Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin fetissisi?

Vierailija
05.11.2020 |

Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen peppureikä josta valuu spermaa. Siis sellainen jonne yksi tai useampi mies on juuri pannut loppuun asti paljaalla.

Kuvittelin tuon ja heti alko seisomaan

M18

Vierailija
42/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat, hyvin istuvat farkut, vedetty ylös paidan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot roikkuvat rinnat hoikahkolla naisella

Vierailija
44/78 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ehkä vähän kinkyosastoa. Jostain syystä kiihottaa ihan hulluna, kun hoikka vaimoni pukeutuu harvoin reittailuilloissamme joskus pelkkiin korkkareihin ja stayupeihin, laittaa ylleen mustan kaksipäisen strap-onin ja "vetelee käteen" jalat levällään tuolilla edessäni. Jotenkin se kontrasti jälkovälissään seisovan kalun ja sen hoikan varren kanssa on vaan jotain käsittämättömän kuumaa.

Vierailija
45/78 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat hyvin ihoa myötäilevät vaatteet ja varsinkin housut jotka paljastavat muodot vyötäröstä alaspäin.

Vierailija
46/78 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonmallina valokuvaajalle.

Vierailija
47/78 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni on joskus vihaisena potkaissut muniani. munille potkaisu sattui, mutta oli samalla kiihottavata. 

Vierailija
48/78 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että mies tai miehet laukeavat päälleni. Sperma on jotenkin niin kiihottavaa ja minulle se juttu nähdä/saada mies laukeamaan

Vierailija
49/78 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella päällä seksikkäät rintaliivit ja pikkupöksyt. Lisäksi päällä kiiltävä, muovinen esiliina.

Vierailija
50/78 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista, toinen ratsastaa munalla, toinen ratsastaa naamalla.

Vierailija
51/78 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mainituista monikaan ei tarkkaan ottaen ole fetissi, mutta väliäkö hällä. Oma fetissini on naisten pitkävartiset kumi- ja nahkasaappaat.

Pitkävartiset kumisaappaat minunkin fetissinj. Naisilla punaiset Kontiot tai Hunterit ja miehillä mustat Kontiot.

Vierailija
52/78 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten peppureiät myös minulla. Upeaa, kun AS:n uusissa kuvissa ilmestyy ihana pyllistys.

Vierailija
53/78 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten peppureiät myös minulla. Upeaa, kun AS:n uusissa kuvissa ilmestyy ihana pyllistys.

Kuka on AS?

Vierailija
54/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toimia alastomallina taidekuvissa hyvälle mieskuvaajalle. Olen nainen.

Vierailija
55/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pegging ja muu eturauhasen hyväily sormin ja leluin. Nainen olen.

Vierailija
56/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että minulla olisi valtava, todella paksu penis ja sitten sillä panisin kaverieni äitejä peppuun.

Vierailija
57/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksyt ensin ja sit vasta fantasioimaan!

Vierailija
58/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-14-v saparopäiset varhaisteinitytöt. Sellaisen kun saisi koulutettavaksi.

Sitten tuntemattomien naisten pikkarit. Viimeksi mainittua fetissiä on myös toteutettu. Olen saanut itselleni runkattavaksi, nuuhkittavaksi ja nuoltavaksi pillunmahlaisia, söpöjä, rusetillisiä pöksyjä.

Kolmanneksi puhelinseksi tuntemattoman naisen kanssa, joka ohjailee runkkaustani ja kiihottaa tuhmilla jutuilla.

Hyi mee Jammu- setä muualle noiden ällöttävien juttujes kans pilaamasta tätä ketjua!

Vierailija
59/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että minulla olisi valtava, todella paksu penis ja sitten sillä panisin kaverieni äitejä peppuun.

Miten iso sulla sitten on? Ja miksi kavereiden äitejä peppuun?

Vierailija
60/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinuket kiihottavat minua. Haluaisin ostaa yhden oikean näköisen ja tuntuisen nuken. Sekä nainen ja mies nukke olisi ihana! Haluaisin leikkiä että nukke on aito ihminen ja katsella kuinka mieheni työntyy nuken sisään ja tyydyttää sillä itseään. Samoin haluaisin itse revitellä sillä miesnukella. Ikävä kyllä sellaisia aidon näköisiä ei markkinoilla taida edes olla.

Olisi muuten häröä ostaa sellaiset talouteen jossa on lapsia. Missä niitä edes piilottelisi?:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi