Äitiyspakkaus 2014
Mitä mieltä olet uudesta äitiyspakkauksesta? Kurkista sisältöön täältä: http://www.vauva.fi/artikkeli/vauva_ja_taapero/tarvikkeet/aitiyspakkaus_2014_jakoon_kevaalla_uutuutena_kuolalappu
Kommentit (122)
Itse en pukisi esim vanuhaalaria tytölle. Taitaa pakkaus jäädä ottamatta, jos me saadaan toinen tyttö. Pojalle voisin kyllä pakkauksen ottaa. :)
On se ihme miten aina viitsitään valittaa ilmaisista asioista. Minusta oikein kivoja vaatteita ja pukisin kyllä kaikki nuo tytöllekin. Harmi vaan, että ihan vielä ei ole perheenlisäystä tulossa.
Ihana pakkaus - tykkään tosi paljon väreistä ja vaatteiden kuoseista! Minkä merkkinen on tuo kestovaippa? Onko Tots Bots?
On näköjään Tots Bots - täällä lisää: https://www.facebook.com/pages/Tots-Bots-Suomi/471501132979169
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:28"]
En tykkää!!! Myöskin Kelan kuvat on outoja: mm.äiti surffaa tabletilla...!?
[/quote]
Mun mielestä se kuva jossa äidillä on vauva kainalossa ja tabletti toisessa kädessä on aika hyvä "ajankuva". Siltähän se tavallinen kotiarki näyttää nykyään..
[/quote]
Sori vaan, ei kyllä näytä!!! :D
Ja suurimmalla osalla nykyään tummaihoinen lapsi?!
[/quote]
No ainakin meillä arkeen kuuluu tietotekniikka, aamukahvin kanssa luetaan uutisia puhelimilla tai tabletilla.
En edes tuota lapsen ihonväriä huomannut ennen kuin siitä sanoit.. Kansainvälisessä yrityksessä kun on tottunut siihen että ihmisiä on monen väristä..
Olipas tosiaan poikamainen pakkaus. Viime vuoden oli kyllä nätimpi, höh.
Miks tuo piti julkaista jos sitä ei laitettu jakoon. Ärsyttää kun oisin voinu vielä kuukauden pitkittää hakemista. Nyt sitte saan sen vanhan, tylsän pakkauksen. Ja jotenki tuolla on aika iso merkitys kun eka ja vika tulossa. Ärsyttää.
Samaa mieltä vast.29 kanssa. Ei kyllä yhtään hivele omaa silmääni tuollaiset retrotyyppiset vaatteet. Värit ovat aivan kamalia!
En tykkää yhtään noista väreistä, toivottavasti ovat nätimmät sitten tulevaisuudessa kun itse lapsia hankin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:55"]
Poikaväripakkaus?
Nykyään siis on edelleen kapeammat kriteerit sille, minkä värisiä vaatteita halutaan tyttövauvalle...?
No, onhan se tietty _kauheeta_ jos joku luulisi tyttöä pojaksi. Siitähän voisi tulla vaikka lesbo, huih! :-)
Sievää, nättiä ja laadukasta näyttää olevan.
[/quote]
Ei vaan kapeat kriteerit sille, mitä halutaan poikavauvalle! Näitä pakkauksen värejä perustellaan sillä, että ne sopivat pojalle ja tytölle, koska tyttö voi käyttää sinistä, mutta pinkkiä ja punaista ei ole koska niitä ei voi käyttää pojalla.
Kamala tytölle, kiva pojalle... Tyttövauvan äitinä ottaisin rahana ja ostaisin kivemmat vaatteet samalla rahalla. Makuupussi on paljon huonompi, kuin aikaisemmat esim. Sydän ja siilikuvioiset!
Poikamainen? Mulla on poika ja odotan tyttöä. Ja nimenomaan tytön päälle pukisin nuo kaikki. No minä en tosin halua tyttöäni pukea vaaleanpunaiseen röyhelöön, hello kitty kuosiin.
Nätti! Meillä on viime vuoden pakkaus ja varsinkin makuupussi ollut talvi vauvalle tosi kätevä :) Osa vaatteista oli valitettavasti hankalan mallisia meidän pojalle, niin ei tullut kaikkia käytettyä. Vaatteet lyhyitä ja leveitä, lapsi pitkä ja hoikka. Varmaan joillekin ihan sopivia.. Enemmän pieniä vaatteita saisi olla myös, isommalle lapselle on jo kiva ostaa itsekin vaatteita, kun tietää varmaksi ostaako pojalle vai tytölle. Itse kyllä tykkään uuden pakkauksen retro väreistä :)
Se kevyttoppis oli ihana!! Muutenkin kiva pakkaus, värit on mun mielestä aika neutraalit ja sopii niin tytöille kuin pojille. Ehkä tuo oranssi on vähän retro, mutta tulisi silti käyttöön meillä. Oliko tuossa paketissa harsoja lainkaan, vai menikö multa vaan ohi..?
Meillä myös viime vuoden pakkaus ja eriyisesti hopeanharmaasta toppapuvusta ja siilimakuupussista olen pitänyt. Äitiyspakkaus on tosi kätevä: siinä on valmiina moni tärkeä jutttu kuten vauvan kynsisakset, ammelämpömittari yms. Ainoastaan sukkahousut on jäänyt käyttämättä, koska tiukka vyötärönauha puristi meidän potraa poikaa :D
Ihan kamalat värit! Ainoastaan turkoosi ja ruskea on hyvä mutta tuo hirveä oranssi ja lime, yök! niiden tilanne mieluummin peruspunainen ja oliivin vihreä. Oliivin vihreänä tuo makuupussikki ois tosi sievä. Toppapuvun värikin jotenkin ankea. Eikä vieläkään sitä helistintä. Tuo kestovaippakin on ihan turha ja ruma.
En tykkää yhtään. Miksei pakkaus voi olla väreiltään neutraalimpi, vaaleampi ja raikkaampi. Eiko retroväreistä ja apinakuoseista pitävät voisi hankkia ne itse ja pakkauksesta tehdä kaikille, myös tytöille sopivamman. Itse päädyn ottamaan rahan ja ostamaan sillä edes muutaman kivemman vaatteen.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:19"]
Se kevyttoppis oli ihana!! Muutenkin kiva pakkaus, värit on mun mielestä aika neutraalit ja sopii niin tytöille kuin pojille. Ehkä tuo oranssi on vähän retro, mutta tulisi silti käyttöön meillä. Oliko tuossa paketissa harsoja lainkaan, vai menikö multa vaan ohi..?
[/quote]
joo kevyttoppis ihanampi kuin viime vuoden beige. erityisesti pojalle.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:23"]
En tykkää yhtään. Miksei pakkaus voi olla väreiltään neutraalimpi, vaaleampi ja raikkaampi. Eiko retroväreistä ja apinakuoseista pitävät voisi hankkia ne itse ja pakkauksesta tehdä kaikille, myös tytöille sopivamman. Itse päädyn ottamaan rahan ja ostamaan sillä edes muutaman kivemman vaatteen.
[/quote]
äitiyspakkaus kandee kyllä aina ottaa. laskepa miten vähän saisit rahalla.
En ymmärrä miten joku voi väittää pakkausta sukupuolineutraaliksi ?! Miksei vihreän ja sinisen tilalla ole keltaista ja punaista? Ja tuo vanuhaalari.. turkoosihan on vaan räikeä versio sinisestä joten samantien haalari voisi olla pinkki tällä logiikalla, mutta eihän se sitten sovi pojalle -.- huoh ei kaikki saa poikavauvoja