Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako matka turkkiin varata nyt vai odottaa äkkilähtöjä?

Vierailija
25.02.2014 |

Kesäkuun loppuun-heinäkuun alkuun,matka ajankohdalla ei niin väliä,4 viikkoa lomaa ja lähteä voidaan koska vaan. Lähdössä on 2 aikuista ja 1 5v lapsi tai 1 aikuinen ja 5v lapsi. Kannattaako matka varata jo nyt vai saakohan äkkilähtöjä hyvin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varaisin niin pitkän matkan jo etukäteen. Äkkilähdöt kun ovat niitä 1-2 viikon matkoja, joita kyllä on reippaasti aina.

Vierailija
2/3 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähdöt ovat niitä, jotka eivät ole muille kelvanneet. Hinta-laatu-suhteelta parhaat hotellit menevät ensimmäisenä. Jos kohteella ei ole väliä, niin määrittelemättömän majoituksen voi saada äkkilähdöllä halvalla.

Nimim. Maksoi itsensä kipeäksi paskasta hotellista äkkilähdöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on aina kannattanut odottaa äkkilähtöjä. Pitää vaan sitten oikeasti tarkkailla niitä tarjouksia ja olla valmis varaamaan ja lähtemään lyhyelläkin varoitusajalla. Todellisesta äkkilähdöstä ei voi "maksaa itseään kipeäksi", kuten kolmonen kirjoitti. Itse olen maksanut Turkin matkastani 250 euroa hotelleineen, matkustin heinä-elokuussa muutama vuosi sitten.

Toisaalta teillä on yksi suuresti vaikeuttava tekijä: lapsi. Itse olen perheellistyttyäni huomannut, että matkanjärjestäjä ei anna varata tarjoushotellejä (saati määrittelemätöntä majoitusta) lapsen kanssa, vaikka meille kävisi hyvin pelkkä kahden hengen huone. Me olemme ratkaisseet tämän ostamalla "pelkät lennot" -vaihtoehdon ja sitten varanneet hotellin erikseen. Jos ette halua lähteä siihen, teidän ehkä tarvitsee ostaa matka etukäteen.