Suututtaako teitä, jos aviomiehenne haluaa katsella hyvännäköisiä
ämmiä töllästä? Etenkään, jos hän ei halua katsella (sitten) teitä.
Mua ei ärsyttäis se ämmien katselu, mutta kun minä en näytä olevan hänestä mielenkiintoinen niin siksi ärsyttää. Siis olen varmasti katseenkestävä miehenkin mielestä, mutta en kiinnostava. Tuntuu että hän ei rakasta mua silleen kiihkeesti.. Enemmänkin ystävällisesti ja huolehtivasti.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:08"]
No ei ärsytä, itekin voi katella kuumia miehiä :)
[/quote]joo mutta kun niitä ei näytetä niin paljon. Eikä mies (siis sukupuolena) ole koskaan asettunutkaan sellaiseen rooliin eli objektiksi siis tuijoteltavaksi.
ap
[/quote]
No katselepa lehtien urheilusivuja vaikka vain tältä päivältä. Eiköhän siellä ole Selännettä ja muita miesurheilijoita kuvattu paljon enemmän kuin naisia yleensä.
[/quote]
Nyky-yhteiskunnan kaksinaismoralismiä. Naista ei saa esineellistään, mutta miehen saa.
Mun mies kehuu ja katsoo myös mua, niin ei ärsytä. Viikko sitten katottiin leffaa ja siinä oli upeavartaloinen nainen ja mä sanoin miehelle, että katso nyt tuota, aivan täydellinen kroppa! Mies oli samaa mieltä. Mä voin tehdä näin, koska mun itsetunto on kunnossa ja mä tiedän, että mun ei niin täydellinen kroppa on se, jonka kanssa mies haluaa fantasiansa toteuttaa :)
Itse kyllä suutun. Johtuu ehkä myös suhteemme historiasta, mutta tuntuu kuin mies ei välittäisi, rakastaisi tai edes ole millään tavalla kiinnostunut minusta, joka johtaa siihen että uppoudun lempi sarjani pariin moneksi päiväksi, olen kärttyinen ja surullinen koko ajan. Tilannetta ei tosiaankaan helpota se että tuntuu siltä kun sua ei rakastettaisi.
silloin kun seurustelin niin ei ärsyttänyt/häirinnyt :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:08"]
No ei ärsytä, itekin voi katella kuumia miehiä :)
[/quote]joo mutta kun niitä ei näytetä niin paljon. Eikä mies (siis sukupuolena) ole koskaan asettunutkaan sellaiseen rooliin eli objektiksi siis tuijoteltavaksi.
ap
[/quote]
No katselepa lehtien urheilusivuja vaikka vain tältä päivältä. Eiköhän siellä ole Selännettä ja muita miesurheilijoita kuvattu paljon enemmän kuin naisia yleensä.
[/quote]et tainnut tajuta pointtia. No enpä jaksa rautalangasta vääntää.
ap
Ei ärsytä, mutta mieheni katsookin muita hienovaraisesti, ei tuijota tai kommentoi.
Ap:n viesteistä tuli mieleen, että mitä jos kehittäisikin persoonaa ja henkistä puolta. Ei niinkään ulkonäköä. Sisin meissä se mielenkiintoisin juttu on, vaikka ulkokuorta on kiva katsoa. Kukaan järkevä ihminen ei ole toisen kanssa ulkokuoren takia. Tylsäähän siitä tulisi.
Ei sitä mummonja ja paappanakaan minkään teinin kanssa jaksaisi olla, vaikka hyvännäköisiä ne olisikin. Kyllä sitä kaipaa oman tasoista juttukaveria jakamaan arkea. Eli liputtaisin älykkyyden puolesta.
Jos mies on niin saapas, että kommentoi ja tuijottaa muita naisia, ei se varmaan muutenkaan mikään penaalin terävin kynä ole. Eli miksi ihmeessä sellainen pitäisi ottaa riesakseen?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:51"]
Ei ärsytä, mutta mieheni katsookin muita hienovaraisesti, ei tuijota tai kommentoi.
Ap:n viesteistä tuli mieleen, että mitä jos kehittäisikin persoonaa ja henkistä puolta. Ei niinkään ulkonäköä. Sisin meissä se mielenkiintoisin juttu on, vaikka ulkokuorta on kiva katsoa. Kukaan järkevä ihminen ei ole toisen kanssa ulkokuoren takia. Tylsäähän siitä tulisi.
Ei sitä mummonja ja paappanakaan minkään teinin kanssa jaksaisi olla, vaikka hyvännäköisiä ne olisikin. Kyllä sitä kaipaa oman tasoista juttukaveria jakamaan arkea. Eli liputtaisin älykkyyden puolesta.
Jos mies on niin saapas, että kommentoi ja tuijottaa muita naisia, ei se varmaan muutenkaan mikään penaalin terävin kynä ole. Eli miksi ihmeessä sellainen pitäisi ottaa riesakseen?
[/quote]no onneks ei sentään kommentoi. Oon ite aatellu että oon tylsä ja tyhmä, vaikka olenkin FM ja toista yliopisto tutkintoa käymässä. Ainut hyvä puoli minussa varmaan on se, että jaksan liikkua aika paljon. Pitää varmaan enemmän alkaa keskittymään läsnäoloon perheessä (ehkä se tuo miestäkin enemmän läsäolevaksi).
ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:51"]
[/quote]no onneks ei sentään kommentoi. Oon ite aatellu että oon tylsä ja tyhmä, vaikka olenkin FM ja toista yliopisto tutkintoa käymässä. Ainut hyvä puoli minussa varmaan on se, että jaksan liikkua aika paljon. Pitää varmaan enemmän alkaa keskittymään läsnäoloon perheessä (ehkä se tuo miestäkin enemmän läsäolevaksi).
ap
[/quote] en tiedä miten paljon meidän kemioihin vaikuttaa se, että todennäköisesti minä olen hieman älykkäämpi kuin mieheni, mutta ei mieskään ihan wt ole. Lisäksi koulutustaustasta johtuen ajattelutapa jo voi olla ihan erilainen. Siis totta kai voi olla fiksu ilman korkeakoulutusta, mutta kyllä se jotenkin ajatteluun vaikuttaa.
No pitää tyytyä tuohon minkä on ottanut, eipä käy tässä vaiheessa vaihtaminen.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:37"]
Miksi et ole kiinnostava? Kannattaisiko olla? Eikait se miehen vika ole.
[/quote]
No miten olla kiinnostavampi? Jos on keskikokoiset riippu tissit, toinen tissi isompi. Ei kehtaa mennä ottamaan silikonejakaan/kiinteytysleikkausta. Kropassa ei kyllä muuta vikaa olekaan, eikä naamassakaan pahemmin. Tukkaa voisi laittaa enemmän. Ehkä ongelma tässä näyttäisi olevan se, että laittautumalla voin olla sitten muiden silmissä liiankin kiinnostava.
Pitäs varmaan pukeutumiseen yrittää kiinnittää enemmän huomioita.
Jos se onkin se luonne, kai se on avainasemassa. Ehkä luonne ei vaan sovi ukon luonteen kanssa yhteen. ns. kemiat ei kohtaa.
ap
[/quote]
Mulla on eriparitissit jotka on kärsineet painonpudotuksen ja imetyksen. Silti mies kyllä yhä himoitsee ja jaksaa katsoa. Ja saa myös katsoa kauniita naisia koska tiedän että mun ei tarvitse olla mustasukkainen.
Taitaa olla vika luonteessa tai kemioissa, kuten sanoit.
Niinpä 29, mieheni väittää myös olevansa niin ujo, ettei kehtaa katsella. Toisaalta mielestäni kiinnostavaa katsoo ihan luonnostaan : ) Monesti katse jopa tarttuu (kuten niihin naisiin televisiossa). Eikä pitäisi olla siitäkään kiinni ettei kehtaa, kun olen hänelle itselleenkin sanonut siitä ettei hän katsele minua.
Omat vanhempansa kyllä vaikuttaisivat sellaiselta, ettei sellaista peliä ole. Kai se kotoa saatu malli voi pikkuisen vaikuttaa tai sitten ei.
Musta on melkein koko 12 v ajan tuntunut siltä, että mies jaksoi olla sillä tavalla kiinnostunut vain sen ajan kun jahtasi minua, mutta sitten kun sai niin ei. Tietty meillä on seksiä, mutta se tietynlainen himokkuus tai edes kiinnostus.
ap
Ei suututa. :) Ei hän sokeaksi muuttunut, kun meni naimisiin kanssani. Tiedän kyllä maailmassa olevan kauniimpia naisia kuin minä. Katsoa saa, mutta ei koskea.
Piereskelen kyllä avoimesti mieheni kuulen, ehkä siitä johtuu kiinnostamattomuus.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:46"]
Ei ärsytä
Tokienia katellessa se hehkuttaa Arwenia ja mä puolestaan Aragonia :)
Useimmista ohjelmista löytyy molemmille silmäniloa
[/quote]
Esiineellistäminen on oksettavaa, eikä se ole sukupuolisidonnainen asia.