Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puolison laihdutus pilaa perhe-elämän! Mitä avuksi?

Vierailija
06.11.2020 |

Minä en saa ostaa herkkuja Netflix iltaan, pari kertaa ostin ja puoliso sortui. Syytteli minua ja ahmi kaksin käsin seuraavan viikon.

Lapsilla on poistettu karkkipäivä, pitsalle ei saa mennä ilman puolisoa. Kukaan.

Ja kun tuo on vielä täysin turhaa, ne dieetit kestää max. 3 päivää. 2 päivää syö kahden edestä, syö suklaata jne. (lapsilta salaa)
Ja taas dieetti alkaa maanantaina.

Täällä oli 2 päivää tarjolla kaalikeittoa, hirveä sota syttyi kun tein meille muille ruokaa. Sabotoin kuulema.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen tarvitse suostua. Aikuinen ihminen kyllä pystyy olla syömättä herkkuja, vaikka joku muu niitä vieressä söisi. Se ei ole muiden syy jos se diettaaja sortuu. Ihmeellistä vastuun siirtämistä toisten harteille. Sano sille, ettei yksi ihminen määrää perheessä kaikkien muiden ruokailua ja herkuttelua.

No ei todellakaan pysty. Kyllä koko perheen pitää tukea. Normaalipainoinen ja terve vanhempi on koko perheen etu.

Vierailija
22/26 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minulta. En saa ahmintaa aisoihin, kun kotona herkkuja. Olen pyytänyt perhettä syömään herkut ulkona(pizzeria yms) tai huoneissaan. Silti keittiössä notkuu herkkuja ja en pysty vastustamaan sitten kiusausta. Olin normaalipainoinen asuessani yksin, sillä söin vain perjantaisin herkkuja ja muuten terveellisesti. Syömishäiriötä koitettu hoitaa tuloksetta.

Kuin omasta suustani. Lapset vielä niin pieniä ettei itse osta, mutta mies ostaa ja minä aina retkahdan. Bulimiatausta nuoruusvuosilta. Nykyisin en oksenna kuin harvoin, mutta syömisen hallinta on edelleen ja varmaan pysyvästi täysin hukassa. Ei sitä voi ymmärtää sellainen jolla ei ole syömishäiriötaustaa. Se jatkuva herkkujen mättäminen vieressä on vähän sama kun ostaisi joka perjantai mäyräkoiran jääkaappiin vaikka puoliso on alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen tarvitse suostua. Aikuinen ihminen kyllä pystyy olla syömättä herkkuja, vaikka joku muu niitä vieressä söisi. Se ei ole muiden syy jos se diettaaja sortuu. Ihmeellistä vastuun siirtämistä toisten harteille. Sano sille, ettei yksi ihminen määrää perheessä kaikkien muiden ruokailua ja herkuttelua.

Miten se aikuisuus tähän liittyy? Kaikki syömishäiriöt paranee - simsalabim! - 18-v synttäripäivänä? Päteekö tämä myös muihin mt-ongelmiin? Aikuiset ei ole masentuneita tai ahdistuneita?

Vierailija
24/26 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Ex-mies teki tuota, ulisi ylipainoisuuttaan, vaati koko muun perheen kanssaan kitudieetille ja sitten jäi toistuvasti kiinni siitä että mässäsi koko ajan salaa. Kiinni jäädessään joko raivosi, marttyroi tai naureskeli, kohta taas sama meno jatkui ja itku silmässä vaati että muiden pitää tukea häntä ja olla syömättä herkkuja. Ihan uskomattoman hirveän sirkuksen sai aikaan tämän ruokapelleilynsä kanssa. Lapset oireilevat edelleen vaikka erosta jo vuosia.

Vierailija
25/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan pysty. Kyllä koko perheen pitää tukea. Normaalipainoinen ja terve vanhempi on koko perheen etu.

Tätä hänen laihdutusta on jatkunut 4kk ja paino on noussut 3 kiloa. Kai jossain vaiheessa on pakko luovuttaa?

Vierailija
26/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä hänen laihdutusta on jatkunut 4kk ja paino on noussut 3 kiloa. Kai jossain vaiheessa on pakko luovuttaa?

40kg ylipaino ei lähde kiukuttelemalla.

Pitää ajatella pitkällä tähtäimellä, ei hetken nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme