Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita kun mies voi olla jopa 55+ ja menisi helposti kolmevitosesta jos vaan pukeutuu farmariasuun, tyköistuvaan paitaan ja tennareihin?

Vierailija
06.11.2020 |

Nuorekas mies

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap mutta ei  ruttuista kaulaa, maksaläikkäisiä  roikkuposkia ja röökin kellastuttamia hampaita ei saa farkuilla piiloon.

Vierailija
162/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos elettäisiin iloisesti juuri sen ikäisinä mitä olemme? Joku nuorekkuuskilpailu näyttää olevan käynnissä. Todellinen ikä ei kuitenkaan muutu sitä piilottelemalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
164/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse olla nuorekas että kelpaa nuorille naisille! Tärkeintä että irtoaa pimpsaa! T: M65+

Vierailija
165/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi Tauskilta 😭

Vierailija
166/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tennarit on naurettavat. Eivät sovi aikuisille, lapsille hyvät.

Vierailija
167/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Oot ennenkin kirjoittanut tämän. Tämä on sinun fantasiasi, voi raukkaa.

Vierailija
168/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos elettäisiin iloisesti juuri sen ikäisinä mitä olemme? Joku nuorekkuuskilpailu näyttää olevan käynnissä. Todellinen ikä ei kuitenkaan muutu sitä piilottelemalla. Tiedän sen, koska olen itse vanha kurppa ja olen kaikkea kokeillut mutta ei auta ei.

Vierailija
169/169 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksella vilkas mielikuvitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän