Sukulaisperhe joka kopioi kaiken
Ovat hirveän uteliaita kaikesta mitä tehdään, missä lomaillaan ja mitä hankintoja tehdään. Ovat jopa hankkiutuneet raskaaksi heti pian meidän jälkeen. Jos ollaan oltu jossain lomalla tai kuulevat meidän lähtevän jonnekin, niin eiköhän he mene tasan samaan paikkaan. Kaikista maailman paikoista. Tämä on toistunut useita kertoja.
Olenko pikkumainen kun tällainen ärsyttää. Miksi edes joku haluaa tehdä kaiken samalla tavalla? Ja ärsyttää se iänikuinen utelu kaikesta!
Kommentit (99)
Joo en tiedä, mua on kans aina ärsyttänyt tyypit jotka matkii kaiken. Mulla kans yks ystävä joka tekee paljon samoja juttuja perheineen kuin minä. Ostelee myös samanlaisia vaatteita, sekin kyllä välillä häiritsee.
Oletteko ensimmäiset ihmiset jotka ovat saaneet vauvoja maailmassa? Ehkä matkitte itsekin esi-isiänne? Kautta historian ihmiset ovat liikkuneet paikasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksettomia ihmisiä.
Juu, ei kannata hankkia lapsia, jos naapuri hankkii. Ottaa vaikka hevosen, vaikkei tykkäiskään niistä.
Suurin osa ihmisistä on tuollaisia 😅
Ehkä olet niin basic, että sinua on helppo matkia?
Ole omaperäisempi.
Melkoinen narsisti taidat olla jos kuvittelet jonkun jopa hankkivan lapsia ainoastaan siksi että sinä olet tehnyt niin.
Meillä lapsen kaverin perhe on tällainen. Aluksi luulin, että on sattumaa, mutta vuosien saatossa olen todennut, että ei enää voi olla. Tämä kaveri saa samat kalliitkin(puhelin, kuulokkeet, kello jne) jutut aina perässä kuin meidän lapsi. Jos käymme kesälomalla jossain, menee kaverin perhe samaan paikkaan syyslomalla. Hämmentävää, mutta yritän olla antamatta sen häiritä.
Eikös tuo ole vain kunnianosoitus? He katsovat teitä ylöspäin ja haluavat olla kuin te? En minä sellaisesta suuttuisi vaan taputtaisin vain lempeästi päälle sanoen hyvä hyvä.
Tällaisia ihmisiä oikeasti on. Aloin itse hölisemään ummet ja lammet kaikenlaisia suunnitelmia ja mielipiteitä jotka eivät ole totta. Viimeisin oli että ostetaan uusi auto, nyt heillä on uusi pihassa ja kyselevät että millonkas teille, totesin että muutettiin mieltä. Sanoin myös että en yhtään pidä nurmikosta, kylvetään niittysiementä ja laitetaan kiveykset kesällä. No siellä on nyt niittyprojekti
Joku vippaa korvien välissä, en tiedä mikä
Olet naurettava pelle ap. Miten joku voi kuvitella noin, että jos lähden Rodokselle ja toinen menee sinne ensi vuonna, niin hän matkii. Ja jos saan lapsen, ja joku muu saa ensi vuonna,niin se matkii.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ihmisiä oikeasti on. Aloin itse hölisemään ummet ja lammet kaikenlaisia suunnitelmia ja mielipiteitä jotka eivät ole totta. Viimeisin oli että ostetaan uusi auto, nyt heillä on uusi pihassa ja kyselevät että millonkas teille, totesin että muutettiin mieltä. Sanoin myös että en yhtään pidä nurmikosta, kylvetään niittysiementä ja laitetaan kiveykset kesällä. No siellä on nyt niittyprojekti
Olisko nämä niitä kuuluisia autisteja? Tai avaruusolentoja jotka ei matkimatta osaa käyttäytyä kuten ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.Ei näille mitään voi niin kannattaa puhella höpöjä...Kehut kaikkea rumaa...Ja mainostat tylsiä matkakohteita tms...
Mitä ihmeen väliä? Luuletko olevasi jotenkin niin omaperäinen ja ihmeellinen, ettei kukaan keksi ilman sinua saada lapsia tai matkustaa Kreetalle? Ja vaikka joku saisikin sulta jotain ideoita, mitä sitten? Onko se sulta jotain pois?
Kerro niille satuja. Puhu ihan mitä sylki suuhun tuo. Katso mitä tapahtuu. Hauskaa oikeasti!
Tuollainen utelu on kyllä outoa. Kysy että mitä se heille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Hah! Jatka samaan malliin, tuota on varmasti hauska seurata.
No miksi joistain asioista tulee muotia? Joku keksii ensin jotain jännää ja muut matkii perässä. Turha tuollaisella on päätään vaivata. Tekee mitä tykkää ja jos joku tekee perässä, niin voit ajatella olevasi laatutietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro niille satuja. Puhu ihan mitä sylki suuhun tuo. Katso mitä tapahtuu. Hauskaa oikeasti!
Miksi?
Haittaako jotain oikeesti se että jossittelu lomailee Ruotsissa niin perhe menee sinne? Tai jos perhe ostaa Toyotan ni hekin ostaa?
Häiritsee siis niin paljon omaa elämää tämä että alkaa valehtelemaan?
Mielikuvituksettomia ihmisiä.