Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni parasta aikaa juuri nyt!! :)

Vierailija
23.02.2014 |

Olen 39-vuotias nainen, naimisissa, 2 lasta iältään 9 ja 12. Nyt elämä on niin nautinnollista. Avioliiton ruuhkavuodet ohitse ja kriisit myös (uusia varmaan tulee mutta on sen ajan murhe). Lapset niin isoja ja omatoimisia. Voin harrastaa taas omia juttujani. Minulla on omaa aikaa ja saan tehdä asioita välillä vain itselleni. Kuitenkin lapseni vielä tarvitsevat minua, rakkaat lapset!

Ei tarvitse herätä öisin syöttämään vauvaa, ei tarvitse hakea lasta päiväkodista. He tulevat koulusta itse ja ovat niin omatoimisia. Ei tarvitse enää rakentaa taloa ja tuskailla sen kanssa. Se on rakennettu vuosia sitten. Pieni ja viihtyisä suhteellisen pienen budjetin talo. 

Enkä palaisi sinne vauva- tai taaperoaikaan mistään hinnasta. 

Nyt nautitaan elämästä!! :-)

Onko muita, joiden kanssa jakaa tätä ihanaa vaihetta elämässä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan samassa mutta kokoajan helpottaa vaan enemmän. Meillä on 5 lasta. Vanhin ylä-asteella. Nuorin 5v. Syksyllä lähtee eskariin. Kun nuorin lähtee ekaluokalle niin helpottaa huomattavasti. Sen jälkeen ei tarvi tehdä säätöbä työvuorojen suhteen. Tyytyväinen olen kun lapset omatoimisia ja isommat auttaa pienempiä tarvittaessa. Ei vaipanvaihtoa eikä yöheräilyjä.

Kotonakin voin ihan rauhassa makoilla sohvalla ja lukea/katsoa telkkaria/olla netissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi