Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehoaako Herbalife? Ystäväni puhuu pyörryksiin ja kohta sorrun :(

Vierailija
23.02.2014 |

Kohta luovutan ja ostan aloituspaketin, joka on mielestäni järjettömän kallis. Olen normaalipainoinen, syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa, mutta Herbalifen hyvinvointiohjaaja-ystäväni on pitänyt jo kymmeniä vakuuttavia puheita siitä, kuinka terveistä elämäntavoistani huolimatta tarvitsen Herbalifea. Että minulle avautuu sen myötä uusi energiataso, josta en ole ollut vielä tietoinen. Näinkö tulee tapahtumaan?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhtiö ja hyvät tuotteet, mulla 10-vuoden köyttökokemus....

täältä voi lukea faktaa elinvoimakeidas.net

tänne kun moni kirjoittaa vain mielipiteitä, ja tietoa ei ole.....

Vierailija
2/48 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä ystävääsi ja kokeile. Tuotteet kyllä toimii jos köytät tuotteita oikein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FBI tutkii onko Herbalife pyramidihuijaus.

Vierailija
4/48 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:25"]Ylipainoinen kaverini on syönyt noita ikänsä, söi raskausaikanakin. Vauva oli syntyessään pienikokoinen ja nyt parivuotiaana isopäinen mutta laiha. Kaveri siis syöttää lapselle herban mömmöjä säännöllisesti. Sisältävät kuulemma kaikenlaisia vitamiineja. Sitten ihmettelee kun lapsi ei kuitenkaan pysy terveenä... toivottavasti ne tuotteet eivät ole aiheuttaneet vakavampia vaurioita.

[/quote]

Otapa yhteyttä lastensuojeluun!

Vierailija
5/48 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖBALAIF TODELLA TOIMII! Minä löysin sen avulla sisältäni portin toiseen todellisuuteen, näin Jumalan  ja sen lisäksi laihduin JOPA 250 GRAMMAA!

Vierailija
6/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia, älä osta jos et sitä oikeasti halua. Sano se ystävälles suoraa.

Vierailija
7/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:33"]Kohta luovutan ja ostan aloituspaketin, joka on mielestäni järjettömän kallis. Olen normaalipainoinen, syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa, mutta Herbalifen hyvinvointiohjaaja-ystäväni on pitänyt jo kymmeniä vakuuttavia puheita siitä, kuinka terveistä elämäntavoistani huolimatta tarvitsen Herbalifea. Että minulle avautuu sen myötä uusi energiataso, josta en ole ollut vielä tietoinen. Näinkö tulee tapahtumaan?

[/quote]

Ei tule tapahtumaan. Älä usko.

Sanot vaan että kiitos ei.

Vierailija
8/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rahapussisi laihtuu tuntuvasti. Mun yksi kaverini oli tossa Herbalife- hömpässä mukana ja täytyy sanoa, että ihan sen takia meillä oli kaveruussuhde katkolla. Kun en kestänyt sitä jankutusta, höpinää, pakkomyyntiä ja suoranaista käännytystä. Se on kuin joku uskonto, mihin ihmiset hurahtavat.

Onneksi kaverini tuli lopulta järkiinsä ja lopetti moisen touhun.

Vierailija
9/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Herbalife olisi sellainen ihmetuote kun se on Herbalifen edustajien puheissa, Herbalife olisi vain reseptillä apteekista saatavilla ja keksijänsä olisi saanut Nobelin.

Vierailija
10/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ystäväsi provikat tuosta ostamastasi aloituspakkauksesta? Jos saa, niin aika törkeää koko ajan tyrkyttää omaa myymäänsä tuotetta. Älä ainakaan sen vuoksi osta, että pääsisit tyrkyttämisestä eroon.

Vierailija
11/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistapa googleen Herbalife + maksavaurio. Tämän jälkeen voit ystävällisesti kehoittaa ystävääsi tunkemaan tuotteensa sinne minne aurinko ei paista

Vierailija
12/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Nimim. Sortunut

Vierailija
13/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa sieltä mitään. Sano ystävällesi, että haluat pitää teidän ystävyyden vapaana tällaisesta myyntityrkytyksestä ja mikäli se ei hänelle sovi, niin sinuna ottaisin vähän välimatkaa tuohon kaveriin.

Vierailija
14/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sitäkin sontaa tuputetaan? Luulin että se villitys loppui jo kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
15/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti joutui sairaalaan tuon Herbalifen vuoksi. Joten kehoitan varovaisuuteen.

Vierailija
16/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:42"]

Saako ystäväsi provikat tuosta ostamastasi aloituspakkauksesta? Jos saa, niin aika törkeää koko ajan tyrkyttää omaa myymäänsä tuotetta. Älä ainakaan sen vuoksi osta, että pääsisit tyrkyttämisestä eroon.

[/quote]

Saavat ne, siksi ne niitä tuotteita tyrkyttävätkin

Vierailija
17/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalifen tuotteissa on paljon ravinteita, ja niiden kanssa suosittellaan yleensäkin enemmän vedenjuontia, mitkä molemmat lisää sun energiatasoja ja vie nälkää yllättävän hyvin. Kyllä ne toimii, mutta ei ne yksin nosta ketään syvästä kaivosta kuin osan matkaa. Terveelliset elämäntavat vie loppuun asti.

Onko ne kalliita? Suosittelen että jätät peruspaketista pois sen ekstraproteiinin (F3, n.36e) ja hankit proteiinia jostain muualta, esim maidosta, kananmunista, kananlihasta. Ala myyjäksi ja tilaa itse, niin saat halvemmalla. 25% pois heti kättelyssä, viimeksi kun tarkistin.

Olen laihduttanut Herbalifen tuotteiden kanssa ja ilman. Mielestäni niiden kanssa on helpompaa ja parempi olo. 

t. vuosia käyttänyt, joskus myin pari pakettia ennen kuin etsin helpomman työn

Vierailija
18/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:42"]

[/quote]

Saa ja hänelle on tärkeää että en osta sitä keneltäkään muulta.

Oon miettinyt että saisin häneen taas tavallisen keskusteluyhteyden, jos ostaisin sen paketin. Hän oli mun paras ystäväni ennen hurahtamistaan. Nykyisin kaikki meidän keskustelut ajautuu Herbalifeen ja mua jo kammoksuttaa aina etukäteen kun tunnistan milloin tulee se hetki, jolloin hän alkaa rakentaa siihen aasinsiltoja, se meinaa tehdä mut kohta hulluksi!

Vierailija
19/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos olisi sellainen ihmetuote sitä tarjottaisiin kaverille testiin ilmaiseksi tai vähintään "käytä 3 kk ja rahat takaisin pyytämällä, ei kysymyksiä"-diilillä.

Vierailija
20/48 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:47"]

Herbalifen tuotteissa on paljon ravinteita, ja niiden kanssa suosittellaan yleensäkin enemmän vedenjuontia, mitkä molemmat lisää sun energiatasoja ja vie nälkää yllättävän hyvin. Kyllä ne toimii, mutta ei ne yksin nosta ketään syvästä kaivosta kuin osan matkaa. Terveelliset elämäntavat vie loppuun asti.

Onko ne kalliita? Suosittelen että jätät peruspaketista pois sen ekstraproteiinin (F3, n.36e) ja hankit proteiinia jostain muualta, esim maidosta, kananmunista, kananlihasta. Ala myyjäksi ja tilaa itse, niin saat halvemmalla. 25% pois heti kättelyssä, viimeksi kun tarkistin.

Olen laihduttanut Herbalifen tuotteiden kanssa ja ilman. Mielestäni niiden kanssa on helpompaa ja parempi olo. 

t. vuosia käyttänyt, joskus myin pari pakettia ennen kuin etsin helpomman työn

[/quote]

PS. Ystäväsi kuulostaa epäkohteliaalta tyrkyttäjältä. Pyydä häntä antamaan vähän tilaa, ei tollanen peli vetele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi