Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaulahuivit jo vähän pois muodista?

Vierailija
07.11.2020 |

Kaulahuivilla tarkoitan sisälläkin pidettävää ohuempaa huivia, melko muhkeaa kuitenkin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryhuivi... 😂

Vierailija
22/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti! Kamalia ne moneen kertaan kaulan ympäri kiedotut xxl-huivit, joita käyttivät 99% nuorista naisista!

No itse palelen niin herkästi että jos en käyttäisi talvella tuollaista xxl-huivia niin minulla olisi kurkku koko ajan kipeänä. En tiedä ovatko menossa pois muodista, mutta itse en siis ainakaan aio lakata käyttämästä sellaista.

Olen 34v ja sisällä pidettäviin huiveihin en ole omassa ikäluokassani ikinä törmännyt, miellän vanhusten jutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tämäpä nostatti keslustelua. Taidan laittaa kiertoon osan huiveistani ja pidän vaan muutaman. Ei ole tullut jostain syystä tuota kaulan pelastusrengasta käytettyä viime aikoina. Mutta hyvähän se on säästää pari jos taas innostuu käyttämään. T. AP 😊

Vierailija
24/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulahuivit ovat aina muotia talvella ja muhkumpi sen parempi.

Sen tarkoitus on lämmittää kaulaa ja niskaa.

Vierailija
25/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, siis tavallinen naisten silkkihuivi? Villahuivi kaulaa suojaamassa talvitakin kanssa? Eikös sellainen ole klassikko pukeutumisessa? Mitäs nyt ihmettä taas.

https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g9-M00-F5-E8-rBVaWF7ptnSAPpPVAA…

https://www.chanel.com/en_WW/fashion/products/scarves/fall-winter-2020-…

https://us.burberry.com/womens-

scarves/

Nyt puhut eri asiasta...lueppa aloitus

Ihmettelinkin. Anteeksi väärinkäsitys. En tosin sittenkään taida tietää millaisia huiveja tarkoitettiin eli iso silkkihuivi, onko jokin erityisesti Suomessa suosittu erikoismalli? Toisaalta, ainahan silkkihuivejakin on ollut erikokoisia, ei vain noita ensimmäisen linkin pieniä huiveja.

Vierailija
26/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulahuivit ovat aina muotia talvella ja muhkumpi sen parempi.

Sen tarkoitus on lämmittää kaulaa ja niskaa.

Niin siis ulkona. Mutta tarkoitan sellaista ympyrän mallista huivia joka kiepsautetaan kaulaan monin kerroin ja käytetään sisällä

Vierailija
27/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burberryhuivi... 😂

Niin? Niitä on silkkisiä ja villaisia, klassikkoja molemmat. Avaatko hieman asian humoristista puolta? Korkealuokkaisista materiaaleista , kestäviä, eivät kertakäyttöisiä yhden kauden muotioikkuja. Uusi polvi on yleensä valistunutta ja ympäristötietoista tänä päivänä, mikä nyt menee tässä ohi?

Vierailija
28/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä sain sellaisen putkilon jonka voi vetää kaulalle tai päähän, mulla on kans sellanen merinovillainen maski pipo yhdistelmä, niillä mennään sanoi teidän "muodit" mitä tahansa.

Vierailija
29/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väriäkin pukeutumiseen.

Vierailija
30/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryhuivissa huvittaa se mitä sillä halutaan viestiä. Arvokkuutta ja elitismiä.

Vierailija
31/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä sain sellaisen putkilon jonka voi vetää kaulalle tai päähän, mulla on kans sellanen merinovillainen maski pipo yhdistelmä, niillä mennään sanoi teidän "muodit" mitä tahansa.

Tuo on eri asia. Tuubihuivi! Sitä käytetään ulkona kun retkeillään tms.

Vierailija
32/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi lämmitää ja sillä voi piristää esim. tumman asukokonaisuuden, ettei näytä surupuvulta.

Vierailija
33/33 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla sossutantoilla ja opettajilla on ollut viimeiset 10 vuotta huivi kaulalla sisätiloissakin. Se on melkein kuin niiden uniformu. Tunika, legginsit ja huivi kaulalla Korsin käsilaukku.

Opettajilla voi olla hyvinkin tarvetta huiville äänityöläisinä. Koulun sisäilmakin saattaa vetää kurkun karheaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi