Suurin fetissisi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (78)
On joitakin mielenkiinnon kohteita, mutta tarvitsenko niitä välttämättä seksiin, niin en. Jotkut vaatteet näyttää kyllä ihan kivoilta ja tuntuukin siltä, mutta en kuitenkaan harrasta sellaisten keräilyä, vaan ihan käytännön perustein edelleen ostan kuteeni ulkoiluun, työhön ja muuhun. En varsinaisesti siis varmaan mene fetissisti kategoriaan vaikka preferoinkin joitain juttuja. Veikkaan että moni muukin on aika samanlainen kuitenkin, siis että kiihottumiseen ei tarvitse sitä että kumppanilla tai itsellä olisi mitään tiettyjä erityiskamppeita päällä, mutta tykkää silti enemmän joistakin.
Piiskaaminen. Niin antavana kuin ottavana osapuolena.
Suurin fetissi on sukkahoususääret ja hame
Se, että nainen pissaa mun päälle. Sitten nussitaan.
Kaksi naista, toinen ottaa hitaasti suihin, toinen nuolee peppua.
Isotissinen hyvännäköinen blondi sukkanauha sukissa sidottuna kädet ha haarat levälleen sänkyyn ja minun käytettävissäni koko vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Suurin fetissi on sukkahoususääret ja hame
Sama juttu mulla. Ja varsinkin sukkahousujen haistelu. Samoin vanhempi nainen on suuri fetissi.
Karvainen pimppi isoilla ulkonevilla häpyhuulilla.
Ei minulla taida olla mitään fetissiä.
Tuntuu, että fetissit on lähinnä miesten juttu?
Fantasioita minulla toki on, mutta niitä on paljon eikä ole mitään yhtä ylitse muiden - ja lisäksi ne on aika tavanomaisia, eli ei mitenkään erikoista settiä.
Naisella stay-upit yllä sängyssä ja toinen kireät legginsit ja camel toe...erityisesti jos sattuu näkemään pyllistyksen yhteydessä. Huh.
Ehkä se, että olen opetellut Suomen kielen sanojen merkityksiä... utelijalla lienee sanojen fetissi ja fantasia merkitykset hakusessa.
Lävistetyt ja roikkuvat sisemmät häpyhuulet.
Vaimo selällään ja itse hajareisin päälle. Nuolettaa kullia ja hieroa ja läpsiä sillä hänen kasvojaan. Palleja pitää nuolla myös kunnolla, eli haudata kasvot sinne, siten että myös peräreikää ylettyy nuolemaan. Hän myös tykkää, kun samalla puhuu rumia mm h*oraksi ym. Lopuksi hän itse runkkaa koko lastin suuhunsa ja nielee. Kulli imetään kunnolla puhtaaksi.
Vanhempi nainen jolla jo paikat ja rinnat roikkuvat. Itse tykkään naida juuri vanhempia naisia.
Siveysvyö tai orgasmikielto yleensä. Haaveenani olisi parisuhde joka muuten voisi olla normaali mutta seksuaalisesti nainen määräisi. En siis koko ajan olisi alistuva mutta silloin kun nainen haluaa, olisi pakko totella. Esim tehdä kotitöitä, hieroa tai tyydyttää naistani seksuaalisesti. Muuten en saisi lupaa orgasmiin.
mies, 32v
Panna naista pyllyyn kypärä päässä.