Ärsyttääkö muita kun mies voi olla jopa 55+ ja menisi helposti kolmevitosesta jos vaan pukeutuu farmariasuun, tyköistuvaan paitaan ja tennareihin?
Kommentit (152)
Anteeksi mutta MIKÄ ON FARMARIASU? Farkut? Ei ole tuttu termi. Olen 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ikä samalla tavalla näy, valitettavasti tämä on fakta
Kyllä näin on. Tinderissäkin voi nuorekas mies helposti iästään tipauttaa 10-15 vuotta pois ja täydestä menee. Muuten ei pääse deittailemaan kiinnostavimman ikäryhmän neitokaisia, kokeiltu on. Harmillisen monella taitaa yläikäraja olla 40 korvilla.
Laadukas ja "nuorekas" (= ihan oikeasti nuori, luotettava ja rehellinen ) ei ikinä tarvi mitään Dindereitä.
Farkut, slimmi t-paita tai kauluspaita ja prätkärotsi on nuorekas asu. Conssit jalkaan ja aurinkolasit päähän.
Kyllä mua enemmän huvittaisi, jos tuo pälvikslju omenavartaloinen mieheni laittaisi tyköistuvan paidan ja yrittäisi olla nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Tinderissäkin voi nuorekas mies helposti iästään tipauttaa 10-15 vuotta pois ja täydestä menee. Muuten ei pääse deittailemaan kiinnostavimman ikäryhmän neitokaisia, kokeiltu on. Harmillisen monella taitaa yläikäraja olla 40 korvilla.
Laadukas ja "nuorekas" (= ihan oikeasti nuori, luotettava ja rehellinen ) ei ikinä tarvi mitään Dindereitä.
Säälittävää älyvapaata epärehellisyyttä ja (itse)petosta.
Iästä tiputetaan (valehdellaan) pois vähintään -10v ja cicceliin lisätään (valehdellaan) vähintään +10cm.
Nainen jos tekisi samaa (harva ja harvoin tekee) niin johan olisi suhteettoman suuri poru ja ikikitinä.
Ostin tämmöset housut. Saa nähdä miten baarissa naisten päät kääntyy
https://www.wish.com/product/5b5ae947bc5b2922bd77fe47?hide_login_modal=…
mies52v
Varmasti ärsyttää. Täällä on niin stnan pinnallista porukkaa että anna armias jos on pilkku väärässä kohtaa naamaa niin sietäisi vaan hyppelehtiä kaivoon.
Ei mene. Kyllä ikä näkyy asusteista huolimatta. Sen huomaa tässäkin mallikuvassa, jossa miehiä ikävuosiltaan 20-60 plus. Kyllä bongaa kolmekymppiset viiskymppisistä :D https://dressmann.com/globalassets/5-styleguide/20172018/style--advice/…
Vierailija kirjoitti:
Moni parikymppinen näyttää sikiöltä.
Voi olla, mutta parikymppisenä ei (vielä) tarvi valehdella ikäänsä 10 vuotta nuoremmaksi ja itkeä muiden täysin yksipuolisesti himoitsemiensa ja itselleen todnäk. saavuttamattomissa olevien valintakriteereitä. ;''D
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta MIKÄ ON FARMARIASU? Farkut? Ei ole tuttu termi. Olen 30v
Maanviljelijähenkilöoletetun farkkukankaasta valmistettu työ- ja vapaa-ajan asukokonaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ärsyttää. Täällä on niin stnan pinnallista porukkaa että anna armias jos on pilkku väärässä kohtaa naamaa niin sietäisi vaan hyppelehtiä kaivoon.
Onko aloitus mielestäsi kovinkin syvällinen, kaikinpuolin rehellinen, faktapohjainen ja realistinen?
Millä perusteella kun väite on fiktiota, eikä sitä millään mikään muuksi muuta? Ärsyttää ketään tai ei.
Menivätkö jo edesmenneet Matti Nykänen ja Olli Lindholm viimeisinä hetkinään tai koskaan yhtään reaali-ikäänsä nuoremmista? Pitkittikö tämä potentiaalinen illuusio nuoremmasta iästä heidän elämäänsä?
Eivät vanhoiksi eläneet ja tuskin vanhuuttaan menehtyivät. Entä yläastepudokas Teuvo Hakkarainen 60v?
Vähentäkää nyt näistä viisikymppisistä farkkuasumiehistä kirjoittelemista. Aina, kun näen tällaisen otsikon, joudun tekemään aikamatkan 80-luvulle, kun olin 20-vuotias ja jouduin kesätöissä farkkuasumiehen vonkaamisen kohteeksi. Hän oli kyllä päälle nelikymppinen, mutta ei minun ikäiseni neito oikein osannut tehdä eroa neli- ja viisikymppisen miehen välillä; minä tiesin hänen ikänsä sen vuoksi, että jouduin tarkistamaan hänen henkilöllisyystodistuksensa kerta toisensa jälkeen.
Tämä farkkuasumies oli ollut parikymppinen 70-luvulla. Hän oli hoikka tai pikemminkin vähälihaksinen, joten hän mahtui vanhoihin vaatteisiinsa. Jotka olivat 70-luvulta. Muistoni kruunaa se näky, kun hän saapasteli työpaikkani ovesta sisälle farkut jalassa ja nyrkit lyhyen, tyköistuvan farkkutakin sivutaskuissa, siis siinä asennossa, jossa tanssitaan tiputanssin alkumetrit. Kauluspaitansa liepeet hän oli sitaissut navan yläpuolelta solmuun.
Farkkuasumies on nyt seitsemissäkymmenissä. Hän varmaan ilahtuisi kuullessaan, että neito kolmenkymmenenviiden vuoden takaa muistaa vielä hänen nuorekkk..kkk...kkk...köh...olemuksensa. :D
No mihin sen tarvitsisisi kolmevitosena mennä?
Vierailija kirjoitti:
Jos 55+ mies näyttää vaikka 45 vuotiaalta ja hän styylaa noin 37+ kauniin naisen kanssa niin tuo ikäerohan on siinäkin tapauksessa vain veteen piirretty viiva.
Vai onko liian suuri ikäero? Anyone?
🤦
Kuulehan ikäkriisissä naurettavasti tempoileva ressukka.
Minulla on 13v vanhempi mies. Hän ei ole koskaan esittänyt nuorempaa kuin on. On tyylikkäästi ikäisensä näköinen ja arvostaa ikäänsä ja kokemustaan. Ei myöskään kieli pitkällä jahdannut nuorempia naisia - on ennen seurustellut nimenomaan ikäistensä kanssa. Vähän nikotteli ikäeroamme, mutta hyväksyi sen sitten kun oltiin ja ollaan toisillemme sopivat.
Siis vaikka minulla on vanhempi mies, tuollaiset reilusti nuorempien perään kuolaajat ja parikymppistä esittävät ukot ovat mielestäni naurettavia, harhaisia ja säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli laitat Tinderiin kuvan itsestäsi, kun olit 35 ja sitten luulet, että kukaan ei treffeillä( jos sinne asti pääset) huomaa, että olet 55?
Vanhalla vähän rakeisella kuvalla mennään. Ja typyt hurmaan keskustelutaidoilla ja csarmilla kun treffeille asti päästään.
Liian ikivanha kampakeraamiselta aikakaudelta oleva reliikkikuva paljastaa armotta Jurassic-Jonnen.
Keskustelutaidoillasi hurmaat korkeintaan kaltaisesi fossiiliyrjöylermit rinkirunksessioon.
Ärsyttääkö kun älykkyysosamäärä on 55 mutta vois helposti luulla että se on 35?
Onko (ap:lla) esittää useamman esim. geriatriaan erikoistuneen lääkärin lausunto harhaiselle väittämälleen?
Todellinen charmikkuus puuttuu ja sitä puutetta vain alleviivaa epätoivoinen oman torven töräyttely.