Onko joku oikeasti niin hyvännäköinen..
..että Facebookissa tuntemattomatkin laittavat viestiä siitä postilaatikkoon tai kaveripyyntöjä satelee?
Kommentit (7)
Varmasti. Ehkä silläkin on tekemistä, millaisia kuvia on itsestään ja kuinka paljon?
Itse olen aivan sopusuhtainen ja sievä (enemmän naapurintyttö entä aikuisviihdestara) ja kyllä mulle tulee tuntemattomilta miehiltä inboxiin viestiä VAIKKA SEURUSTELEN (asetukset silleen että kaikki näkee). Kaveripyyntöjä tulee sitäkin useammin, eilen peruin kaksi uutta joissa täysin vieras mies pyytää kaveriksi.
Tämä on mielestäni facebookissa yleisesti "normaalia"
Pakko sanoa tähän väliin, että sillä on aika paljon väliä, miten paljastavia kuvia on. Sekä tietysti muutenkin, miten hyvälaatuisia, onnistuneita, miten hyvin on laittauduttu kuvaan jne. Eli jos haluat olla tuollainen tyttö, niin käy otattamassa studiolla mahd. paljastavia kuvia :)
Ja en nyt sitten tarkoita, että kaikki olisivat tällaisia. On varmasti paljon sellaisiakin, joilla on siveellisiä kuvia ja silti kaveripyyntöjä satelee :)
tuli useestikin mutta kun vaihdoin profiilikuvaksi hääkuvan jossa olen yhdessä mieheni kanssa niin yhteydenottoja ei tule enää ollenkaan :D heh eikä haittaakaan
ja viestejä tuli suomalaisilta ja ulkomaalaisilta ja en koe olevani mikään missi ihan ok näkoinen
Ai sen takiako te siellä facebookissa olette, että saisitte mahdollisimman paljon kehuja miehiltä? Naurettavia yleensäkin kaikki poseeraukset ja varsinkin paljastavissa asuissa otetut.
Hyvinkin mahdollista. Itse en ole facebookissa viestejä saanut kuin pari joskus vuosia sitten, olivat minulle tuntemattomia, nähneet minut työpaikallani. Mutta juuri viime viikolla neljä eri miestä kehui minua kauniiksi, yksi työkaverini ravintolassa, toinen tuntematon asiakas työpaikallani, kolmas eksäni ja neljäs rakas mieheni :)