Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuisen, perheellisen ihmisen tarvitsee käydä baareissa?

Vierailija
23.02.2014 |

Mitä siellä baareissa oikein on? 

En ymmärrä yhtään, miksi perheellisen ihmisen tarvitsee päästä "vähän tuulettuun" ja "vetää pää täyteen".. 

Miksi?

Olenko ainoa, jolla ei ole mitään tarvetta joka viikonloppu päästä baanalle..?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä voi tavata muita ihmisiä? Viimeksi kävin työkavereiden kanssa yhden läksiäisistä, ja mitä pahaa voi olla yhden oluen juonnissa kavereiden kanssa?

Vierailija
2/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut OMASTA AJASTA, RENTOUTUMISESTA JA KAVEREIDEN NÄKEMISTÄ ilman lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ymmärrän sellaisen, että mennään vaikka juhlimaan kaveriporukalla jotain ja käydään syömässä jne. Mutta sellaisista reissuistahan nyt ollaan kotona jo puolilta öin viimeistään..

Mutta, että pitää mennä siis baariin tai yökerhoon? Ja sitten vasta aamuyöstä kotiin.. 

Vierailija
4/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tarkentaa, mikä siis tuossa on se ongelma:

-ei vietä koko ajan aikaa perheen kanssa?

-haluaa nähdä kavereita? (mikä ongelma tämä muuten on?)

-alkoholinkäyttö (tämä kieltämättä voi olla ongelma)

-rentoutuminen? (onko jonkun ihmisen rentoutuminen sinulta pois?)

vai se pahin ongelma:

-koska et itse ymmärrä, miksi joku tekisi noin, ei kukaan muukaan saisi tehdä noin?

Vierailija
5/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaan baarissa ystäviäni, maistelen erilaisia viskejä ja oluita, pelaan lautapelejä, luen kirjaa, kirjoitan, nautin viinistä tai drinkistä kumppanini kanssa. Minulla ei tosin ole lapsia, mutta tuskinpa lapset motiiveihini vaikuttaisivat.

Vierailija
6/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näe tarvetta mennä baariin tapaamaan kavereita? Kaverit tulee kylään tai mennään niille ja pelataan niitä lautapelejä tai katsotaan matsia ja otetaan se muutama olut!

Tai sitten mennään ulkoilemaan tai vaikka urheilemaan.. En minä sosiaalisen kontaktin takia tarvitse baareja. Minusta ne on lihatiskejä..

Vierailija
7/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin perheellinen nyt joka viikonloppu baareissa ravaa. 

Itse käyn silloin tällöin tyttöjen kanssa "tuulettumassa" syödään hyvin ja käydään katsomassa bändejä tms. Juodaan hyviä drinkkejä ja jutellaan ja tanssitaan.

Tykkään ystävistäni ja siksi haluan viettää aikaa heidän kanssaan, joskus baareissa, joskus teattereissa jne. Mutta juu ei tosiaan minullekaan ole tärkeää päästä joka viikonloppu baanalle, kerran puolessa vuodessa riittää:)

Vierailija
8/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:14"]

En minä näe tarvetta mennä baariin tapaamaan kavereita? Kaverit tulee kylään tai mennään niille ja pelataan niitä lautapelejä tai katsotaan matsia ja otetaan se muutama olut!

Tai sitten mennään ulkoilemaan tai vaikka urheilemaan.. En minä sosiaalisen kontaktin takia tarvitse baareja. Minusta ne on lihatiskejä..

[/quote]

->koska sinä et pidä baareista, ei kukaan muukaan voi niissä viihtyä?

Vierailija
9/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten baareissa voi muka rentoutua? Hirveä meteli, ja liikaa ihmisiä joita ei tunne. Viinan juonti on huono rentoutumiskeino, seuraavana aamuna on pahimmassa tapauksessa aivan rikki.

Suomalaiset on juoppoa wt-kansaa, suurimmaksi osaksi. Siksi veri vetää baareihin.

Vierailija
10/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tanssiminen ystävien kanssa on hauskaa.

Vierailija
11/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön aloitus.

