Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kavereita jotka liikkuu vain ja ainoastaan miehensä kanssa?

Vierailija
06.11.2020 |

Jos pyydät kaveria kahville niin miehensäkin tulee, olis välillä kiva jutella NAISTEN KESKEN kun olen naisen kaveri, mutta ei.

Ennen hän liikkui yksin, mutta nyt kun on mies niin joka paikkaan se mieskin saapuu.

Ja jos ehdotat että voisitko tulla yksin, niin vastaa jotain ympäripyöreetä.

Ärsyttääääääää

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tuttu seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa ja puoliso ei tykkää jos nainen liikkuu kavereidensa kans vaikkapa kaupungilla ja toki ymmärrän sen miesten kulttuurin takia.

Vierailija
2/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia. Oletteko hyvin nuoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi on. Luulen, että siellä kotona on muutenkin ongelmia. Aina, jos ei pääse jonnekin esim. ystävän polttareihin, niin syynä on joku hänen mieheen liittyvä asia. Ei hän tämän miehen löytämisen jälkeen ole koskaan päässyt mihinkään. Enkä jaksa uskoa siihen, ettei haluaisi tulla, vaan mies ei halua, että hän menee.

Vierailija
4/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisia, jotka änkeävät miesteniltoihin mukaan. Miksei siis tällaisia miehiäkin olisi?

Vierailija
5/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen pariskunnan, joka elää symbioosissa. Kieltämättä vähän outo tilanne, kun illanistujaisissa on 10 naista ja yksi (kutsumaton) mies..

Vierailija
6/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen. Joka paikkaan mennään kahdestaan. Kummallakaan ei omaa elämää. Rasittavaa!

Vierailija
7/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden tällaisen pariskunnan, joka elää symbioosissa. Kieltämättä vähän outo tilanne, kun illanistujaisissa on 10 naista ja yksi (kutsumaton) mies..

Siis tuo on jotain niin käsittämätöntä ja törkeää. Kai joku on sanonutkin asiasta suoraan?

Vierailija
8/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuollaisia. Oletteko hyvin nuoria?

Kyseinen kaveri on 35v

Vierailija
9/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama tuttu seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa ja puoliso ei tykkää jos nainen liikkuu kavereidensa kans vaikkapa kaupungilla ja toki ymmärrän sen miesten kulttuurin takia.

Tää mun kaveri seurustelee ihan suomalaisen kanssa.

Ja sitten se mies tyyliin murjottaa ja haluaa jo kotiin vaikka just tulivat, silleen ööö no oisit itse kotiin jäänyt.

Vierailija
10/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa mies ei saisi kuulla?

Vierailija
11/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ahdistus/paniikkihäiriö, joka on joinakin vuosina ollut huonompana ja joinakin vuosina ei ole juuri mitään ongelmia. Huonoina aikoina olen usein kysynyt, voiko mieskin tulla mukaan. Usein on toki ollut muidenkin miehiä sitten paikalla ja yksinkin olen tietysti nähnyt ystäviä. Mutta miehen kanssa stressaa vähemmän.

Riippuu myös paikasta missä nähdään.

Vierailija
12/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen n. 6 naisen porukka ja ollaan tavattu aina säännöllisin väliajoin (kun perhe-elämä antaa myöden) aina jonkun kotona tai ollaan vuokrattu joku mökki. Ihan vaan naisten kesken. Yksi porukan naisista tapasi uuden miehen ja halusi ottaa hänet mukaan, jotta tutustuisi meihin ja näkisi mitä teemme yhdessä (!!??). No, ei siinä mitään, hän sitten tuli yhteen iltaan mukaan (kaikki muut oli kyllä sitä vastaan ja hyvin ihmeissään) ja möllötti lopulta yksin nurkassa kännykkä kädessä. Sitten noin puolen vuoden päästä taas yksi naisista kutsui kotiinsa ja tämä sitten vastasi, että "me tullaan" ja silloin sitten kaikki sanoivat ihan suoraan, että TE ette tule. Sinä tulet yksin. Eivät he sitten tulleet eikä ole hänestä enää kuulunut yhtään mitään. Parempi näin.

Esimerkiksi minunkin mieheni oli täysin pöyristynyt tästä ja jopa hermostui, että koittakaa nyt sanoa, ettei noin kuulu toimia. Ja hänellä ei ole edes tullut mieleenkään ängetä mukaan.

Vierailija
13/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuljeksitaan poikaystävän kanssa samoissa porukoissa, ja on jo oletus, että tulemme juhliin tai illanistujaisiin yhdessä. Poikaystäväni on integroitunut kaveriporukkaani (tai tässä vaiheessa jo yhteiseen kaveriporukkaan) varsin mallikkaasti ja hän näkee kavereita(ni) ilman minuakin. Ollaan kyllä hyvin samanhenkisiä ihmisiä. Varmaan sillä on jotain merkitystä, että olemme samaa sukupuolta, mielenkiinnon kohteet, arvomaailma ja yleinen oleminen ovat pitkälti samanlaiset. Kaverit eivät ainakaan ole koskaan yrittänyt korostaa kutsuissaan, että kutsumme vain sinut.

Ja ei meillä mitään ongelmia ole olla erikseen tai emme ole erityisen mustasukkaisia toisistamme. Meillä on vain tainnut käydä tosi hyvä tuuri. Niin ja asioista puhuminen vie aika pitkälle.

Vierailija
14/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika syrjivää jos miehiä ei saa ottaa mukaan.

Vierailija
15/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tällä hetkellä en tapaa ketään muita kuin kollegoita, mutta normaalitilanteessa tapaan ystäviäni yleensä töiden jälkeen kahvilla, syömässä, jossain näyttelyssä tai elokuvissa. On itsestäänselvää, että tavataan kaksin.

Pikemminkin on ollut käänteistä ongelmaa eli oma puoliso on ollut pettynyt, kun en halua tulla mukaan tapaamaan hänen ystäviään, lähinnä ystäväpariskuntia. Olen heitä tavannut mutta en halua olla heidän kanssaan aktiivisesti tekemisissä vaan yleensä toivon miehen hoitavan tapaamisensa yksin. Kotiimme hän kutsuu ystäviään lähinnä silloin, kun minä olen työmatkoilla tai muuten pois kotoa. Tämäkin minun toiveestani.

Vierailija
16/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kolmekymppisiä ja kyllä meillä on erikseen sekaporukan illanviettoja ja pariskuntailtoja ja sitten on vielä naisten- ja miestenillat. Onneksi omassa tuttavapiirissä kaikki kunnioittaa tätä eikä ole mitään ongelmia. Pitäisin sitä hyvin outona, jos yksi mies haluaa viettää iltaansa 10 naisen seurassa tai toisinpäin. Mieheni kyllä tulee erittäin hyvin toimeen naispuolisten ystävieni kanssa, mutta ei koe tarvetta ängetä mukaan sinne katsomaan, kun me saunomme ja lipitämme viiniä.

Vierailija
17/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä olisi hyvä olla muutama mies korjaamassa harhojanne siitä miten maailma pyörii.

Vierailija
18/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä olisi hyvä olla muutama mies korjaamassa harhojanne siitä miten maailma pyörii.

Onneksi meidän miehiä ei kiinnosta meidän harhat.

Vierailija
19/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan heteromies haluaa mennä mihinkään naisten kotkotusiltaan? Ei meidän miesporukankaan iltoihin naisia tule eikä heitä varmasti kiinnostaisikaan.

Vierailija
20/56 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan heteromies haluaa mennä mihinkään naisten kotkotusiltaan? Ei meidän miesporukankaan iltoihin naisia tule eikä heitä varmasti kiinnostaisikaan.

Olen ollut poikien viinanhakureissulla(päiväristeily) virossa.

Ei mitään ongelmaa.

Menin vain perässä , minne muut halus.

Mukava rento päivä.

En tuntenut itseäni ulkopuoliseksi.

Jos olisi ollut minun reissu ois ollu eri ohjelma ..mut oli oikein kivaa kun muut päätti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi