Sain tänään tietää että mieheni pettää minua.
Mä en voi uskoa tätä. 12, melkein 13 vuotta ja nyt tää päätty näin. Jumalauta mä en vaan ymmärrä, kaikki oli hyvin ja mä en edes huomannu mitään merkkejä, saatanan äijä peitti jälkensä hyvin.. itkettää ja suututtaa niin paljon et tuntuu siltä että pää hajoaa ihan just. Pakko purkautua tänne, kellekkään ystävälle tai sukulaiselle en ole vielä sanonut mitään. Mä olen niin vihainen ja niin rikki..
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:44"]
En nyt kyllä myöskään ymmärrä näitä peukutuksia. Ja typeriä vastauksia. Jospa mietittäisiin sitä mikä olisi fiilis jos omalle kohdalle sattuisi.
[/quote]
Täällä on koko päivän joky/jotkut tollot (teinit) mellastaneet...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:39"]
Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa???? Ap on varmasti täysin murtunut ja jotkut teistä vaan heittää läppää ja alapeukutelee niitä oikeasti fiksuja viestejä? Vittu te olette jotkut niin idiootteja. Tai sitten te olette katkeria, petettyjä naisia jotka nauttivat toisen petetyn kurjuudesta. Herätkää pahvit!
[/quote]
Se on joku yksi hikinen tyyppi, joka tyhjentää noi selaimen keksit ja painaa sit reloadia, ni saa peukutettua vaikka miten monta kertaa. 99% on ap:n puolella.
Juu itsekkin katselin että näköjään monen ihmisen mielestä tää on jotenkin hauska tai hieno juttu.. ei voi muuta sanoa kun että toivottavasti ette itse joudu ikinä samaan tilanteeseen. Voin kertoa että pahalta tuntuu :( enkä ole täällä provoilemassa, ensimmäinen kerta kun koko palstalle kirjoitan. Ajattelin kai saavani jonkinlaista henkistä tukea jaksaa. Kiitos teille jotka olette asiallisesti vastanneet, ette uskokkaan paljon sananne merkitsevät tällä hetkellä vaikka (todennäköisesti) tuntemattomia olettekin.
Voimahali sinulle! Älä jää asian kanssa yksin. Lähtöpassit tollaselle miehelle, löydät vielä varmasti arvoisesi miehen. Sinulla kestää varmasti aikaa toipua, tsemppiä tulevaan!
No mutta, kaikilla suhteilla on aikansa. Te olette olleet yhdessä jo yli vuosikymmenen. Muista että tässä ei ole lainkaan kysymys sinusta joten ei kannata tuntea oloaan loukkaantuneeksi. Kiitä miestäsi menneistä vuosista ja katso eteenpäin :) Toivon sinulle lisää rakkautta elämääsi.
No mutta, kaikilla suhteilla on aikansa. Te olette olleet yhdessä jo yli vuosikymmenen. Muista että tässä ei ole lainkaan kysymys sinusta joten ei kannata tuntea oloaan loukkaantuneeksi. Kiitä miestäsi menneistä vuosista ja katso eteenpäin :) Toivon sinulle lisää rakkautta elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:50"]
Juu itsekkin katselin että näköjään monen ihmisen mielestä tää on jotenkin hauska tai hieno juttu.. ei voi muuta sanoa kun että toivottavasti ette itse joudu ikinä samaan tilanteeseen. Voin kertoa että pahalta tuntuu :( enkä ole täällä provoilemassa, ensimmäinen kerta kun koko palstalle kirjoitan. Ajattelin kai saavani jonkinlaista henkistä tukea jaksaa. Kiitos teille jotka olette asiallisesti vastanneet, ette uskokkaan paljon sananne merkitsevät tällä hetkellä vaikka (todennäköisesti) tuntemattomia olettekin.
[/quote]
Rauhoitu, toi alaspeukuttaja on vaan yksi ihminen, joka osaa tehdä pari suht yksinkertaista temppua, jolla pääsee peukuttamaan useaan kertaan. Joku ilkeämielinen, mutta vaan yksi. Laske ennemmin noita positiivisia peukkuja, ne kaikki on todellisia tuen osoituksia sulle. Tsemppiä ap! <3
Tosi ikävää kun puoliso pettää, mies tai nainen. Yleensä se pettäjä on hyvän näköinen, johtajatyyppinen tai alemmuuskompleksista kärsivä. Parasta kaikille olisi, että sivuraiteille eksyminen pysyisi vain omana tietona.
