Apua, mitä tunikan kanssa pidetään kun en halua legginsejä?
Ostin ihanan henkäyksen keveän Vilan tubikan, missä on myös pitsiä. Tunikassa on ohut vyö. Pituus on kuitenkin sen verran lyhyt, että ilman alaosaa en kehtaa sitä pitää. Mutta mitä ihmettä laitan jalkaan vaalea tunikan kanssa?
Kommentit (13)
Jotkut käyttää mekkojenkin kanssa collegehousuja...
onneks en oo nähnyt mekko/collegehousuyhdistelmää
Suorat kapeat silkkihousut, ei missaan tapauksessa farkkuja, liian raskas materiaali henkayksen ohuen topin kanssa.
Hieno toppi, shortsit ja sukkahousut, kuka ihme lahtisi tallaisessa narriasussa ihmisten ilmoille?
Tai shortsit ja sukkahousut.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 22:07"]
No vaikka pillifarkut. Tai shortsit ja sukkahousut.
[/quote]
Noihin kun viela yhdistaisi kumisaappaat ja navettahuivin niin a vot!
Mä käytän kesällä tunikoiden alla minishortseja. Vai lasketaanko ne mineiksi kun perse pysyy kokonaan housujen sisäpuolella?
Anygays... tällaisia http://www.oasap.com/shorts/12496-wholecolored-zipped-mini-shorts.html
Talvella käytän sellaisia H&M ihonmyötäisiä joustavia pillihousuja.
Ääh, ostin tuon vaatteen kun ihastuin siihen ensi silmäyksellä, mutta nyt se osoittautuukin hankalaksi alaosan takia. Olen lähdössä Dubsihin ja siellä käsittääkseni ei katsota hyvällä liian lyhyitä hameita. Täytyy yrittää etsiä maksimekkoa jostain.
Älä helvetissä mitään shortsit+sukkahousut-yhdistelmää ainakaan. Pillifarkut ja nilkkurit on minun ehdotukseni!
Mulla on samanlainen ongelma kuin ap:lla. Ihana liian lyhyt hameeksi -tunika. On jäänyt käyttämättä, kun en tiedä mitä alle. Todennäköisesti kuintekin laitan alle jonain päivänä legginsit, niitähän on nykyään todella erilaisia ja sellaisia, jotka korvaa "tavalliset" housut eikä ole mitkään kalsarit.
No vaikka pillifarkut. Tai shortsit ja sukkahousut.