Miksi nuoret naiset ottaa nelikymppisiä ukkeleita itselleen ja nuoret miehet jää ilman?
En ymmärrä. Itsekin jään ilman kun kaikki nuoret kauniit naiset varaa oman ikäiseni.
t. N30
Kommentit (63)
Varmaan koska eivät välitä kumppaninsa iästä vaan ottavat sen kehen sattuvat ihastumaan.
Tavoittele niitä tavallisempia oman ikäisiä äläkä top 3%
Nuoria miehiä ei parisuhteet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ota itse sitten nuori mies.
Ottaisin jos saisin.
Money talks and bullshit walks.
Amisviiksi räkänokilla on harvoin lompakko kunnossa ja nuoret naiset arvostavat vakautta sekä taloudellista turvaa.
Pitäisikö minun, älykkään hoikan ja koulutetun, urheilullisen naisen ottaa joku läski elämämkoululainen? Siltä vähän vaikuttaa :(
Eipä oikein omassa kaveripiirissä, kaduilla, julkisissa paikoissa, liikenteessä ylipäänsä noita pareja kauheasti tapaa :D N23
Vierailija kirjoitti:
Nuoria miehiä ei parisuhteet kiinnosta.
Pötypuhetta. Ihan samanlailla vanhoissa äijänkappanoissa löytyy ikisinkkuja, jotka eivät osaa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein omassa kaveripiirissä, kaduilla, julkisissa paikoissa, liikenteessä ylipäänsä noita pareja kauheasti tapaa :D N23
Ikäeroa ei näe päällepäin
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun, älykkään hoikan ja koulutetun, urheilullisen naisen ottaa joku läski elämämkoululainen? Siltä vähän vaikuttaa :(
Ei, kyllä sulla on ihan vapaus olla ottamattakin.
Miehiä ei ikääntyneet ajat kiinnosta, siis ei minkään ikäisiä miehiä.
Eihän parisuhteet mitenkään voi jakaantua tasaisesti kun 30-70-vuotiaat miehet kelpuuttavat itselleen vain 20-30-vuotiaita naisia.
Nuoren naisen näkökulmasta 30-40-vuotias on sata kertaa parempi valinta kuin oman ikäinen lökäpöksy, joka on järjeltään teinin tasoa ja luultavasti vielä huonotuloinenkin.
Ilman miestä jäävät yli 40-v naiset ja ilman naista alle 30-v miehet.
Vanhemmalla voi olla massaa enemmän. Jos tykkää koosta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen älyllä ja koulutuksella ei ole pariutumisessa mitään merkitystä
Vastasin tähän jo jodelis, mutta vastataan nyt täälläkin. Nelikymppiset akkelit on niiden parikymppisten miesten kanssa.
Hyi. En ikinä ottaisi yli 30 kymppistä miestä. Onneksi oma mies onkin sopivasti 26 ja minä 23. Haluan elämänkumppanin, jonka kanssa elämme elämämme nuoruusvuodet, vanhuuden kaiken sen mitä elämään kuuluu. En halua mitään vanhaa nelikymppistä. Oikein kuvottaa ajatuskin.
Kaikesta provoamisesta huolimatta suurten ikäerojen pareja on vain muutama prosentti. Tämä palstahullu laittaa nämä samat provot aina.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin tähän jo jodelis, mutta vastataan nyt täälläkin. Nelikymppiset akkelit on niiden parikymppisten miesten kanssa.
Mistä löytäisin parikymppisen miehen? Kelpais! nam
Sun täytyy kysyä siltä 5 %:lta jotka näin tekee.