Et kertonut, onko teillä lapsia. Itselläni vastaavasta tilanteesta kulunut puoli vuotta (on lapsia ja lähes 20 vuoden avioliitto), yhdessä ollaan, mutta itselläni on edelleen erittäin vaikeaa. Mikään vaihtoehto ei ole siinä tilanteessa hyvä, varsinkin jos on lapsia, koska heitäkin on ajateltava. Mies katuu suhdettaan mutta tekemättömäksi sitä ei saa. Älä epäröi tukeutua ystäviin - niin selvisin itse pahimman yli.
Joo ei täällä ole kuin yksi, max. kaksi ihmistä jotka alapeukuttaa fiksuja vastauksia. Kyllä me ollaan sun puolella ja sun tukena, ei se ole kuin tuo yksi ihminen (tod.näköisesti jotenkin mieleltään vajaa/sairas) ihminen joka koittaa pahoittaa sun mieltä jostain täysin käsittämättömästä syystä vielä lisää. Voimia ap, selviät kyllä <3
Hei sinä typerä ääliö joka alapeukutat järkeviä vastauksia, uskottavuutesi on jo mennyt. Voit nyt lopettaa ja mennä vaikka nukkumaan. Toivottavasti löydät miehesi sängystä toisen naisen kanssa, sinä yhteiskunnan ja meidän av-naisten häpeäpilkku :)
Ap:lle voimia. Itsekin epäilyksessä eläneenä tiedän mitä se on kun koko maailma romahtaa sitten lopulta.
Ei kai se kulli käytössä kulu? Näinhän täällä kannustetaan kun joku nainen pettää.
Meillä on kaksi poikaa, toinen alle 10v ja toinen yläasteella. Vaikka liittomme on näköjään ollut miehelle ainakin nyt loppuaikoina pelkkää peliä, niin kyllä vaan olen kiitollinen heistä <3 ainakin mulla on aina lapseni. Kiitos edelleen kaikille kannustavista kommenteista <3 alapeukuttajalle en viitsi edes sanoa mitään. ap.
Voimahali sinulle! Soita aika psykologille (onko työterveyttä?) , hengitä ja ota minuutti kerrallaan. Kun helpottaa , otat tunnin kerrallaa, päivän ja niin edeten
Elämä kantaa lopulta!
tv toinen petetty
Olen se joka kyseli lapsista. On ehkä typerää antaa mitään neuvoja, mutta oman kokemuksen perusteella sanoisin, että on tärkeää miettiä omia tunteita - siis rakastatko yhä. Koska itse rakastan, olin valmis yrittämään, kun mieskin sitä aidosti tahtoi. Helvetin vittumaistahan se on, mutta ihmiset tekevät virheitä. On helppo heittää vaikkapa, että jätä se sika, mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia ikinä. Pyydä apua, älä häpeä koska sinulla ei ole hävettävää. Voimia!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:16"]
Meillä on kaksi poikaa, toinen alle 10v ja toinen yläasteella. Vaikka liittomme on näköjään ollut miehelle ainakin nyt loppuaikoina pelkkää peliä, niin kyllä vaan olen kiitollinen heistä <3 ainakin mulla on aina lapseni. Kiitos edelleen kaikille kannustavista kommenteista <3 alapeukuttajalle en viitsi edes sanoa mitään. ap.
[/quote]
Jos se sua lainkaan lohduttaa, niin näitä miehesi kaltaisia on monia, ihan liikaa. Mä ite työskentelen yhdessä isossa firmassa suunnitteluhommissa ja nähnyt noilla työmatkoilla ihan kaikenlaista. Meni iteltä kokonaan usko ihmisen hyvyyteen, mutta mitä nyt oon jälkeenpäin noita pettäjäkavereitani miettinyt, niin kaikkia niitä yhdistää jonkinasteinen myötäelämisentaidottomuus, kovuus itsekkyys ja alttius heräteostoksiin, eli huono itsekuri. Eikä noiden ominaisuuksien tartte olla ees kamalan näkyviä ja niin ne poijaat tarttuvat riittävän sopivaan houkutukseen, useimmiten vähän alkoholia nautittuaan. Silti ei kannata tuomita kaikkia, mun kavereista 20% on niin luotettavia, että voisin mennä takuuseen. Aiemmin prosentti oli tosin suurempi, mutta ajan kanssa sitä on joutunut laskemaan.
Te olette olleet "12 melkein 13 vuotta" yhdessä, mutta toinen pojista on jo yläasteella, eli vähintään 13-vuotias? Jokin ei nyt täsmää.
En nyt kyllä myöskään ymmärrä näitä peukutuksia. Ja typeriä vastauksia. Jospa mietittäisiin sitä mikä olisi fiilis jos omalle kohdalle sattuisi.