaa?"

Mies: "...en kyllä ole ihan perillä mitä tapahtuu"

Nainen: "huoh!, siis nämä EIVÄT ole B-kupit, vaan rintsikoissa on vähän toppausta, tajusitko jo?"

Mies: "miksi me puhumme tästä?"

Vierailija
25/26 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:13"]

Varsinkin jos on muutenkin pieni ja hoikka niin pienet rinnat ovat erittäin seksikkäät!

t: mies

[/quote]

Kun ei kaikki ole pieniä ja hoikkia. Täältä löytyy vaatekoko 42 + 70AA.

[/quote]

jos et ole ap, ei sinun koollasi ole keskustelun kannalta mitään relevanssia.

Vierailija
26/26 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on todella yleistä että rinnat ei ole niin kiinteät kuin miltä ne liivit päällä näyttää, eli se ei yllätä miehiä, vaan on ihan luonnollista ja tyhmempiki mies sen tajuaa että liivit nostaa rintoja. Sitten taas tuohon kokoasiaan, niin onhan se vähän huijausta käyttää ihan älyttömiä toppauksia tai täytteitä, mutta jos sä suht normaaleja liivejä käytät ja kupit näyttää b-kupeilta niin kyllä se silloin on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi