Vältteletkö vanhempia ihmisiä? Et soita heille, et näe. Itse näin. Välttelen.
Kommentit (9)
Riippuu ihan ihmisestä. Toisten seurasta pidän, toisten en
En. Jotkut välttelevät omia vanhempiaan vaikeitten perhesuhteiden tai puhumattomien asioiden takia
On säälittävää hihitellä nuorison joukossa vanhana knääkänä😵💫 jos taas tarkoitat vanhempiasi, vielä säälittävämpää.
Juttelen esim. naapureille. Sukulaisista olen kontaktissa niiden kanssa, jotka ovat rehellisesti kontaktissa. Jos eivät edes lue viestejäni, en ole kontaktissa.
Toivottavasti sinulle käy samoin kun olet vanha.
En välttele. Tykkään vanhemmista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Olen viihtynyt vanhempien ihmisten seurassa jo kun olin lapsi. Usein kylässä naapurin mummolla.
😍 Samoin , lapsesta lähtien olen halunnut olla vanhojen ihmisten seurassa, edelleen kylläkin. Sekin lienee syynä kun en ole saanut koskaan kokea mitä se olisi kun mumma - ja tai pappa elämässäni. Olen saanut kuulla heiltä niin ihania tarinoita ja monta hyvää neuvoa matkani varrella jotka pitävät edelleen paikkansa nykyäänkin. Monenlaisia tietenkin on niitä mummoja ja pappoja , mutta olen monelle sanonut , pitäkää heistä huolta ja välittäkää niin kauan kun heidät saatte pitää, jos vain mahdollista.
Välttelen niin paljon kuin mahdollista.
Päinvastoin. Olen viihtynyt vanhempien ihmisten seurassa jo kun olin lapsi. Usein kylässä naapurin mummolla.