Kuinka paljon hiekkaa mahtuu pimppiin?
Tuli vaan mieleen kun olen seurannut tätä palstaa.
Kommentit (18)
Kokeile ja tule kertomaan kun saat selvitettyä asian.
Onks outoo että oon nähny tästä videon? :D no anyways kyllä sinne yllättävän paljon meni mutta sen peseminen puhtaaks vie sitten oman aikansa
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:09"]Onks outoo että oon nähny tästä videon? :D no anyways kyllä sinne yllättävän paljon meni mutta sen peseminen puhtaaks vie sitten oman aikansa
[/quote]
Videon???? :D:D:D:D
Meinasin tulla arvioimaan, että varmaan pari desiä, mutta nyt haluan nähdä sen videon.
Osa av-mammoista sopisi töihin teiden kunnossapitoon. Ei muuta kuin vilkkuvalo hattuun ja persiisseen ja sitten kävelemään tielle. Tulisi hiekoitettua ihan reilusti :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:13"]
Meinasin tulla arvioimaan, että varmaan pari desiä, mutta nyt haluan nähdä sen videon.
[/quote]
Mäkin haluan nähdä! Linkkiä heti tänne!!!!
No sinnehän mahtuu tasan tarkkaan yksi pimpillinen. Toisen pimppiin enemmän kuin toisen
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:11"]
No sinnehän mahtuu tasan tarkkaan yksi pimpillinen. Toisen pimppiin enemmän kuin toisen
[/quote]
Onko mittaa "pimppi" standadoitu? Paljonko on yksi pimpillinen hiekkaa kuutiometreissä?
Samoilla standardeilla mennään, kun on mitta repullinen tai autokuormallinen.
Mitä kireempi hattu, sen väljempi vittu. Eli ensin pitää tietää pipon ympärysmitta, niin siitä voidaan alkaa miettimään lopputulosta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:09"]
Onks outoo että oon nähny tästä videon? :D no anyways kyllä sinne yllättävän paljon meni mutta sen peseminen puhtaaks vie sitten oman aikansa
[/quote]
Kuulostaa epähygieeniseltä. Ei varmaankaan kannata kokeilla jos on taipumusta tulehduksiin.
Kokeile ja raportoi tulos