Jos nään Xenian nettikaupassa kivan vaatteen
niin googlaan sen ja ostan jostain muusta nettikaupasta aina 40% halvemmalla. Yks jota katoin äsken maksaa Xentulla 50e, toisessa kaupassa 30 puntaa (kurssit ja postikulut mukaanlukien silti paljon halvempi!)
MIten Xenia muuten lausutaan? Ksenia vai Senja vai miten?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:32"]
Jokainen tyylillään..
[/quote]
Jokainen taplaa tyylillään, sulta unohtui yks sana, Xenttu!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 01:15"]
Tässä lainaus X:n postauksesta "raskaus"
"Ainiin, mähän sanoin teillekin täällä, että nyt alkaa olemaan kaikki ihan oikeasti valmiina pientä varten. Kaikki taitaapi olla aikalailla hankittuna eli nyt sit vain odotellaan, että pieni saapuisi maailmaan. Mä oon kaikkia ostoksia tehdessäni harjoittanut tätä mun vertailutaitoa ja tehnyt ihan mielettömiä löytöjä. Amazonista on tilattu vaikka mitä; sekä brittien, että saksan versiosta. Löysin muun muassa turvakaukaloon/vaunuihin soveltuvan untuvapussin yli puolet halvemmalla kuin Suomessa vastaava maksaisi. Untuvahan on siitä hyvä matsku, että se ei lämpimämmällä hiosta, mutta pitää viileämmillä ilmoilla lämpimänä. Ajateltiin siis toisin sanoen käyttää tuota ratkaisua kun laskettu aika on välikautena jolloin saattaa olla jo välillä lämmin, mutta välillä myös kylmempi. Untuvapussukan sisällä pysyy sit lämpöisenä ja voi niitä sisävaatteiden määrää sit vähennellä lämpötilan mukaan. Plussaa mun mielestä myös siitä, että pussukan saa auki esim autossa ollessa jossa voi tulla nopeasti liian lämmin. :)
Toinen ”hyvä” löytöni oli Brabantian roskis, jonka löysin senkin reippaasti alle puolen hinnan (stockaan verrattuna) brittien amazonista. Tilasin sieltä myös harsoja yms sekä Lanolin voidetta, joka sekin oli kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa. Koskaan en ole pihi ollut, mutta jos jonkun tarvitsemani asian voin saada halvalla niin onhan se aina bonusta. Säästyy sit rahaa siihen kun pieni on täällä!<3"
[/quote]
Jokainen toki ostaa mistä katsoo kannattavaksi, eihän siinä mitään ja itsekin yritän toki löytää aina kaiken mahdollisimman edullisesti. Tosin yritän silti suosia kotimaisia kivijalkapuoteja, koska jos kaiken ostaa netistä ja ulkomailta, häviää pian liikkeitä katukuvasta ja ihmiset jää työttömiksi. Jos on suomalaista yritystä pyörittävä, niin jokseenkin ristiriitaista tuo ettei itsekään halua tukea muita suomalaisia yrityksiä. Miksi lukijat eivät tekisi samaa kuin Xenia, hänhän on usein kertonut miten muualta kuin Suomesta saa vaikka mitä halvemmalla. Jos hän suomalaista yritystä pyörittävänä ei halua tukea muita suomalaisia yrityksiä, miksi kukaan haluaisi tukea hänenkään yritystään? Noh, minulla mennyt maku kyseiseen blogistiin ja siksi en mitään ole tilannut enkä tule tilaamaan hänen yrityksestään, mieluummin vaikka sitten sieltä ebaysta kun halvemmalla saa;)
Mieluummin minä näitä ostan kuin Mungon Nelly-malliston vaatteita. Ensinnäkin nämä vaatteet eivät ole Xenian itsensä suunnittelemia vaan samoja löytyy ympäri Britanniaa niin nettikaupoista kuin tavarataloistakin. Mungo oli täysin selvästi matkinut yhden kaulakorun Guessin sydänkaulakorusta, en voi sietää matkimista vaikka ymmärrän kyllä "inspiraation" puutteen mutta tuntuu niin feikiltä. Parempi jättää suunnitteleminen oikeille suunnitelijoille ja myydä vaikka Britannian tusinavaatteita.
Jokainen tyylillään..