Keppra migreenin estoon, valtava huimaus?
Aloitin vasta Keppran käytön, nyt tuntuu että kävelen päin seiniä.
Miten kauan kestää, ennenkuin menee ohi vai meneekö koskaan?
Ennen oton Topamaxia, se aiheutti muistihäiriöitä, vähensi kyllä migreeni kohtauksia, mutta en voinut tuon muistamattomuuden takia jatkaa.
Kommentit (7)
Käytin Keppraa kolmisen viikkoa epilepsiaoireiden ehkäisyyn. Koko sen ajan huimasi, mutta seiniä päin en meinannut enää viimeisen parin viikon aikana sentään kävellä.
En tiedä. Lääkäri määräsi migreeniini aspriinia ja Panadolia. Muissa lääkkeissä haittavaikutuksia kuulemma. Vaihdoin itse aspiriinin Buranaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:35"]
En tiedä. Lääkäri määräsi migreeniini aspriinia ja Panadolia. Muissa lääkkeissä haittavaikutuksia kuulemma. Vaihdoin itse aspiriinin Buranaan.
[/quote]
Onko sulla joku muu sairaus ja ei ne käy sulle vai?? Sillä onhan sitä nyt monanlaisia tehokkaita kohtausläälleitä olemassa. Oliko se neurologi joka sua hoitaa?
Mulla auttaa monikin, mutta kun migreeniä on ihan joka pv, pitäs löytää joku ehkäisevä, mutta olen jo kokeillut melkeen kaikkea ja lääkäri ei kovin iptimistinen ole, mutta kokeilen taas tuota Keppraa, se vaan väsyttää ja huimaa...a Nukuin asken 2 tuntia ja se on mulle ihan outo juttu.
ap.
ap
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:35"]
Onko sulla joku muu sairaus ja ei ne käy sulle vai?? Sillä onhan sitä nyt monanlaisia tehokkaita kohtausläälleitä olemassa. Oliko se neurologi joka sua hoitaa?
Mulla auttaa monikin, mutta kun migreeniä on ihan joka pv, pitäs löytää joku ehkäisevä, mutta olen jo kokeillut melkeen kaikkea ja lääkäri ei kovin iptimistinen ole, mutta kokeilen taas tuota Keppraa, se vaan väsyttää ja huimaa...a Nukuin asken 2 tuntia ja se on mulle ihan outo juttu.
ap.
Hirvittävä erehdys koko valmiste!
Siinä on makrogolia, PEG, jota ei saisi ottaa makrogolin kanssa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3800627/kortisonikuuri-migreenin-katkai…
https://www.psshp.fi/documents/7796350/7878425/2020-01-28+Kaatumisvaara…
Ehdottomasti sen käyttö on kiellettävä siihen!
Eikö kukaan ole koskaan Keppraa käyttänyt, se on epilepsialääke, mutta auttaa migreeniinkin.