Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö tekään pese koskaan sängynpeittoja tai verhoja?

Vierailija
25.07.2006 |

kaverini nauravat minulle, olen kuulemma puhtaushysteerikko, kun olen kesän kuluessa pessyt ulos kuivumaan sängynpeittoja, verhoja, tyynynpäälisiä, täkkejä, mattoja jne. Jopa äitini oli ihan kauhuissaan, kun oli kuullut minun pesseen sohvanpäällisenkin, kuluvat kaikki kuulemma, ei niitä kuulu pestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa vuodessa

Vierailija
2/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pesen täkit, verhot, päiväpeiton, tyynyt, matot (mitä vielä)... Kaikki käytössä olevat tekstiilit. tyynytjä ja täkkejä pesen n. 5-6 kertaa vuodessa, päiväpeiton saman verran ja matot pari kertaa ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot pestään vaihdettaessa, sängyn peitto joskus kun muistaa. Peitot ja tyynyt yritän pestä pari kertaa vuodessa. Eli aika laiska olen. :)

Vierailija
4/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on jopa mankeli ja tykkään sileistä lakanoista. Ikä 35.

Vierailija
5/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten verhot muka likaantuvat? tyynyjä olen joskus pessyt ja peitot pesen kerran vuodessa. Päiväpeiton sit kun näyttää likaiselta

Vierailija
6/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi, ettei kulu. ap

Vierailija
7/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta ja hiuksista erittyy kaikkea sontaa tyynyihin ja täkkeihin. Kerran oli lehdessä kuinka paljon vuodessa ihmiseltä erittyy hikeä (vaikka ei varsinaisesti hikoilisi) patjaan. En muista enää paljon se oli mutta muistan että oli sen verran iso määrä että alkoi tehdä mieli ostaa uudet patjat!

Vierailija
8/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaisilla käsillähän niihin kosketaan, lisäksi keräävät pölyä, nokea ja ihan silkkaa rasvaa.

Vierailija
9/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

likaisilla käsillähän niihin kosketaan, lisäksi keräävät pölyä, nokea ja ihan silkkaa rasvaa.

joten ei ne kyllä kamalasti likaannu

Vierailija
10/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ei voi kuivatella siitepölyallergioiden vuoksi

Pari kertaa vuodessa pestään kaikki mitä irti lähtee. Pesemättä jätän nahkasohvat ja itämaiset matot (niin kalliita että pesköön pesulan ammattilaiset)

Vierailija
11/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* keittiön verhot kun vaihdetaan (talvi ja kesäverhot)

* muut verhot tarpeen mukaan (välillä oo ravistanut pihalla, eivät meillä juuri likaannu, kun ei kosketa niihin).

* Petauspatjan päällinen kerran vuodessa pesulassa (muuten imuroidaan)

* Parisängyn peitto (talvi ja kesäpeitto) vaihdon yhteydessä

* Tyynyt silloin tällöin (1-2 krt vuodessa)

* Keittiön, eteisen, käytävän, khh:n ja vessan matot kahdesti vuodessa

* Sohvanpäällinen kerran vuodessa, irtotyynyjen päälliset tarpeen mukaan

Vierailija
12/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oo niin ihanaa, kuin puhtaat petivaatteet ja sohvat. Meillä koira, jonka vuoksi tulee useasti pestyä. Teen myös pölypunkki putsauksen sänkyyn suht säännöllisesti;)

Vierailija
13/13 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoja ei pestä, kun ei ne meillä kovin monta vuotta kerkiä ikkunoissa roikkua. Peitot ja tyynyt pestään kerran tai pari vuodessa, mutta iso päiväpeitto harvemmin, kun se ei mahdu omaan pesukoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi