Onko teillä kavereita jotka liikkuu vain ja ainoastaan miehensä kanssa?
Jos pyydät kaveria kahville niin miehensäkin tulee, olis välillä kiva jutella NAISTEN KESKEN kun olen naisen kaveri, mutta ei.
Ennen hän liikkui yksin, mutta nyt kun on mies niin joka paikkaan se mieskin saapuu.
Ja jos ehdotat että voisitko tulla yksin, niin vastaa jotain ympäripyöreetä.
Ärsyttääääääää
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisia, jotka änkeävät miesteniltoihin mukaan. Miksei siis tällaisia miehiäkin olisi?
Olen joskus ollut miehen mukana jossain kaveriporukan baarireissulla mukana. Ei minulle kukaan kertonut, että kyseessä olisi ollut joku sukupuolirajoitettu tapahtuma, vaan normaali kaveritapaaminen. Mutta ilmeisesti joku pikkuvaimo oli sitten kiukutellut että sinne ”änkesin” mukaan miesten iltaan :’)! Minua lähinnä huvittaa tuollainen rajoittunut ja ihmisiä sukupuolen mukaan poissulkeva ajattelumalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa ja puoliso ei tykkää jos nainen liikkuu kavereidensa kans vaikkapa kaupungilla ja toki ymmärrän sen miesten kulttuurin takia.
Tää mun kaveri seurustelee ihan suomalaisen kanssa.
Ja sitten se mies tyyliin murjottaa ja haluaa jo kotiin vaikka just tulivat, silleen ööö no oisit itse kotiin jäänyt.
Miksi hän tulee!? Oletteko siltä naiselta kysynyt, että miksi hänen miehensä tulee, vaikka ilmeisesti seura ei kiinnostakaan eikä kyse ole siitä, että hän erityisesti pitäisi teidän naisten seurasta? Onko kyse jostain kontrolloinnista, että mies ei halua päästää naista yksin tai nainen ei halua jättää miestään kotiin (tai omien kavereidensa seuraan) yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisia, jotka änkeävät miesteniltoihin mukaan. Miksei siis tällaisia miehiäkin olisi?
Olen joskus ollut miehen mukana jossain kaveriporukan baarireissulla mukana. Ei minulle kukaan kertonut, että kyseessä olisi ollut joku sukupuolirajoitettu tapahtuma, vaan normaali kaveritapaaminen. Mutta ilmeisesti joku pikkuvaimo oli sitten kiukutellut että sinne ”änkesin” mukaan miesten iltaan :’)! Minua lähinnä huvittaa tuollainen rajoittunut ja ihmisiä sukupuolen mukaan poissulkeva ajattelumalli.
Sinua sitten ahdistaa, mutta joillakin ihmisillä on ihan oikeasti sellaisia sukupuolirajoitettuja tapaamisia. Olen minäkin ollut mieheni ja hänen kavereidensa kanssa baarissa, mutta hänellä on myös sellaisia illanviettoja, joihin perustetaan oikein WA-ryhmä, jonne kutsutaan vain miehiä ja illan teema on miesten sauna- tai peli-ilta. Eipä tulisi mieleenkään mennä sinne mukaan :D myös minulla on tuollaisia iltamia naispuolisten ystävien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua sitten ahdistaa, mutta joillakin ihmisillä on ihan oikeasti sellaisia sukupuolirajoitettuja tapaamisia. Olen minäkin ollut mieheni ja hänen kavereidensa kanssa baarissa, mutta hänellä on myös sellaisia illanviettoja, joihin perustetaan oikein WA-ryhmä, jonne kutsutaan vain miehiä ja illan teema on miesten sauna- tai peli-ilta. Eipä tulisi mieleenkään mennä sinne mukaan :D myös minulla on tuollaisia iltamia naispuolisten ystävien kesken.
Mistä ahdistuksen repäisit? Ainoa, jota ahdisti oli se vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin kiukuttaisi, jos mieheni puhuisi minulle, että on sellainen miestenilta Maken, Penan ja Jaken kanssa ja sitten yhtäkkiä siellä mukana onkin Jaken tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin kiukuttaisi, jos mieheni puhuisi minulle, että on sellainen miestenilta Maken, Penan ja Jaken kanssa ja sitten yhtäkkiä siellä mukana onkin Jaken tyttöystävä.
Miksi? Mitä itse tekisit jos olisit kolmen miehen seurassa?
Näitä sairaita tyyppejä on jotka kuvittelee omistavansa puolisinsa. Mihinkään ei saa mennä yksin. Kotons varmaan nyrkki heiluu. Kivoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että on todella pitkä aika siitä, kun ollaan viimeksi mieheni kanssa päästy minnekään tuulettumaan, kun on perhe-elämää, töitä ym. Sitten tulee kutsu miesteniltaan ja minä tietysti pidän luonnollisena sitä, että minä jään kotiin, koska iltama on suunnattu vain miehille (kuten viimeiset 15 vuotta). Sitten joku onkin päättänyt ottaa oman naisensa mukaan ja pienellä järjestelyllä minä ja muutkin naiset oltaisiin päästy mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että on todella pitkä aika siitä, kun ollaan viimeksi mieheni kanssa päästy minnekään tuulettumaan, kun on perhe-elämää, töitä ym. Sitten tulee kutsu miesteniltaan ja minä tietysti pidän luonnollisena sitä, että minä jään kotiin, koska iltama on suunnattu vain miehille (kuten viimeiset 15 vuotta). Sitten joku onkin päättänyt ottaa oman naisensa mukaan ja pienellä järjestelyllä minä ja muutkin naiset oltaisiin päästy mukaan.
Vika on miehesi, joka ei osaa viestiä tarpeeksi selvästi a) joko sinulle, että kyseessä ei ole miestenilta tai b) kavereilleen että kyseessä on miestenilta
Itsekin otan usein mieheni mukaan.
Mutta mulla on kaveri, joka ottaa puheluihin aina miehensä mukaan (jos se on paikalla ja yleensä on)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on miehesi, joka ei osaa viestiä tarpeeksi selvästi a) joko sinulle, että kyseessä ei ole miestenilta tai b) kavereilleen että kyseessä on miestenilta
Yleensä juttu menee niin, että se yksi nainen siellä miesten joukossa tulee yllärinä niille muillekin miehille ja vika on tässä kaverissa, joka ottaa naisensa mukaan.
Minä varmaan kysyisin siltä mieheltä, miksi edes tuli mukaan. Jos siis alkaa heti alkuun jo kiukutella tylsyyttä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa ja puoliso ei tykkää jos nainen liikkuu kavereidensa kans vaikkapa kaupungilla ja toki ymmärrän sen miesten kulttuurin takia.
Tää mun kaveri seurustelee ihan suomalaisen kanssa.
Ja sitten se mies tyyliin murjottaa ja haluaa jo kotiin vaikka just tulivat, silleen ööö no oisit itse kotiin jäänyt.
Miksi hän tulee!? Oletteko siltä naiselta kysynyt, että miksi hänen miehensä tulee, vaikka ilmeisesti seura ei kiinnostakaan eikä kyse ole siitä, että hän erityisesti pitäisi teidän naisten seurasta? Onko kyse jostain kontrolloinnista, että mies ei halua päästää naista yksin tai nainen ei halua jättää miestään kotiin (tai omien kavereidensa seuraan) yksin?
En tosissaan tiedä, pyysin häntä kahville juttelemaan kahdestaan, mies tuli kylkiäisenä mukaan eikä voitu jutella.
Tosi nastaa.
On kaveri, joka liikkuu vain ja ainoastaan äitinsä kanssa. Siis aina vuosikymmeniä on ollut näin. Tulee kylään tai menee ostoksille kaverin kanssa, niin äiti on aina mukana. Kertoo myös aivan kaiken äidilleen ja miehelleen.
Mun kaveri sanoo aina että miehensä tuli vahtimaan häntä. (Vaikka juotais vaan kahvia kahdestaan minun luona)
Luulisi että ovat molemmat aikuisia eikä tarvi enää lapsenlikkaa vahtimaan, jos semmoses suhteessa ite olisin niin juoksisin karkuun.
Olin itse ennen se joka otti miehensä aina mukaan. En todellakaan omasta tahdosta vaa mies tuli tai en päässy ollenkaan. Sitten mies kyttäsi muutenki kokoajan et mitä teen, kenen kanssa juttelen yms.
Vierailija kirjoitti:
Näitä sairaita tyyppejä on jotka kuvittelee omistavansa puolisinsa. Mihinkään ei saa mennä yksin. Kotons varmaan nyrkki heiluu. Kivoja ihmisiä.
Ottaako täällä Markut ja Jormat noin itteensä kun osuu kommentti kohdalle? :D :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa mies ei saisi kuulla?
Tätä minäkin ihmettelen, että mikä on niin salaista niissä naisten illoissa ettei kestä päivänvaloa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa mies ei saisi kuulla?
Tätä minäkin ihmettelen, että mikä on niin salaista niissä naisten illoissa ettei kestä päivänvaloa??
Miksi haluaisit mennä mukaan naisten keskinäiseen tapaamiseen? Odottaisitko, että siellä sitten huomioitaisiin sinut eli keskusteltaisiin vain aiheista, jotka kiinnostavat myös sinua; ihmisistä, jotka sinäkin tunnet; asioista, joita on tapahtunut vasta seurusteluaikananne? Odottaisitko, että tyttöystäväsi ystävät avautuisivat henkilökohtaisista asioistaan aivan kuin jos et olisikaan paikalla?
Luojan kiitos itselläni on tervepäinen mies, jota ei varmasti saisi "naisten iltaan" edes pyytämällä. Ja sama päinvastoin, minä olen toivonut että miesten iltoja pidettäisiin vain silloin, kun en itse ole kotona vaan työmatkalla tai muuten reissussa.
Olit varmasti oikein haluttu matkaseuralainen oman miehesi lisäksi myös niiden muiden miesten mielestä?