Työpaikan hottis muuttunut lomani aikana?
Meillä oli siis sellaista silmäpeliä (aika reiluakin) ja sun muuta vielä viatonta ennen lomaa. En tunne häntä emmekä ole koskaan keskustelleet, vaikutti ettei olisi kovin sosiaalinen.
Lähdin sitten 2 vkoksi lomalle ja nyt kun palasin, on kuin olisi ihan eri mies. Heittää koko ajan läppää muiden kanssa, minua ei vilkasekaan.
Mistäs nyt tuulee?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:03"]
Ou nouu. Mene juttusille!
[/quote]No enkä uskalla, nyt varsinkaan kun mua ei ole enää olemassakaan hänelle. Mitähän on tapahtunut? ap
Hän kuullut, että olet lomalla kännäillessäsi jakanut pimppiä täysin holtittomasti.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:15"]
Hän kuullut, että olet lomalla kännäillessäsi jakanut pimppiä täysin holtittomasti.
[/quote]En oo :( Ja tuskin on kuullut lomanvietostani edes yhtään mitään (emme ole kollegoja, iso talo). ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:02"]Meillä oli siis sellaista silmäpeliä (aika reiluakin) ja sun muuta vielä viatonta ennen lomaa. En tunne häntä emmekä ole koskaan keskustelleet, vaikutti ettei olisi kovin sosiaalinen.
Lähdin sitten 2 vkoksi lomalle ja nyt kun palasin, on kuin olisi ihan eri mies. Heittää koko ajan läppää muiden kanssa, minua ei vilkasekaan.
Mistäs nyt tuulee?
[/quote]
Saanut joltain avoimemmalta, kuumalta mimmiltä joka ei heitä mitään typerää silmäpeliä vaan suoraa kontaktia, kunnolla persettä ja päätynyt sen matkaan sinunkaltaisesi säätäjähoron sijaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:02"]Meillä oli siis sellaista silmäpeliä (aika reiluakin) ja sun muuta vielä viatonta ennen lomaa. En tunne häntä emmekä ole koskaan keskustelleet, vaikutti ettei olisi kovin sosiaalinen.
Mistäs nyt tuulee?
[/quote]
Saanut joltain avoimemmalta, kuumalta mimmiltä joka ei heitä mitään typerää silmäpeliä vaan suoraa kontaktia, kunnolla persettä ja päätynyt sen matkaan sinunkaltaisesi säätäjähoron sijaan.
[/quote]
Melko varmasti noin. Saanut naisen lomanaikana. Varsinkin jos ei kovin sosiaalinen ollut, niin silmäpeliä heittävät, yli-itsevarmat mutta sellaiset naiset jotka eivät itse tee mitään mutta nauttivat vaan huomiosta, kulkevat vaan noilta ohi ja unohtuvat.
Kun seuraavan kerran näet sen, mene sen lähelle ja yllätä se tokaisemalla! "Oho, sulla on jotain tässä!" Kumarru sen eteen, ja ota siltä kunnolla munaa suuhun, niin että laukeaa ja spermat oikein nielet kaikki ja nuolet kullin puhtaaksi. "Olipa hyvää, saisipa joka päivä!" Tokaiset ja lähdet pois!
Ou nouu. Mene juttusille!