Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset voi olla koskaan väärässä tällä palstalla?

Vierailija
01.01.2014 |

Kun sinun on osoitettu olleen väärässä, alat kiemurtelemaan ja etsimään hörhölähteitä netistä. Miksi väärässä oleminen ei voi sinulle olla kasvun paikka? Miksi tieteelliset lähteet eivät vakuuta sinua?

Minä itse olen palstalla tunnustanut olleeni väärässä. Esimerkiksi uskoin, että kaikki vapaat työpaikat ilmoitetaan mol.fi:ssä. Kyllä niitä on myös monsterissa ja etuovella. Myönsin olleeni väärässä.

Mikset sinä koskaan voi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kinaaminen sinut on nyt tulistuttanut? Laitatko kopion siitä sananvaihdosta?

Vierailija
2/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että minä olen aina oikeassa. En lähde vänkäämään asioista, joista en mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi minun pitäisi täällä olla väärässä, kun en muutenkaan ole koskaan väärässä? 

Vierailija
4/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran väärässä (sukunimi asiassa) ja tunnustin kyllä että mokasin. Eli voin toki tunnustaa jos olen väärässä, minusta se osoittaa vain ihmisen fiksuutta jos pystyy "olemaan väärässäkin" koska jokainenhan joskus on. Vain tyhmä ei sitä tunnusta.

Vierailija
5/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä.

Oleln vain ihminen joten voin erehtyä.

Olen huomannut, että olen tässä suhteessa jotenkin poikkeus.

Erilainen kuin muut.

Yleensä ihminen ottaa jonkun kannan ja pysyy siinä. Tai ihmiset toimivat näin. 

Itselleni ei teetä ongelmaa myöntää että en tiedä, en osaa, tai en uskallta tai en pysty.

Ei teetä myöskään ongelmaa sanoa että saakeli tein väärän valinnan tai mokasin. Tai että tein virheen.

Pystyn myös muuttaa mielipidettä jos joku saa minut vakuuttuneeksi. Voin sanoa kesken keskustelun, että saatat olla oikeassakin. Pitää harkita tätä asiaa.

Vierailija
6/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:22"]

Millainen kinaaminen sinut on nyt tulistuttanut? Laitatko kopion siitä sananvaihdosta?

[/quote]

Mitä ihmettä? Minulla, kuten ihmisillä yleensä, liikkuu kaikenmoisia ajatuksia päässä. Tällä kertaa yksi ajatus kypsyi ketjun aloitukseksi kylmän analyyttisen päättelyn pohjalta. Ei me kaikki olla hermoherkkiä tunteiden vallassa ketjuja aloittelevia tyyppejä.

Ap

Vierailija
7/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:31"]

Voin olla väärässä.

Oleln vain ihminen joten voin erehtyä.

Olen huomannut, että olen tässä suhteessa jotenkin poikkeus.

Erilainen kuin muut.

Yleensä ihminen ottaa jonkun kannan ja pysyy siinä. Tai ihmiset toimivat näin. 

Itselleni ei teetä ongelmaa myöntää että en tiedä, en osaa, tai en uskallta tai en pysty.

Ei teetä myöskään ongelmaa sanoa että saakeli tein väärän valinnan tai mokasin. Tai että tein virheen.

Pystyn myös muuttaa mielipidettä jos joku saa minut vakuuttuneeksi. Voin sanoa kesken keskustelun, että saatat olla oikeassakin. Pitää harkita tätä asiaa.

[/quote]

Sankarini!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme