Löydän aina lapseni mistä tahansa
Todennäköisesti onnistuisin. Olen joskus vuosia sitten suunnistanut ja osaisin käyttää kompassia.
Löytäisin lapseni jo pelkkien koordinaatiopisteiden avulla.
Kommentit (10)
Mistä tiedät lapsesi koordinaatiopisteet?
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseni taas tunnistaa minut askeleista jopa vilkkaassa kaippakeskuksessa.
Kerran sanoi, että et sä pääse mua yllättämään. Kuulen sut aina.
Olin kävellyt lastani kohti ja se oli kuullut askeleeni kakppakeskuksessa. Lapsi kääntyi kohti ja hymyili. Silloin sanoi, että tunnistan sinut aina.
Minulta tuppasi hukkumaan ihan kotonakin. Välillä sai ihan tosissaan etsiä.
Mun poika on lähettänyt koordinaatit, kun mopo on leikannut kiinni. Osaan aina perille peräkärryn kanssa.
Mun veli ja poikansa löysivät mut eilen heti, ku annoin koordinaatiksi vaan "TagaJ" 😁
Lapsilta tulee joskus pyyntöjä tulla hakemaan erinäisistä pisteistä. Aina ei tarvita kompassia.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on lähettänyt koordinaatit, kun mopo on leikannut kiinni. Osaan aina perille peräkärryn kanssa.
Nämä on joskus haastavia. Joskus hakupiste on jossain keskellä metsää.
Motskia joudutaan aina hakemaan erinäisistä pisteistä. Kerran isällenikin soitettiin. Oli hätätilanne ja apuun tarvittiin peräkärry, joka oli olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tätä. Me äipät tunnistetaan tämä juttu. Me saadaan pojilta yllättäviä viestejä kännyköihihimme. Yleensä mopo on leikannut kiinni tai saamme ihan outoja koordinaatteja, mistä pitäisi lapsi hakea.
Mun lapseni taas tunnistaa minut askeleista jopa vilkkaassa kaippakeskuksessa.
Kerran sanoi, että et sä pääse mua yllättämään. Kuulen sut aina.