Itse en tykkää käydä baareissa, sillä kun tapaan ystäviäni, haluan tavata heitä enkä jotain sattumanvaraisia ihmisiä. Uusia tuttavuuksia tapaa sitten jossain kokkareilla, harrastuksissa ja työelämässä. Kun juon alkoholia, juon sitä mieluiten kotona siksi, että hinta ja laatu kohtaavat parhaiten ja saan varmasti sitä juomaa, mitä haluan enkä joudu seisomaan tungoksessa.

Ymmärrän silti ihan hyvin, että jotkut tykkäävät käydä baarissa. Esimerkiksi kaverini on kotiäiti, eikä hänellä ole mitään muuta tilaisuutta laittautua, ja hän tykkää vähän flirttaillakin. Ei siinä ole mitään pahaa, vaikka itseäni moinen ei kiinnosta.

Eri asia sitten on sekä perheellisen että perheettömän kohdalla, jos se alkoholin juominen siellä baarissa on elämän tärkein juttu ja jos siellä on käytävä ihan koko ajan.

Vierailija
12/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:27"]

Miten baareissa voi muka rentoutua? Hirveä meteli, ja liikaa ihmisiä joita ei tunne.

[/quote]

Millaisissa baareissa olet oikein käynyt? Minun lempibaareissani on hyvin hiljaista ellei mene myöhään perjantai- tai lauantai-iltana. Mikä sen parempaa kuin istuskella laiskanlinnassa hämyisen pubin nurkassa, siemailla erinomaista olutta ja uppoutua hyvään kirjaan.

Vierailija
13/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:38"]

Itse en tykkää käydä baareissa, sillä kun tapaan ystäviäni, haluan tavata heitä enkä jotain sattumanvaraisia ihmisiä.

[/quote]

Ja tämä ei onnistu baarissa, koska...?

Vierailija
14/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää käydä baareissa, sillä kun tapaan ystäviäni, haluan tavata heitä enkä jotain sattumanvaraisia ihmisiä.

[/quote]

Vierailija
15/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani perheelliset baarikärpäset on valkoista roskaväkeä.

Vierailija
16/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme kauniita naisia, emmekä siis saa istua baarissa rauhassa juttelemassa keskenämme :)

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
17/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareja on erilaisia. Jos menee räkäläjuottolaan, ei kai siellä kukaan selvinpäin viihdy. Jos menee johonkin lihatiski-yökerhoon, niin ei siellä rauhassa saa olla omalla porukalla. Jos menee rauhalliseen ravintolaan, saa siellä istua ihan rauhassa omalla porukalla juttelemassa.

Lisäksi jos menee lempibändien keikoille, niillä yleensä tapaa vanhoja tuttuja. Joku vanha koulukaveri johon ei pidä säännöllisesti yhteyttä on ihan kiva nähdä jonkun keikan yhteydessä, ja vähän vaihtaa kuulumisia jne.

Vierailija
18/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, itse kyllä tykkään käydä han vain tanssimassa. Harrastin sitä jo sinkkuna selvinpäin paljon. Samalla tapasin tuttuja/kavereita ihan spontaanisti.

Nykyisin käyn harvemmin, mutta kyllä välillä tekee todella hyvää käydä esim. hyvän kaverin kanssa tuultumassa. Jutustella, nähdä ihmisiä, tanssia, rentoutua ja yks kaks sitä huomaa että kello on käynyt sinne tappiin asti. Juu eikä ole seuraavana aamuna krapulaa tms. kun osaa nautiskella juomia vain muutaman. Enemmän tärkeää minulle on ihmisten näkeminen. Lihatiskeille en viitsi lähteä juurikaan siksi että siellä ollaan vain ja ainoastaan yhdestä syystä.

Hei, ja näen minä niitä kavereita muuallakin. Esim. lenkillä, shoppailunmerkeissä, syömisen merkeissä, meillä kylässä. Ei sekään ole pois suljettua vaikka joskus käy baarissakin.

Vierailija
19/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:50"]

Minun tuntemani perheelliset baarikärpäset on valkoista roskaväkeä.

[/quote]

Mikset valitse seuraasi paremmin??

Vierailija
20/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:14"]

[/quote]

Et käy baareissa, mutta mielestäsi ne ovat lihatiskejä. Entä, jos joku joka baareissa käy, kertoisi sinulle etteivät ne todellakaan ole kaikki lihatiskejä. Olisiko sinun mielipiteesi silti se ainoa oikea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän