Mitä sellaista tarvitsisit nyt, mihin sinulla ei ole varaa?
ja tarkoitan jotain kohtuullisia asioita, ei mitään ylellisyysjuttuja.
Kommentit (64)
kampaajalla käynti. viimeksi kävin 31.12.2013. ehkä huhtikuun alussa on varaa.
Kuntosalijäsenyys. Makuasia tietysti, onko se ylellisyyttä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:24"]
[/quote]
Uudenvuoden aattona?
Kuntosali maksaa ehkä 50 euroa kuukaudessa. Ei se ole paha.
Rahaa käydä yksityisen erikoislääkärin vastaanotolla ja rahaa myös tarvittaviin tutkimuksiin ja hoitoihin. Työterveyshuoltoa mulla ei ole, ja terveyskeskuksesta minua ei ikinä lähetetä jatkotutkimuksiin erikoislääkärille, vaikka syytä olisi.
Pari huonekalua hajonneiden tilalle olisi myös kiva. Kirppiskierroksiin mulla ei ole aikaa eikä energiaa, varsinkin kun huonekaluja myyviä kirppiksia ei lähistöllä ole. Autottomana ja hissittömässä kerrostalossa asuvana ongelmaksi tulisi varmaan myös kirppishuonekalujen kotiinkuljetus.
Koiran eläinlääkäriin ja itelle yksityinen gyne. No, ei oo varaa, mutta pakollisia ne on kuitenkin.
Koira tarvii hampaitten puhdistuksen. Henki löyhyää ja hammaskiveä... Piru kun jaksais pestä niitä sen hampaita niin tätäkin olisi voinut pitkittää.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 06:34"]
Koira tarvii hampaitten puhdistuksen. Henki löyhyää ja hammaskiveä... Piru kun jaksais pestä niitä sen hampaita niin tätäkin olisi voinut pitkittää.
[/quote]
Osta rustoluita (koiranruokaosastolla pakkasessa) ja anna luu/ päivä ja ongelma poistuu.
Erikoista. Olen työtön ja olisi varaa niin yksityiseen lääkäriin, kampaajaan, kuntosaliin ja ulkoiseen kovalevyyn. Mihin oikein rahanne käytätte?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 06:44"]Erikoista. Olen työtön ja olisi varaa niin yksityiseen lääkäriin, kampaajaan, kuntosaliin ja ulkoiseen kovalevyyn. Mihin oikein rahanne käytätte?[/quote]
Ansiosidonnaisella, peruspäivärahalla vai työmarkkinatuella? Ja kiitos kysymästä, mä en käytä rahaa mihinkään koska mulla ei ole rahaa ollenkaan. Nimim. Tuloja 0e/kk
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:24"]
[/quote]
Uudenvuoden aattona?
[/quote] Miksi sä tota ihmettelit? Mäkin kävin kampaajalla uudenvuoden aattona.
Telkkari, tallentava digiboxi (ei välttämätön) ja auton korjaaja.
Triathlonpyörän. Ei nyt ihan välttämättömyys, mutta kohta alkaa olla jos haluaa jatkaa harrastusta.
Uudet silmälasit. Auton (jolla voisin tehdä torimyyntikeikkoja)
Uusi asunto.