Kaikkien aikojen upein Vain Elämää tulkinta mielestäsi
Kommentit (81)
Erin - Sinä olet minun (Lauri Tähkä). Itkettää joka kerta
Se kun Chisu veti Mikael Gabrielia. Myös Cheekillä oli hyviä vetoja, mm. Älä lähde vielä pois, Sinä ansaitset kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Lindholmin Ollie.
Tää on ainoa, jonka olen koskaan ottanut asiakseni katsoa ja se oli kyllä ihan hauska, joten Lindhomin Ollie on myös minun vastaukseni.
Se jossa tekoitkettiin ja väänneltiin naamaa eniten, ai niin, noilla kriteereillä kaikki jaksot ja kaudet. T. vain mainoksia nähnyt.
En muista esitettäviä kappaleita, mutta artisteina on jäänyt mieleen tulkinnan kautta Sanni, Vartiainen ja Vesala. Jotkut heidän sovituksisstaan tekivät sarjasta katsomisen arvoisen. Katson vain musan takia, jutut ovat paljolti höpinää. Musiikin syntymiseen liittyvät taustat joskus myös avaavia, useimmiten eivät.
Nykykausi taitaa olla heikoin, Ylppö ja Klamydia laulaja tekevät oman näköistä musiikkiaan, mutta eivät oman tyylinsä kautta kuitenkaan pääse nostamaan tasoa muutaman aiemman kauden tasolle.
Erin: Mitä tänne jää.
Aina tämä tulee ekana mieleen: kuinka nuo sanat ovat hänelle täysin sopimattomat (kolmekymppinen nainen laulaa teiniangstia) mutta hän saa käännettyä hienon tulkinnan. Laittaisin linkin mutta ei löydy enää liveversiota netistä.
Mariskalaatio.