Olen Business Controller, haluatteko kysyä jotain?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käytä suomenkielistä ammattinimikettä?
Koska vastaavaa suomenkielistä nimitystä ei ole olemassa. Liiketoimintakontrolloija?
Se on ihan pelkkää laiskuutta ja osaamattomuutta, jos tuota ei saada muka suomennettua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vastaavaa suomenkielistä nimitystä ei ole olemassa. Liiketoimintakontrolloija?
Se on ihan pelkkää laiskuutta ja osaamattomuutta, jos tuota ei saada muka suomennettua!
Koska olet sitä mieltä, voisitko sanoa tähän jonkun ratkaisun? Suomenkielisen termin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet sitä mieltä, voisitko sanoa tähän jonkun ratkaisun? Suomenkielisen termin.
Konttorirotta.
Kirjanpitäjä. Sisäistä laskentaa. Ei tässä ole mistään muusta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea teet? Olen johtamisen KTM ja alallani surkea työtilanne. Olen miettinyt controllerinhommia mutta laskentatoimi ei ollut pääaineeni (vaan ”leikki ja laulu” eli johtaminen).
Miten luulet, onnistuisiko siirto? Mitä lisäkoulutusta tarvisi?
Ei sulla tule pää kestämään noita töitä. Olet väärää persoonallisuustyyppiä. Täytyy jaksaa katsoa lukuja kahdeksan tuntia päivässä.
No epäilen että kyllä mulla pää kestää, se on kestänyt sen että olen vetänyt useat yt:t ja joutunut irtisanomaan kymmenittäin ihmisiä. Sanoisin että numeroniilo säästyy ainakin tap*ouhkauksilta.. t. Se hallintopäällikkö-KTM
En tee kirjanpitoa ollenkaan. Analyyseja kyllä
Joo hr ei sopisi minulle ja yyteet on kurjia.
Sitä se on kirjoitti:
Kirjanpitäjä. Sisäistä laskentaa. Ei tässä ole mistään muusta kyse.
Olet kyllä pahasti hakoteillä, että jos kirjanpitäjä = contoller
Vierailija kirjoitti:
En tee kirjanpitoa ollenkaan. Analyyseja kyllä
komppaan
milloin todettiin sinulla ja millaiset oireet?
Tämä on ihan totta, että tämä työ on todellakin excelin pyörittelyä päivästä toiseen ja ongelmanratkaisua ym. analysointikykyä vaativaa työtä. Luvut vilisee silmissä.