Tutkimus: naiset on heikkolahjaisempia kuin miehet
Tälläiseen törmäsin mitä mieltä? Faktoja ei käynkieltäminen
Kommentit (27)
Ei mua enää ihmetytä edes olenkaan toi miesten naisviha, kaikki on jo näköjään kohta kuultu, toivo mennyt.
Mutta se mua vähän kieltämättä ihmetyttää, että miksi superlahjakas luomakunnan kruunu ja jumalan lahja naisille ja ihmisyydelle palstailee vauva lehden foorumilla anonyymisti tähän aikaan arkipäivästä... Eikös sen pitäisi olla luomassa uraauurtavia tuloksia töissä pikemminkin?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:16"]
Johtuu siitä, että naisille suunnattuja korkeakoulupaikkoja (humanistiset turhat alat) on enemmän kuin miehille suunnattuja teknisten alojen korkeakoulupaikkoja. No, eihän niitä koulutuspaikkoja tietenkään sukupuolille erikseen suunnata, vaan miehet hakeutuvat taipumuksensa mukaan hyödyllisille teknisille aloille, joissa on myös ennemmän kilpailua.
Miesten korkeampi syrjäytimisaste taas johtuu siitä, että miehiltä siirretään valtion suosiollisella avustuksella törkeät määrät rahaa naisvaltaisille aloille suojatyöpaikkoihin.
[/quote]
No ei todellakaan ole alimitoitettu teknisten alojen aloituspaikat. Opetuksen resurssit sen sijaan ovat rankasti alimitoitetut.
terv. vuosien mittaan asiaa seurannut DI
[/quote]
Ei välttämättä ole alimoitettu teknisten alojen aloituspaikat, mutta niitä on suhteessa vähemmän kuin humanisten alojen aloituspaikkoja. Eli toisin sanoen humanististen alojen aloituspaikkoja on törkeästi liikaa. Tästä johtunee humanistisilta aloilta valmistuneiden korkea työttömyysaste ja matalat palkat.
Ajatelkaas siskot, jos mitään höpöhöpö-tieteitä ei olis olemassakaan, niin rahaa säästyis tärkeämpään ja kaikki miehet olis tekniikan tohtoreita ja kaikkein vähä-älyisimmätkin ainakin dippainssejä!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:32"]Miten se lahjakkuus liitty ap suuhun kuitenkaan? Ei oletettavasti mitenkään.
[/quote]
Naiset ei osaa edes kirjoittaa oikein
[/quote]
No niinpä!
Onneksi miehet kuitenkin osaa: " Faktoja ei käynkieltäminen"
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:59"]
Ajatelkaas siskot, jos mitään höpöhöpö-tieteitä ei olis olemassakaan, niin rahaa säästyis tärkeämpään ja kaikki miehet olis tekniikan tohtoreita ja kaikkein vähä-älyisimmätkin ainakin dippainssejä!
[/quote]
Hahahaa. Tää oli kyllä hauska, vaikka naisia yksinkertaisina pidänkin.
Ei ole kohteliasta jatkuvasti muistuttaa tällaisista asioista. Sen verran pitäisi yrittää olla herrasmies..
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:08"]Heikkolahjaisuudestaan huolimatta enemmistö (Suomessa) korkeakoulutetuista on naisia, naiset elävät pitempään ja naisten riski syrjäytyä on paljon pienempi. Johtuu varmaan tyhmyydestä.
[/quote]
Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä lahjojen kanssa, tyhmäkin voi olla lahjakas, mutta vaikka on lahjakas niin ei tarkoita ettei ole tyhmä. Elinikä ja elintavat eivät myöskään tarvitse lahjoja. Lahjattomuus ei tarkoita tyhmyyttä, taidat olla itse aika tyhmä kun näin luulet? Korkea koulutus ei myöskään tarvitse lahjoja, olen musiikillisesti lahjakas ja olin matematiikassa aina huono, nykyään opiskelen kuitenkin kemistiksi ja soitan kitaraa harrastuksena, vaikka ei olisi lahjoja, niin se ei tarkoita ettetkö voisi oppia.