Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita kun mies voi olla jopa 55+ ja menisi helposti kolmevitosesta jos vaan pukeutuu farmariasuun, tyköistuvaan paitaan ja tennareihin?

Vierailija
06.11.2020 |

Nuorekas mies

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja vieläkin parikymppiset misut katselevat sillä silmällä. ;)

M49

Vierailija
142/152 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Ihmeellisistä asioista ihmiset ärsyyntyy nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan, mutta kun ei kuitenkaan.

Vierailija
144/152 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnallinen ja nuorekas 50v ja menen helposti nelivitosesta. Nelikymppisesta ehka sokeiden koulun luokkakokouksessa.

Vierailija
145/152 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuusikymppinen teinipoika ja kasvatan nyt elämäni ensimmäistä poninhäntää.

Teini-ikä (teenage) on ikävuodet 13-19. Kasvata ja letitä toki silti vaikka hevosenhäntä seniiliperskarvoistasi.

Thirteen to nineteen. Fakta on näin vaikka kuinka yrittäisi peräti kolminkertainen seniiligubbe (itse)kusettaa.

Vierailija
146/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nuorisokulttuurin edustaja avittaa notta minkälaiset varmarihousut sitä pitäisi ihmisen ostaa että nuoret naiset tykkäisivät?

M50

Miksi kysyt kun toisaalta intät tietäväsi ja että vientiä olisi ilman niitä varmaripappahousujakin?

Nuoret naiset eivät joukkona tykkää yhtään mistään tietystä (pois lukien teinien massaidolit) vaan ovat kukin YKSILÖITÄ yksilöllisine mieltymyksineen. Täten kysymykseesi ei voi yleistäen vastata, turha siis inttää.

Monikossa jos vielä yrität pyörittää niin pitäisi olla joku RÄTFACEPITT tai LEODICAPRIO 20v:n potensseineen, mutta harva järkevä nuori nainen heillekään enää suostuu pelkäksi rivipatjaksi ja seniilinhaaremiruusuksi.

Vierailija
147/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välimatkaa 200 metriä ja on hämärää ja sumuista ja olen ilman rillejä niin ihan hyvin voisin sinua luulla tuonikäiseksi.

Vierailija
148/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasta unohtui tupee ja naamari. 

Ja häikäisevän "luonnolliset" (hollywoodylivalkaistut) tekarit. 

Vierailija
149/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55+ miehen ei tarvi olla rähjäinen ja kulunut ja vanhanaikainen! Tottakai vaatteet hyvän maun mukaan ja tyylikkäästi ja tukka kunnossa - se on normaali. Sporttinen tyyli on ihan okei, se ei ole teinin esittämistä.

Lähestyn asia siltä kannalta, että pitääkö 50v alkaa rähjäisenä ja ylipainoisenä odottaa kuolemaa, olis pitkä odotus 20 tai 30 vuotta. Eikö vaan.

Ei. Ei tarvi olla rähjäinen, kulunut, vanhanaikainen, ylipainoinen ja odottaa kuolemaa. Ei ole siltikään syytä kaunistella karua ikäistään totuutta itselleen eikä muille, uskoa menevänsä mistään kolmevitosesta saati sitten

*teinistä. Faktojen kieltäminen ei ikäkriisikurimuksessakaan auta, lähestyy asiaa miltä tahansa kannalta. 

*Teini, teenager = 13—19-vuotias (ja teinistä ei todellakaan mene edes enää se kolmevitonen).

Vierailija
150/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. Me kaikki vanhenemme. 65+ roks like a hurricane!

Vierailija
151/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 ja vieläkin parikymppiset misut katselevat sillä silmällä. ;)

M49

Mistä sä tarkalleen ottaen tiedät millä silmällä ne sua katselee?

Vierailija
152/152 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa miksi pitäisi näyttää nuoremmalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme