Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesten parhaat selitykset...

Vierailija
26.02.2014 |

Pettämiselle?? Tai jostain asiasta valehtelulle??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"V*ttuako nalkutit siitä muoviastian palamisesta" sanoi mun ex kun petti.

Vierailija
2/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:15"]

[/quote]

Totuus on totuus, ei selitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:17"]

[/quote]

[/quote]

Ja tyhmä on tyhmä vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
4/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin jo eksän kanssa erottu. Mutta olosuhteiden pakosta asuttiin vielä saman katon alla. Hän oli se joka oli pettänyt.

Minulle oli yksi mies laittanut viestiä ja eksäni oli viestini lukenut (kännykästä). Siitä alkoi minulle rähisemään ja jotain vispilän kaupasta. Itse tuohduin että millä oikeudella hän menee lukemaan viestini. Selitys oli "olin alkamassa pelaamaan matopeliä". Tosi surkea selitys, kun pelit ja viestit ei löytynyt silloin, eikä vieläkään löydy samasta valikosta.

Vierailija
5/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei taida mies montaa kritiikkiä kestää, jos noin pienessä on syy pettää. Selittelyä tuo on, ei totuus.

Vierailija
6/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mitä itse kuulin pettävältä mieheltä, oli että "oma muija on lihonut, tullut sellainen pelastusrengas vatsan ympärille, eikä ole enää seksiäkään kuin kerran kuukaudessa koska hänen mielestään rakkauteen kuuluu paljon muutakin kuin seksi". t. toinen nainen

Vierailija
7/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:27"]

Ainakin mitä itse kuulin pettävältä mieheltä, oli että "oma muija on lihonut, tullut sellainen pelastusrengas vatsan ympärille, eikä ole enää seksiäkään kuin kerran kuukaudessa koska hänen mielestään rakkauteen kuuluu paljon muutakin kuin seksi". t. toinen nainen

[/quote]

Ja sinä tietenkin hyvää hyvyyttäs uskot kaiken mitä tuo kaksinaamainen sinulle kertoo. Samaan aikaan voi kertoa kolmannelle naiselle että kukaan ei ole koskaan vetänyt vertoja hänelle ja hänen seksitaidoille ja rakkaudelle.

Miehestä kyllä kertoo aika paljon, jos hänen mielestään vain seksi on rakkautta...

Vierailija
8/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa kuullut tuollaista miesten suusta että naisten lihominen olisi syy pettämiselle.

Paras syy konka ite olen kuullut ni oli se että "kun sä et nyt ollu kotona...."

-ap

Vierailija
9/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:30"]

[/quote]

Ja sinä tietenkin hyvää hyvyyttäs uskot kaiken mitä tuo kaksinaamainen sinulle kertoo. Samaan aikaan voi kertoa kolmannelle naiselle että kukaan ei ole koskaan vetänyt vertoja hänelle ja hänen seksitaidoille ja rakkaudelle.

Miehestä kyllä kertoo aika paljon, jos hänen mielestään vain seksi on rakkautta...

[/quote] mikäs ammattiloukkaantuja se sinäkin oikein olet, taisi osua arkaan kohtaan?:D enkö saisi kertoa, mikä heidän suhteessaan meni pieleen? ottaisitte lihapullat oppia, ettei kannattas itseään turvottaa muodottomaksi pötkyläksi. :D   mies oli jäänyt kiinni ja ero tullut ,kun tuota minulle kertoi. t. toinen nainen

Vierailija
10/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:30"]

[/quote]

[/quote] mikäs ammattiloukkaantuja se sinäkin oikein olet, taisi osua arkaan kohtaan?:D enkö saisi kertoa, mikä heidän suhteessaan meni pieleen? ottaisitte lihapullat oppia, ettei kannattas itseään turvottaa muodottomaksi pötkyläksi. :D   mies oli jäänyt kiinni ja ero tullut ,kun tuota minulle kertoi. t. toinen nainen

[/quote]

Vooiih, en loukkaantunut, vaan olen joskus itsekin ollut se tyhmä toinen nainen. Sinkkuna näin näitä elostelijoita aika paljon. Ja silloin kasvaessani ja viisastuessani tajusin, ettei minun tarvitse vajota enää niin alas, että alkaisin toiseksi naiseksi. En ensimmäiseksi kotona odottavaksi enkä toiseksi jossain muualla odottavaksi. Totta siis se, että kokemuksesta kerroin.

Vierailija
11/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomasi, että en tarvitse häntä. Otti itselleen itseään ja minua heikomman toisen naisen.

Vierailija
12/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimo ei ymmärrä minua" olen kuullut useammasta suusta.

Vierailija
13/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ymmärrä minua on suomeksi, että en saa siltä pimpsaa.

Vierailija
14/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa yleisin syy on, että vaimon kiinnostus seksiin on lopahtanut täysin jossain vaiheessa liittoa.

Vierailija
15/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 10:01"]Kaipa yleisin syy on, että vaimon kiinnostus seksiin on lopahtanut täysin jossain vaiheessa liittoa.

[/quote]

Ja mistähän syystä lie lopahtanut? Ei kai kukaan jaksa vuosikausia suolatonta kaurapuuroakaan pelkästään syödä..

Vierailija
16/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on paha tapa aloittaa se massakausi kun kala on koukussa. Mielestäni molemmin puolin pitäisi olla jonkinlainen "kuluttajansuoja" ja molempien pitäisi huolehtia itsestään.

Vierailija
17/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:26"]

[/quote]

[/quote]

Ei taida mies montaa kritiikkiä kestää, jos noin pienessä on syy pettää. Selittelyä tuo on, ei totuus.

[/quote]

Ei kestänyt ei. Enkä edes nalkuttanut. Totesin vain että ei sitten käynyt mielessä ettei muoviastiaa kannata kuumalle levylle laittaa.

Mies ei kestänyt minkäänlaista kritiikkiä mistään.

-2-

Vierailija
18/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei kestänyt ei. Enkä edes nalkuttanut. Totesin vain että ei sitten käynyt mielessä ettei muoviastiaa kannata kuumalle levylle laittaa.

-2-

[/quote]

Tuskin tuo nyt oli se oikea syy. Naiset ovat niin tyhmiä.

Mies

Vierailija
19/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:24"]

Naisilla on paha tapa aloittaa se massakausi kun kala on koukussa. Mielestäni molemmin puolin pitäisi olla jonkinlainen "kuluttajansuoja" ja molempien pitäisi huolehtia itsestään.

[/quote]

Mitä oon ympärilleni katsellu niin kyllä ne miestenkin läskiplösö siinä vyötärön ympärillä on tupannut kasvamaan vuosien varrella.

Vierailija
20/22 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

-2-

[/quote]

Tuskin tuo nyt oli se oikea syy. Naiset ovat niin tyhmiä.

Mies

[/quote]

Ei tietenkään ollut. Tottakai se tiedetään. Kysytään vaan että kuinka tyhmä mies on kun kuvittelee että noin ääliö selitys menee läpi?