Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ranskalaisista naisista tuli mieleen, millaisia ovat SAKSALAISET NAISET?

Vierailija
23.02.2014 |

Ovat tuollaisia ylimielisiä nirppanokkia kuin nuo toisessa ketjussa mainitut ranskalaiset naiset?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset naiset on siroja, lyhyitä, ruskeasilmäisiä, ruskeatukkaisia, kielitaidottomia ja itsekkäitä.

Saksalaiset naiset on rotevia, pitkiä, sinisilmäisiä, blondeja, fiksuja ja kivoja.

Joten, saksalaiset naiset siis:)

T:M27

Vierailija
22/67 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiset naiset on siroja, lyhyitä, ruskeasilmäisiä, ruskeatukkaisia, kielitaidottomia ja itsekkäitä.

Saksalaiset naiset on rotevia, pitkiä, sinisilmäisiä, blondeja, fiksuja ja kivoja.

Hyi, sirot ranskalaisnaiset on parempia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, sirot ranskalaisnaiset on parempia:)

Sulle ilmeisesti ulkonäkö on tärkeintä...

Vierailija
24/67 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinissä ja Pariisissa asuneena voin sanoa että saksalaiset naiset on parempia kuin ranskalaiset.

Pidän skandinaavisita/germaanisista piirteistä.

Vierailija
25/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain minun kokemukseni, mutta siinä missä ranskalaiset ovat sieviä ja kohteliaita, saksalaiset on vähän kolhon näköisiä tuppisuita ja mulkoilijoita.

Minun kokemukseni ranskalaisista naisista on erittäin hyvä, niiden kanssa synkkaa (kuten myös venäläisten naisten kanssa).

Ranskalaiset kohteliaita?

Salli mun nauraa😂

Vierailija
26/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi suomalainen, puoliksi saksalainen. Miehet ovat ihan hulluina saksalaisiin naisiin. Olen asunut monessa maassa ja se on tullut selväksi. Suomalaisuus ei tunnu kovasti kiinnostavan ja kuulemma Berliinissä maailman kauneimmat naiset:)

Olen asunut sielläkin ja onhan siellä kauniita naisia aivan mielettömän paljon. vaaleita ja siroja. isotissisiä ja isosilmäisiä. Kovia flirttailemaan. (on siellä rumia ihmisiä myös, no worries)

Vierailija
27/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset naiset ovat rentoja ja heille uskaltaa puhua, toisinkuin ranskalaisille.

Saksalaisten naisten kanssa voi jutella vapaasti toisinkuin ranskalaisille...pitää miettiä ainakin neljä kertaa, mitä sanoa.

Vierailija
28/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Saksassa, asunut jo ikuisuuden. Saksalaiset naiset ovat mielestäni usein sivistyneitä ja käytännönläheisiä. Eivät välttämättä superkauniita mutta itsestään huoltapitäviä. He ovat myös itsevarmoja eivätkä missään tapauksessa alistuvia. Usein "perheen pää".

Vierailija
29/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puoliksi suomalainen, puoliksi saksalainen. Miehet ovat ihan hulluina saksalaisiin naisiin. Olen asunut monessa maassa ja se on tullut selväksi. Suomalaisuus ei tunnu kovasti kiinnostavan ja kuulemma Berliinissä maailman kauneimmat naiset:)

Olen asunut sielläkin ja onhan siellä kauniita naisia aivan mielettömän paljon. vaaleita ja siroja. isotissisiä ja isosilmäisiä. Kovia flirttailemaan. (on siellä rumia ihmisiä myös, no worries)

Mulla sama juttu.Olen 100% saksalainen, asunut kuitenkin suomessa ja englantilainen mieheni pitää myös saksalaisista naisista:)

Vierailija
30/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttavat enemmän suomalaisia naisia, eli ovat aika avoimesti seksuaalisia, ja myös enemmän työläisiä kuin hienostelijoita. 

Mutta saksalaisia naisia ei tunneta kauneudestaan. Häviävät suomalaisille mielestäni. Aika paljon olen viettänyt aikaa Saksassa, joten jonkinlaista näkemystä omaan. 

Vierailija
31/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka itse olen tavannut fiksuja ja seurallisia ja kivoja.

Vierailija
32/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kivoja:)

3 brittiläisellä kaverillani on saksalainen nainen.

Oon kuullu että britit himoitsevat pitkiä, hoikkia, blondeja ja sinisilmäisiä naisia...voin toki olla väärässäkin.

Vierailija
33/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttavat enemmän suomalaisia naisia, eli ovat aika avoimesti seksuaalisia, ja myös enemmän työläisiä kuin hienostelijoita. 

Mutta saksalaisia naisia ei tunneta kauneudestaan. Häviävät suomalaisille mielestäni. Aika paljon olen viettänyt aikaa Saksassa, joten jonkinlaista näkemystä omaan. 

Persjalkaiset suomalaiset naiset häviävät pitkäsäärisille saksalaisille naisille!

Vierailija
34/67 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on olleet koulussa Saksassa. Ainakin heidän luokilla oli silmiinpistävän paljon todella kauniita tyttöjä.

Vierailija
35/67 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole sellaisia hienostelijoita kuten ranskalaiset.

Pidän saksalaisista sillä ne ovat aika samanlaisia kuin englantilaiset ja suomalaiset naiset:)

Etelä-Saksassa on taas vähän erilaisempaa porukkaa sillä siellä on enemmän kotirouvia ja katolisia.

Vierailija
36/67 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaiset suomalaiset naiset häviävät pitkäsäärisille saksalaisille naisille!

Entä tissit?

Vierailija
37/67 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ala-asteen Saksassa ja siellä oli tosi paljon pitkiä ja kauniita tyttöjä:)

Minähän erotuin sieltä helposti, sillä olen lyhyt, läski ja pottunenäinen suomalainen.

Vierailija
38/67 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovia ja kylmiä. Huonot käytöstavat. Eivät kovin kauniita.

Ei Suomea ja Saksaa suotta pidetä veljeskansoina. 

'Aseveljeys' on jo, kuule, ihan jo jonkun aikaa sitten päättynyt... 

(siihen taas silloin kävi mikä valtio tahansa ,joka vaan teki A.H:n kanssa liittosopimuksen siitä. )

Vierailija
39/67 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin ala-asteen Saksassa ja siellä oli tosi paljon pitkiä ja kauniita tyttöjä:)

Minähän erotuin sieltä helposti, sillä olen lyhyt, läski ja pottunenäinen suomalainen.

Missä päin Saksaa asuit?

Vierailija
40/67 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ach so schön ...Und im Dirndl Tracht !!! Wunderbar!