Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään sinkkuna olleet; kaipaatteko kosketusta?

Vierailija
06.11.2020 |

Aloin miettiä kuinka hirveän kauan siitä on, kun joku on minua koskettanut... Piti oikein koittaa itse silittää itseäni, mutta se tuntui vain oudolta... En tiedä kaipaanko kosketusta. Sitä mitä ei aikoihin ole saanut, ei osaa enää edes kaivata. T. Nainen 38v

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä. Samalla tavalla kuin itselläsikin, sitä ilman olemiseenkin jollain tavalla tottuu. Mutta toisaalta tuntuu hiukan surulliselta ja epäreilulta jos se on vain tosi harvinaista ja ohimenevää.

Vierailija
2/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en ole koskaan seurustellut joten ne muiden kosketukset yms ovat vaan omaa kuvitelmaa. Tietysti lapsena nyt jonkin verran sai läheisyyttä, mutta jos siis parisuhteen kannalta mietin tätä. Kyllä sitä silti osaa kaivata ja itsekin välillä halaan itseäni tai nukun niin pienessä mytyssä kuin vaan voin, että olisi parempi olo. Kädestä tulee välillä pidettyä "itseään" kiinni myös. Näen myös todella paljon unia joissa saan viettää aikaa jonkun miehen kanssa. Viimeksi hieroin jonkun miehen hartioita ja muistin vielä unenkin jälkeen miltä se tuntui. Joskus saan unissani nukkua jonkun vieressä tai muuten makoilla jossain sohvalla. Eli kyllä minulla jokin puute varmaan on ja kaipaan jotain mitä elämässäni ei ole. N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Viimeksi on koskettu noin 3 vuotta sitten.

Vierailija
4/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe juuri uniakaan missä olisi läheisyyttä jonkun kanssa. Joskus harvoin kyllä jotain seksiunta ja sitten aamulla vielä fiilistelee sitä ja miettii jonkun aikaa että oishan se kivaa. Kunnes tajuaa että ei maksa vaivaa.

Vierailija
5/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruumis tiedä, että se käsi on omasi. Ja eläin koskee paremmin kuin ihminen. Ja nukkuessa pitkä tyyny kuorsaa ja kääntyilee vähemmän kuin ihminen. En usko että tämä on oikeasti ongelma nokkelalle.

Vierailija
6/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.. ja seksiä.

N26

Vierailija
7/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajatteleminen on liian kipeä asia. En uskalla kaivata.

M43

Vierailija
8/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan joka päivä. Ennen koronaa sentään saattoi halata läheisiä, nyt ei ole sitäkään. M42

Vierailija
9/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo kohta 12 vuotta aikaa, että enpä juurikaan kaipaa. Rahat voisin mieluummin ottaa takaisin mitä suhteeseen meni.

Vierailija
10/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsilitykset ja hyvän yön halaukset kaikille teille! t. Ap

Vierailija
11/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta kokoajan vähemmän, pakko vain tottua.

M37

Vierailija
12/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskettanut miestä kädenpuristusta lukuunottamatta noin viiteentoista vuoteen; sinkku olen ollut aina. Muutama viikko sitten jouduin sairaankuljetuksen kyytiin, ja alkoi melkein pyörryttää, kun mukava, ikäiseni ensihoitajamies auttoi minua jonkinlaiseen kuljetustuoliin ja kiersi kätensä hetkeksi hartioideni ympärille. Tunsin lämpimän rintakehän olkapäätäni vasten ja hiukset hipaisivat poskeani. Tuli yhtaikaa utelias ja surumielinen olo. Tuo saattoi hyvinkin olla elämäni viimeinen kosketus, elin sitten muutamia päiviä tai muutamia vuosikymmeniä.

N50+

Vierailija
13/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. En ole ikinä seurustellut eikä lapsuudenperheessä tai kaveripiireissä ole ollut tapana halailla, joten tavallaan siihen on enimmäkseen tottunut. Mutta sitten niinkin pienet asiat kuin vaikka, että sairaanhoitaja pitää kädestä kiinni tai röntgenhoitaja siirtää parempaan asentoon, jäävät mieleen pidemmäksikin aikaa ja tuovat pintaan niin kovan kosketuksen kaipuun, että sitä on vaikea edes sanoin kuvailla.

Vierailija
14/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hammaslääkärissä. Lääkäri laittoi puudutetta ikeneen ja kysyi tunsinko jo sen vaikutuksen. Sanoin että juu ainakin poskessa. Lääkäri painoi kätensä hellästi poskeani vasten ja totesi "niin, pehmytkudos reagoi yleensä nopeammin".

Siinä olikin sitten enemmän kosketusta ja hellyyttä mitä olin vuosiin saanut.

Vierailija
15/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miltä tuntuu olla ilman toisen ihokosketusta pitkän ajan. Itse olen nyt ollut ilan suhdetta kolmisen kuukautta ja kaipuu on aivan valtava vaikka minulla on kaverimies jonka kanssa saa edes silloin tällöin läheisyyttä, mutta tuntuu että sekin vain lisää kaipuuta lisää. Erinäisistä syistä johtuen olen päättänyt olla nyt jonkin aikaa ilman uutta suhdetta, mutta lähes joka toinen päivä ole pyörtämässä päätöstäni... Toisen ihmisen rakastava, fyysinen läheisyys on niin kovin tärkeää. Toivon teille kaikille ihanaa suhdetta hyvään ihmiseen lähitulevaisuudessa.

Vierailija
16/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko todella kaivata sellasita mitä ei ole koskaan kokenutkaan? Viinalla läträämällä saa nollattua nuo haihattelut.

Vierailija
17/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on että kesällä kärpäsetkin ovat antaneet enemmän huomiota kuin naiset. Kärpäsen kävely iholla tuntuu aivan taivaalliselta. Sitä ei ymmärrä jos ei ole ollut vuosikymmeniä sinkkuna ja ilman kosketusta.

Vierailija
18/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mie haluisin halata ja et naine silittäs hiuksii. :/ Hitaitte tanssimine olis myös kivaa. Sen verra surulline tapaus, et tulee halittuu tyynyy iltasi ja aamusi. Se auttaa vähä. M25

Vierailija
19/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku koira lenkillä tulee vastaan ja esim nuolaisee kädestä. Tulee siitä itku silmään.

Vierailija
20/75 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan. Mä olen ollut yksin nyt vuoden ja haluaisin, että joku voimakas ja hellä mies halaisi minua. Ehkä ikävöin enemmän edesmenneen mieheni kosketusta kuin mitä tahansa, mutta mieheni ei enää ikinä minua kosketa, niin kuka tahansa ihana mies kelpaisi.