Suurin fetissisi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (78)
Tiukat, hyvin istuvat farkut, vedetty ylös paidan päälle.
Isot roikkuvat rinnat hoikahkolla naisella
tää ehkä vähän kinkyosastoa. Jostain syystä kiihottaa ihan hulluna, kun hoikka vaimoni pukeutuu harvoin reittailuilloissamme joskus pelkkiin korkkareihin ja stayupeihin, laittaa ylleen mustan kaksipäisen strap-onin ja "vetelee käteen" jalat levällään tuolilla edessäni. Jotenkin se kontrasti jälkovälissään seisovan kalun ja sen hoikan varren kanssa on vaan jotain käsittämättömän kuumaa.
Tiukat hyvin ihoa myötäilevät vaatteet ja varsinkin housut jotka paljastavat muodot vyötäröstä alaspäin.
siskoni on joskus vihaisena potkaissut muniani. munille potkaisu sattui, mutta oli samalla kiihottavata.
se että mies tai miehet laukeavat päälleni. Sperma on jotenkin niin kiihottavaa ja minulle se juttu nähdä/saada mies laukeamaan
Naisella päällä seksikkäät rintaliivit ja pikkupöksyt. Lisäksi päällä kiiltävä, muovinen esiliina.
Kaksi naista, toinen ratsastaa munalla, toinen ratsastaa naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainituista monikaan ei tarkkaan ottaen ole fetissi, mutta väliäkö hällä. Oma fetissini on naisten pitkävartiset kumi- ja nahkasaappaat.
Pitkävartiset kumisaappaat minunkin fetissinj. Naisilla punaiset Kontiot tai Hunterit ja miehillä mustat Kontiot.
Naisten peppureiät myös minulla. Upeaa, kun AS:n uusissa kuvissa ilmestyy ihana pyllistys.
Vierailija kirjoitti:
Naisten peppureiät myös minulla. Upeaa, kun AS:n uusissa kuvissa ilmestyy ihana pyllistys.
Kuka on AS?
Haluaisin toimia alastomallina taidekuvissa hyvälle mieskuvaajalle. Olen nainen.
Pegging ja muu eturauhasen hyväily sormin ja leluin. Nainen olen.
Haaveilen, että minulla olisi valtava, todella paksu penis ja sitten sillä panisin kaverieni äitejä peppuun.
Läksyt ensin ja sit vasta fantasioimaan!
Vierailija kirjoitti:
12-14-v saparopäiset varhaisteinitytöt. Sellaisen kun saisi koulutettavaksi.
Sitten tuntemattomien naisten pikkarit. Viimeksi mainittua fetissiä on myös toteutettu. Olen saanut itselleni runkattavaksi, nuuhkittavaksi ja nuoltavaksi pillunmahlaisia, söpöjä, rusetillisiä pöksyjä.
Kolmanneksi puhelinseksi tuntemattoman naisen kanssa, joka ohjailee runkkaustani ja kiihottaa tuhmilla jutuilla.
Hyi mee Jammu- setä muualle noiden ällöttävien juttujes kans pilaamasta tätä ketjua!
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen, että minulla olisi valtava, todella paksu penis ja sitten sillä panisin kaverieni äitejä peppuun.
Miten iso sulla sitten on? Ja miksi kavereiden äitejä peppuun?
Seksinuket kiihottavat minua. Haluaisin ostaa yhden oikean näköisen ja tuntuisen nuken. Sekä nainen ja mies nukke olisi ihana! Haluaisin leikkiä että nukke on aito ihminen ja katsella kuinka mieheni työntyy nuken sisään ja tyydyttää sillä itseään. Samoin haluaisin itse revitellä sillä miesnukella. Ikävä kyllä sellaisia aidon näköisiä ei markkinoilla taida edes olla.
Olisi muuten häröä ostaa sellaiset talouteen jossa on lapsia. Missä niitä edes piilottelisi?:D
Kuvittelin tuon ja heti alko seisomaan
M18