Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etuhampaan paikkaus

Vierailija
24.02.2014 |

Apua, nyt on niin ikävästi käynyt että etuhampaiden raossa olisi pientä paikattavaa. Onko kokemuksia, näkyykö paikka harmittavasti? Kriisiä pukkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka ei näy häiritsevästi jos hammaslääkäri osaa asiansa.

Vierailija
2/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:28"]

Paikka ei näy häiritsevästi jos hammaslääkäri osaa asiansa.

[/quote]

Kiitos, sitä toivonkin. Lääkäri ainakin lupasi huomaamattoman paikan, mutta pelkään että tulos on jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa sitten se, että vaikka paikka tekohetkellä onkin samanvärinen kuin hammas niin hampaan mahdollisen tummumisen tai valkaisun jälkeen sävyero voi olla hyvinkin selvä. Hammas ja paikka kun ei tummu/vaalene samaa tahtia. Toisaalta tuollaisen paikan saa joka tapauksessa uusia jossain vaiheessa niin sen voi sitten taas laittaa oikeanväriseksi.

Vierailija
4/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:37"]

Huomaa sitten se, että vaikka paikka tekohetkellä onkin samanvärinen kuin hammas niin hampaan mahdollisen tummumisen tai valkaisun jälkeen sävyero voi olla hyvinkin selvä. Hammas ja paikka kun ei tummu/vaalene samaa tahtia. Toisaalta tuollaisen paikan saa joka tapauksessa uusia jossain vaiheessa niin sen voi sitten taas laittaa oikeanväriseksi.

[/quote]

Tuosta olen kanssa kuullut. Nyt harmittaa, mutta turha kai itkeä kun on jo roinat pöksyissä :(

Vierailija
5/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paikattiin etuhammas. Sitten paikka lohkesi ja aina vaan laitettiin isompi ja isompi paikka, kun piti porata hammasluuta. Meni hermo, kun hampaasta lähti paikka niin herkästi pois ja aina sai olla hammaslääkärissä. Sitten laitatin kruunun ja on nyt siisti.

Vierailija
6/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla hajos hampaan kuori ja yläosa on lähtenyt tummumaan. Etuhampaassa. Sitä tässä itken kun ei näytä olevan muuta keinoa kun kruunun vaihto. Oon ku katuspurgu hampaani perusteella vaikka muuten siisti ja huoliteltu, tekis mieli vaan kuolla. Nytkin jonotan hammaslääkärille. Eka korjausyritys meni tänään pieleen. :(