Ranskalaisista naisista tuli mieleen, millaisia ovat SAKSALAISET NAISET?
Ovat tuollaisia ylimielisiä nirppanokkia kuin nuo toisessa ketjussa mainitut ranskalaiset naiset?
Kommentit (67)
Ne, jotka sanovat, että saksalaiset on pitkiä, vaaleita ja skandinaavisia, niin eivät ole ilmeisesti käynyt Saksassa ja uskoo stereotypioihin.
Olen nähnyt vain muutamia ihmisiä, keillä oli nämä skandinaaviset piirteet.
Lopulta paljastuikin, että he olivat vain norjalaisia tai ruotsalaisia turisteja.
T: Saksaa nähnyt av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka sanovat, että saksalaiset on pitkiä, vaaleita ja skandinaavisia, niin eivät ole ilmeisesti käynyt Saksassa ja uskoo stereotypioihin.
Olen nähnyt vain muutamia ihmisiä, keillä oli nämä skandinaaviset piirteet.
Lopulta paljastuikin, että he olivat vain norjalaisia tai ruotsalaisia turisteja.T: Saksaa nähnyt av-mamma
Menepäs takaisin Saksaan. Blondit ja pitkät ihmiset ovat yleisiä siellä, varsinkin Pohjois-Saksassa.
Todella mukavia tyttöjä ja naisia, ainakin kaikki keneen olen saanut aikoinaan opiskellessa tutustua.
Naiset on kyllä kauniita, hyvin skandinaavisia. Usein niillä on isompi nenä ja silmät, ja pullanaamaisia ei juurikaan ole. Pitkät jalat, hiukset, blondi tukka ja vihreät/siniset silmät.
Huumorintajuttomia kuten saksalaiset miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin ala-asteen Saksassa ja siellä oli tosi paljon pitkiä ja kauniita tyttöjä:)
Minähän erotuin sieltä helposti, sillä olen lyhyt, läski ja pottunenäinen suomalainen.
Suomalaiset ovat yhtä pitkiä kuin saksalaiset. Hollantilaiset ovat maailmassa ainoita, joista näkee heti että ovat pidempiä kuin suomalaiset.
On mahdotonta sanoa 83 miljoonan asukkaan kansasta mitään yhtenäistä. Maalla on eri meno kuin kaupungissa. Siellä missä olen töissä on nuoria ja kauniita ja nuoria ja vaatimattoman näköisiä ja vanhempia tosi hyvin säilyneitä ja viehättäviä ja sitten ihan tätiytyneitä keski-ikäisiä naisia. Ehkä firmamme upein vanhempi nainen on joogaa harrastava hoikka melkein 60-vuotias nainen ja nuoremmista naisista sitten aika monikin on hyvin viehättävä. Ei kaikki. Millaisia he ovat? Puheliaita, iloisia pulputtajia suurin osa. Mutta olen alalla, jossa ollaan verbaalisia ja ulospäinsuuntautuneita.