Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudunko nolosti vai onko vain nuoren oma ongelma?

Vierailija
06.11.2020 |

Käytän usein hameita, mikä tuntuu olevan pojalleni jonkinlainen ongelma. Mistä voisi kiikastaa? Ei ole mitenkään muulla tavalla kapinallinen tai vaikeassa murrosiässä, mutta tästä on sanonut jo useamman kerran. Pidän toki myös housuja, mutta koen olevani enemmän oma itseni mekko päällä. Samanlainen ketju oli myös, mutta se oli ilmeisesti lukossa, joten tein uuden.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä monta aloitusta sä ajattelijat vielä tehdä tästä samasta aiheesta?

Kasva jo aikuiseksi. Toi trollaaminen on noloa, jos mikä.

Vierailija
22/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla se sama mamma, joka käytti puolen reiden pituisia hameita ilman sukkahousuja. Kyllä minäkin häpeäisin sinua.

Tämä mammahan ei suostunut pistämään edes housuja jalkaansa. Jos ei ole trollista kyse, niin luulenpa että ei ole sama.

Vierailija
24/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär myös kuvailee pukeutumistani mummomaiseksi, varsinkin, jos pidän hameita. Tietysti joidenkin nuorempien ihmisten mielestä esim. bootcut-lahkeiset farkut ovat nolot, vaikka niitäkin on näkynyt ihan viime vuosina kaupoissa. Itse en pidä vajaamittaisista lahkeista tai porkkanamallisista housuista. On mulla bootcut-farkkujen lisäksi myös pillifarkkuja. Olen 48-vuotias ja en halua kuitenkaan yrittää olla liian nuorekas esim. reisistä revityin farkuin. Toisaalta ne voisivat olla päälläni mukavat varsinkin kesällä, en palele kovin helposti. Käytän paljon mustaa muiden värien ohella, en käytä eläinkuoseja, mutta ehkä vartaloltani olen "rintava täti" -mallia. Minusta mm. Hyacinth Bucketin käyttämät vaatteet ovat mummomaisia.

Vierailija
25/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana roikkua nettipalstoilla, joten en tiedä mitä tarkoitat. Sinulla ilmeisesti on, kun kerta olet nähnyt samanlaisia ketjuja paljonkin. Ilmeisesti en ole silloin ainoa, jolla on sama ongelma. 

ap

Vierailija
26/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri perseestä, että jos joku trollaa, niin sitten jos joku oikeasti kysyy samasta asiasta niin kukaan ei ota tosissaan

Vierailija
27/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tätä jankattiin riittävästi siinä edellisessä ketjussa.

Pukeudut niin kuin haluat.

Nuori häpeää jos häpeää.

Joo, ja siinäkin ketjussa ihmettelin miten aikuinen nainen luikkii ja nöyristelee teinin edessä. Kasvatus on mennyt pieleen, kun teini alkaa arvostella.

Vierailija
28/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tätä jankattiin riittävästi siinä edellisessä ketjussa.

Pukeudut niin kuin haluat.

Nuori häpeää jos häpeää.

Joo, ja siinäkin ketjussa ihmettelin miten aikuinen nainen luikkii ja nöyristelee teinin edessä. Kasvatus on mennyt pieleen, kun teini alkaa arvostella.

No enpä nyt tiedä, eihän siinä ketjussa se minihamemamma nimenomaan vaihtanut tyyliään vaan piti puolensa. 

Vierailija
29/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vartalo sulla on? Vastaa. Mä luulen että jos oot tanakka niin ei pidä siitä miltä näyttää. Jos oot hoikka ehkä se herättää huomiota ja poikkeaa muista. Ootko toimistotöissä vai miksi niin lyhyt hame? kuulostaa office lookilta

Vierailija
30/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että jos oot hottis se saa kuittailua kun sulla on seksikkäät vaatteet. Vaikea sanoa kun et kerro enempää!

Vierailija
31/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hame on polven yläpuolelle reilusti niin se voi paljastaa enemmän kuin kuvitteleekaan.

Vierailija
32/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä mieltä joku on vaikka pukeutumisesta? Ei mua voisi vähempää kiinnostaa lastenikaan mielipiteet omasta pukeutumisestani. Pukeudun kuten haluan.

Vierailija
33/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-v. ja rakastan pukeutua mustiin sukkiksiin ja minimekkoon. Lapseni eivät häpeä minua, päinvastoin! Olen nuorekas ja hoikka nainen. En voisi elää kateellisten naisten tai haukkuvan teinin mielen mukaan. Rakastan itseäni liikaa.

Vierailija
34/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vartalo sulla on? Vastaa. Mä luulen että jos oot tanakka niin ei pidä siitä miltä näyttää. Jos oot hoikka ehkä se herättää huomiota ja poikkeaa muista. Ootko toimistotöissä vai miksi niin lyhyt hame? kuulostaa office lookilta

Olen ammatiltani kiinteistönvälittäjä. Käytän töissä usein hametta sekä korkkareita. Kuvaisin itseäni hoikan sopusuhtaiseksi, käyn lenkillä säännöllisesti. Ja edelleenkin, olen aika pitkä ja omistan pitkät raajat.

ap

Vierailija
35/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan melko näyttävän näköinen

Vierailija
36/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut, käytätkö millaisia sukkahousuja?

Vierailija
37/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut, käytätkö millaisia sukkahousuja?

Yleensä joko mustia tai ihonvärisiä, miten niin? 

ap

Vierailija
38/70 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät kuitenkin sukkahousuja, toisin kuin tämä toinen sankari. Sitten kyllä pitäisi olla ok, jos helma ei nyt ihan yli puolen reiden ole.

Vierailija
39/70 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu juuri niinkuin itse haluat.

Vierailija
40/70 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotain nuorta miehenalkua voi haitata se, miten äiti pukeutuu? Eihän se kiinnosta yleensä ketään pätkän vertaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi