Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin fetissisi?

Vierailija
05.11.2020 |

Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras auto? Öööh. Tunturi. Sitähän tässä kysyttiin?

Vierailija
62/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittää random nainen paksuksi. 

Joo tämä, ja sitten itte luikkii teille tuntemattomille niin akka etsiköön Gunnar nimistä miestä mistä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaisin ison huoratalon jossa mulla töissä 100 huorraa.

Vierailija
64/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien miesten pesemättömät kalut.

N20

Vierailija
65/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että minulla olisi valtava, todella paksu penis ja sitten sillä panisin kaverieni äitejä peppuun.

Miten iso sulla sitten on? Ja miksi kavereiden äitejä peppuun?

Vain tuommoinen 14 cm ja ohut.

Ja miksikä kaverien äitejä? Halusin heitä jo nuorempana ja nyt ovat vielä hot ja isot tissitkin on. Ei mulla heihin mahkuja ole, mutta saahan sitä haaveilla.

Vierailija
66/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluvat tissit ja pillun hinkkaaminen naamaa vasten. Omakin on hyvä mut tykkään etenkin jos kaksi naista on päällekkäin toinen pimpsa naamalla.

Vierailija
67/78 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että iso todella lihaksikas nainen käyttäisi minua seksilelunaan. Ratsastaisi naamalla, puristaisi päätä reisiväliin jne. Nöyryyttäisi siis oikein kunnolla ja osoittaisi ylivoimaansa.

Vierailija
68/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit. Heteronainen olen.

Vierailija
69/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan miehen spermaamaan vaimoni pilluun työntyminen. Nähdä heidän molempien orgasmi toisilleen....

Vierailija
70/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siemensyöksyt kiihottavat kovasti ja tykkään katsella kuinka spermat lennähtävät miehen lauetessa. Yhtenä haaveenani olisi saada hieroa useampaa miestä loppuun saakka ja lopuksi saada heidän lastinsa päälleni.

Vierailija
71/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen nähkeväni vaimoni saavan ja nauttivan vieraasta

Vierailija
72/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaiset pöksyt.

Tämä, ja nimenomaan kunnolla likaiset, jotka ovat olleet monta päivää yhtäjaksoisesti päällä, ilman, että välillä on käyty pesulla. Ja kyllä, saa haista pissalle ja kakallekin.

Vierailija
73/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon kolme suurinta fetissiä.

1. Olla kahden naisen kanssa BDSM ja bondagee vuorotellen sidotaan toisiamme mihin vaan asentoon johon päästään ja muut sitten piiskaa ja panee, naiset tietenkin strap-on dildoilla. Ja me ollaan myös teipattuna 24h

Eli kunnon BDSM sessio on ekana

Haluan olla ottava osapuoli sekä antava

2. Panna takaa jotain vanhempaa naista julkisella paikalla että se on vaan joku random ohikulkija. Ja alasti vieläpä. Ja se nainen laittaa anustapin mun perseeseen

3. Pääsen panemaan naista joka on raskaana ;)

M21

Itsekkin haluan panna jotain ohikulkijaa metsässä kaunista sellaista. Mutta se on muka pervoa ja eläimellistä menoa. Sekä ns ahdistelua. Miksi sitten eläimet voi vaan panna missä huvittaa :D

Koska ne eivöt ole kehittyneitä. Sun pitäis jo olla mutta et oo.

Vierailija
74/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen peppureikä josta valuu spermaa. Siis sellainen jonne yksi tai useampi mies on juuri pannut loppuun asti paljaalla.

Kuvittelin tuon ja heti alko seisomaan

M18

Onhan sellaisia: huo.. rat

Vierailija
75/78 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen siemensyöksyt kiihottavat kovasti ja tykkään katsella kuinka spermat lennähtävät miehen lauetessa. Yhtenä haaveenani olisi saada hieroa useampaa miestä loppuun saakka ja lopuksi saada heidän lastinsa päälleni.

Minua taas kiihottaa naisen kostuminen. On ihanaa esimerkiksi suudella ja huomata, että nainen on niin kiihottunut että oikein valuu, ja että pikkuhousut ovat aivan likomärät. Liukasta limaa voi hivellä pitkin naisen vartaloa, ja on kuuman näköistä, kun nainen voi itsekin nuolla sitä suuhunsa. Eräs tuntemani nainen oli myös aivan hulluna siemensyöksyihin. Oli aina työn takana pidätellä koko lastia, kun hän halusi nähdä spermaa sykähtelevän rinnoilleen.

Vierailija
76/78 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mainituista monikaan ei tarkkaan ottaen ole fetissi, mutta väliäkö hällä. Oma fetissini on naisten pitkävartiset kumi- ja nahkasaappaat.

Pitkävartiset kumisaappaat minunkin fetissinj. Naisilla punaiset Kontiot tai Hunterit ja miehillä mustat Kontiot.

Vielä hienompaa minusta on, jos miehellä on punaiset Kontiot tai Hunterit, tai jotkin muut värikkäät kumisaappaat. Itseltä löytyy punaiset Kontiot sekä punaiset ja keltaiset Hait.

Vierailija
77/78 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pegging ja muu eturauhasen hyväily sormin ja leluin. Nainen olen.

*polvistuu* Tuletko vaimokseni?

Vierailija
78/78 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ottaessani naista takaapäin paikalle tulisi iso mies joka mitään sanomatta sujauttaisi rasvatun ja kivikovan peniksensä anukseeni pitäen samalla toisella kädellä minua niskasta kiinni ja toisella kädellä naista paikoillaan naisen lantiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan