Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tietää että mieheni pettää minua.

Vierailija
24.02.2014 |

Mä en voi uskoa tätä. 12, melkein 13 vuotta ja nyt tää päätty näin. Jumalauta mä en vaan ymmärrä, kaikki oli hyvin ja mä en edes huomannu mitään merkkejä, saatanan äijä peitti jälkensä hyvin.. itkettää ja suututtaa niin paljon et tuntuu siltä että pää hajoaa ihan just. Pakko purkautua tänne, kellekkään ystävälle tai sukulaiselle en ole vielä sanonut mitään. Mä olen niin vihainen ja niin rikki..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait selville ? Mikä paljasti?

Vierailija
2/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että paljastui vaikka varmaan tekee kipeää. :(

Miten jäi kiinni?

Vierailija
4/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sulle.

Älä tee mitään mitä voit joutua katumaan, koita vaan selvitä hetkestä toiseen.

Muistan joskus kauan sitten olin vastaavassa tilanteessa, ei ollut helppoa muttta kyllä se siitä selkeni taas.

Vierailija
5/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Tiedän tunteen. Oltiin oltu vasta vuosi naimisissa ja seksiä 3kertaa viikossa ja se kehtas pettää. Päätin kostaa. Seuraavana viikonloppuna menin ystävän kaa baariin, joka sattui tietään että mieheni oli pettänyt minua, ja iskin sieltä ekan kivan ja komean miehen. Mentiin sen luo ja tiedätte kyllä. Parin päivän päästä otin mieheni puhutteluun ja kertoi mitä tein. Käski pakata kassinsa ja lähteä. Nyt olen ollut 16 vuotta uudessa avioliitossa tuon miehen kanssa jonka kanssa petin ex. Ja meillä o 5 ihanaa lasta.

Vierailija
6/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvisi? Kysyitkö itse vai kertoiko mies itse? Vai Lidlin kortsutko paljasti?

Voimia joka tapauksessa!

Vierailija
7/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää tältä naiselta itseltään, siitä ei sen enempää. En halua kertoa liian yksityiskohtaisesti. Ei tiennyt minusta ja lapsista. Uskon koska näin todisteet. Pitäisi varmaan olla vihainen tälle toiselle naiselle mutta olen oikeastaan kiitollinen. Hän oli todella pahoillaan selvästi vaikka vika ei edes ollut hänen vaan minun kusipää-mieheni. Vituttaa enkä olis uskonu että toi sika tekis mulle näin. Ja teille hahhhattelijoille, katsotaan nauratteko jos joudutte joskus minun tilanteeseeni.

Vierailija
8/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 siis ap. Kiitos kaikille voimientoivotuksista, voimaa tarvitaan nyt enemmän kuin ikinä.

Vierailija
9/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vapaa koskaan syyllinen ole. Kukaan varattu ei lähde pettämään, vaikka kuinka houkuttelisi, jos ei halua.

Voimia ap, niitä sä tarvitset! Älä hajoa ihan kokonaan, elämä voittaa vielä.

Vierailija
10/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen itsellesi ja saatat löytää näin jälkiviisaana merkkejä pettämisestä. Ehkä suhteessanne kaikki ei ollut hyvin? Tietysti miehesi voi olla myös itsekäs k-pää ja asian voi kuitata sillä. Pettämisestä voi selviytyä, jos molemmilla on tahtoa käydä kipeitä asioita läpi. Tällä hetkellä sinusta tuntuu varmasti pahalta mutta selviät tästä kyllä entistä vahvempana. Been there, done that.

Vierailija
11/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ei ole muuten tullut vielä töistä eikä tiedä että minä tiedän. Hyvä vaan niin saan selvittää ajatuksia hetken rauhassa. En vaan tiedä mitä tapahtuu kun hän tulee kotiin, haluaisin kertoa hänelle kylmän viileästi että tiedän ja ilmoittaa hakevani eroa. Pelkään vaan että romahdan täysin nähdessäni sen kusipään. Luojan kiitos mulla on huomenna vapaapäivä...

Vierailija
12/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 taas ap..

Vierailija
13/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:22"]

Onnistuisiko mitenkään, että haluaisit kostaa äijälle? Tässä olisi 58v. viriili orhi. Ukkomies tosin, mutta ei akka saa tietää. Laitahan meillä: iso.orhi@luukku.com

[/quote]

Ei jumaliste! Missä on "miehen" myötäelämisen taito, missä!? Olet saatana häpeäksi meille miehille, häivy takaisin sinne koloosi, josta oot tänne ryöminyt.

Vierailija
14/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:17"]

Mä en voi uskoa tätä. 12, melkein 13 vuotta ja nyt tää päätty näin. Jumalauta mä en vaan ymmärrä, kaikki oli hyvin ja mä en edes huomannu mitään merkkejä, saatanan äijä peitti jälkensä hyvin.. itkettää ja suututtaa niin paljon et tuntuu siltä että pää hajoaa ihan just. Pakko purkautua tänne, kellekkään ystävälle tai sukulaiselle en ole vielä sanonut mitään. Mä olen niin vihainen ja niin rikki..

[/quote]

Mieti, miehesi peenis on marinoitunut vieraan naisen pilderoisessa... Hmm. Onkohan sinulla nyt seksitauti, ap?

Vierailija
15/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa???? Ap on varmasti täysin murtunut ja jotkut teistä vaan heittää läppää ja alapeukutelee niitä oikeasti fiksuja viestejä? Vittu te olette jotkut niin idiootteja. Tai sitten te olette katkeria, petettyjä naisia jotka nauttivat toisen petetyn kurjuudesta. Herätkää pahvit!

Vierailija
16/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu, puhu miehesi kanssa asia selväksi. Sen jälkeen puhu asiasta läheisen ystävän kanssa, älä jää yksin. Anna ajan kulua, pidä itsestäsi huolta. Aika selventää tilannetta ja tunteita. Suutuksissaan ei kannata ryntäillä minnekään. Asia ei monestikaan ole niin mustavalkoinen ja yksinkertainen hoitaa. Ero tai yhdessä jatkaminen, punnitse huolella molempia vaihtoehtoja. Viha ja katkeruus laantuvat ajan myötä. Voimia, itse olen saman käynyt läpi... Hirveässä sumussa rynnistin eteenpäin, enkä todellakaan osannut järkeäni käyttää.

Vierailija
17/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:26"]

onkse ny joku ihmekki kuka ny 13 vuotta jaksais samaa naista jyystää

[/quote]

Pidätkö itseäsi jonain suurena koodarinerona, joka osaa tyhjentää cookiet ja peukuttaa täällä sairaalla tavalla? Raukkis olet eikä se muutu siitä miksikään, vaikla ap olisi provoilija. Ei vaan voi leikkiä asioilla, josta ei ole varma ja joka voi loukata loukattua.

Vierailija
18/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, joku sammuttelee boksia että saa miinustaa sydämensä kyllyydestä. Lapsellista.

Ap, voimia. Minä pakkaisin ukolle laukun ja tyrkkäisin käteen ja toteaisin, että tiedän.

Vierailija
19/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks AP:n kommentteja alapeukutetaan niin paljon? Hän se tässä uhri on. Koita AP kestää. Hae tukea joltain läheiseltä ystävältä.

Vierailija
20/40 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 22:26"]Voimia. Tiedän tunteen. Oltiin oltu vasta vuosi naimisissa ja seksiä 3kertaa viikossa ja se kehtas pettää. Päätin kostaa. Seuraavana viikonloppuna menin ystävän kaa baariin, joka sattui tietään että mieheni oli pettänyt minua, ja iskin sieltä ekan kivan ja komean miehen. Mentiin sen luo ja tiedätte kyllä. Parin päivän päästä otin mieheni puhutteluun ja kertoi mitä tein. Käski pakata kassinsa ja lähteä. Nyt olen ollut 16 vuotta uudessa avioliitossa tuon miehen kanssa jonka kanssa petin ex. Ja meillä o 5 ihanaa lasta.

[/quote]

Nipotan mutta nyt on kyllä, sanat jotenkin sekaisin tuossa tarinassa.

...kertoi mitä tein. Käski pakata kassinsa ja lähteä..... Siis kuka kertoi ja kuka pakkasi kassinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi