Ostin paksut sukat kotikäyttöön HM:ltä. Pesulapussa lukee KEMIALLINEN PESU!
Siis mitä, kuka nyt sukkia vie pesulaan kemialliseen pesuun? Kyllä mä ajattelin nuo pestä ihan normaalisti pesukoneessa. Mitä noille sitten tapahtuu normaalissa pesussa?
Kommentit (11)
Pesukoneessa lienee käsinpesu ohjelma. Ne voivat nukkaantua. Kai ne voi kastua sateessakin, joten tuskin tapahtuu mitään vaikka pesisi ihan normisti.
Jep, ei kannata ikinä tutustua tuotteeseen ENNEN ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei kannata ikinä tutustua tuotteeseen ENNEN ostamista.
Itse asiassa katsoin pesulapun jo kaupassa. Tarvitsin tällaiset sukat koska edelliset samanlaiset on kulunut jo pohjista. En ollut niiden aiempien pesulappua edes katsonut, joten en tiedä mitä niissä luki ja ihan hyvin kestivät pesukonepesun. Eiköhän siis nämäkin kestä. Olen vain vähän ihmeissäni, siksi tein avauksen aiheesta
Ap
Eli tosiaan samanlaista materiaalia kuin ne edelliset, kuosi vain eri.
Joku kysyi mitä materiaalia: 50% akryyli , 19% viskoosi , 16% polyamidi , 13% villa , 1% elastaani, 1% metalloitu kuitu
Ap
Juuri siksi, että ihmiset heittäisivät ne roskiin haisemasta ja ostaisivat uudet. Kuten sinä. Syynäsi ei ollut kuitenkaan pesu, vaan heikko materiaali. Osta paremmat sukat, jotka on pestävät ja kestävät.
Kannattaisi aina tarkistaa pesuohje ennen ostamista. Ehkä pesu ei haittaa sen enempää kuin jalkahiki.
Pese käsin.