Mitä sellaista tarvitsisit nyt, mihin sinulla ei ole varaa?
ja tarkoitan jotain kohtuullisia asioita, ei mitään ylellisyysjuttuja.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 07:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:24"]
kampaajalla käynti. viimeksi kävin 31.12.2013. ehkä huhtikuun alussa on varaa.
[/quote]
Uudenvuoden aattona?
[/quote] Miksi sä tota ihmettelit? Mäkin kävin kampaajalla uudenvuoden aattona.
[/quote]
Minä myös kävin. Pidin vapaapäivän, mutta harva kampaaja tuolloin lomailee.
Hassua sinänsä, minulla olisi kyllä varaa mennä, mutta vielä ei ole ollut tarve mennä uudelleen. Kun on puolipitkät hiukset ja oma väri, niin käyn kampaajalla 3-4 kk välein.
Uuden vaimon, tai no naisystävä riittää...
Lapselle uuden turvaistuimen, vanhassa kiloraja parin sadan gramman päässä, ja itselle uuden takin - olen lihonnut, niin että vanha ei kertakaikkiaan enää mahdu päälle...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 09:17"]
Uuden vaimon, tai no naisystävä riittää...
[/quote]
Uuden miehen minä tarvitsisin, vaihdetaanko? Laittaisit vaimosi tänne...
Jalkahoidon ja kampaajan tarvitsisin. Myös lääkärikäynti olisi tarpeen.
Onneksi olisi työtä ja työterveyshuolto, sain hankittua mm. silmälasit ja uuden sängyn. Nyt työttömänä ei ole tarvetta.
Kampaajakäynnin ja uudet silmälasit. Ehkä ensi kuussa. :(
Matto, kampaajakäynti (viimeksi käynyt yli vuosi sitten, toki sisko kotona yrittänyt vähän korjailla tätä kuontaloa), uusia housuja (laihtunut sen verran, että kaikki roikkuu päällä), uuden laukun (hihna menossa edellisestä kohta poikki), uusia astioita... Onhan noita.. Ensisijaisesti pidän huolen, että lapsella on kaikki tarvittava ja sitten omat jutut yleensä jää :/
T. Opiskeleva yh
Lapsenvahdin neljälle lapselle esim kerran viikossa 1½ tunnin ajan. Tai ehjät yöunet.
Rahaa laskujen maksamiseen.
-työssäkäyvä ylivelkaantunut-
Kunnon panon! Matkat (350km suuntaansa) ja hotelliyö kuitenki liikaa...
Haluaisin että olis vähän ylimääräistä, että voitais syödä jokapäivä hyvää ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 08:13"]
Parturikäynnin... Tällä tukalla se maksaa yli 100€ (sisällyttää myös shamppoot ja hoitoaineet, kauppakamasta ei löydy minulle sopivia aineita).
[/quote]
Miksi mulle tuli 8 alapeukkua? =DD Mulla on afrotukka ja tällä paikkakunnalla ei ole parturia joka osaisi hiukseni leikata oikein, sekä suoristaa niitä. Suomalaiselle hiukselle tarkoitetut tuotteet taas eivät oikeasti sovi hiuksilleni.
Kampaaja tosiaan kelpais, mutta ei oikeasti ole varaa laittaa siihen rahaa kun ei kuulu "välttämättömyyksiin". Viimeksi käynyt vuonna 2008 :( silityslauta myös pitäis saada mutta ehkä tässä vielä pärjää ryppyisenä.
Uusi puhelin. Vanha on huono, tehoton ja kosketusnäyttö temppuilee.
No vaikka mitä. Tarvitsisin ainakin uudet silmälasit, farkut, ulkoilupuvun ja talvikengät. Tarvitsisin myös käsilaukun kun aiempi (kirpparilta ostettu) meni rikki. Tää on kyllä niin huvittavaa tämä varattomuus. Joskus oikein naurattaa kun tarvittavien juttujen lista vain kasvaa kasvamistaan :) Kampaajalla en ole käynyt viiten vuoteen, mutta olen jo sen pudottanut tarvittavien listalta pois.
Hammaslääkärikäynnin. Oon paikantanit kaksi reikää, mutta opintotuella sinnitellessä ei puhettakaan että voisin tehdä asialle mitään.
Hammaslääkärin, polkupyörän ja luksuksena vuosikortin uimahalliin
Uusi digiboksi.
Sarja hierontaa.
Ja se oma asunto, tarvitaan jossain vaiheessa isompi kuin tämä nykyinen.
Ajokortti.