Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin fetissisi?

Vierailija
05.11.2020 |

Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat, stay-upit varsinkin. Ei perinteisemmät läpinäkyvät vaan paksummat. Rooliasut, minihameilla varsinkin. Näistäkin ei mielellään suomalaisten seksikauppojen, kun ovat liian niukkoja. Vähän "tavallisemmat", mutta kuitenkin sen verran tuhmat ettei niitä moni julkisesti kehtaisi pitää.

Vierailija
22/78 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipyllyinen nainen vatsallaan vuoteessani vaaleissa pehemissä hyvin istuvissa deminfarkuissa ja valkoisessa t-paidassa. Siihen päälle itse alastomana hinkkaamaan kyrpääni hänen pakaroitaan vasten. Kerran teininä tämän kokenut mutta itselläni myös vaatteet päällä :( Oli vielä elämän eka orkku tytön seurassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiini. Satiini kiiltää kauniisti, ihanasti ja seksikkäästi naisen päällä. Satiini myös tuntuu ihanalta, ja tahtoisin päästä edes halaamaan naista, jolla on päällään satiinia.

Vierailija
24/78 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyt. Vaimon hyvä pylly, nuorten naisten / tyttöjen pyllyt, julkkisten pyllyt, urheilijatyttösten pyllyt jne

Vierailija
25/78 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja hyvin hoidetut jalat. Vaimo antaa minun välillä nauttia jalkafetissistäni ja saan laueta. varpaille....

Vierailija
26/78 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univormut. Koppalakki naisella, valkoinen kauluspaita ja kravatti, rähinäremmi, ratsastushousut, pitkät saappaat. Unohtamatta ratsupiiskaa.

Vierailija
27/78 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat sisemmät häpyhuulet.

Vierailija
28/78 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, mutta naisten pikkuhousut on ainakin ihan selkeä. Olen ostanutkin niitä kolmelta tuntemattomalta eri naiselta ja hieronut runkatessa kalun paljasta päätä naisten tahrimaa housujen haarapalaa vasten. Aivan valtava kiihko tulee päälle. Myös jalassa sievät pikkarit kiihottaa ja viettelee.

Vierailija
29/78 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan perinteisesti isot tissit.

Vierailija
30/78 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun mies tai miehet laukeaa mun päälle

Vierailija
31/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mainituista monikaan ei tarkkaan ottaen ole fetissi, mutta väliäkö hällä. Oma fetissini on naisten pitkävartiset kumi- ja nahkasaappaat.

Vierailija
32/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kauniit pitkät kynnet, varsinkin jos on vielä omat kynnet.

Vierailija
33/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka suhteessa huolitellut anoppi-ikäiset naiset. Heitäkin onnrksi on.

Vierailija
34/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen peppureikä täälläkin. Harmittavan epäkäytännöllinen intohimon kohde :/

Vierailija
35/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopeppuinen nainen mun päällä 69:ssä, ei ole parempaa.

Vierailija
36/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kolme suurinta fetissiä.

1. Olla kahden naisen kanssa BDSM ja bondagee vuorotellen sidotaan toisiamme mihin vaan asentoon johon päästään ja muut sitten piiskaa ja panee, naiset tietenkin strap-on dildoilla. Ja me ollaan myös teipattuna 24h

Eli kunnon BDSM sessio on ekana

Haluan olla ottava osapuoli sekä antava

2. Panna takaa jotain vanhempaa naista julkisella paikalla että se on vaan joku random ohikulkija. Ja alasti vieläpä. Ja se nainen laittaa anustapin mun perseeseen

3. Pääsen panemaan naista joka on raskaana ;)

M21

Vierailija
37/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma fetissi on bondage välineet ihan kaikki.

Ja myös naisten rintaliivit (että laitan ne päälleni)

Sanoin äsken 3 suurinta fantasiaa

M21

Vierailija
38/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen peppureikä josta valuu spermaa. Siis sellainen jonne yksi tai useampi mies on juuri pannut loppuun asti paljaalla.

Vierailija
39/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivittämät rinnat ohuen paidan tai neuleen alla. Seisoo heti!

Vierailija
40/78 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon kolme suurinta fetissiä.

1. Olla kahden naisen kanssa BDSM ja bondagee vuorotellen sidotaan toisiamme mihin vaan asentoon johon päästään ja muut sitten piiskaa ja panee, naiset tietenkin strap-on dildoilla. Ja me ollaan myös teipattuna 24h

Eli kunnon BDSM sessio on ekana

Haluan olla ottava osapuoli sekä antava

2. Panna takaa jotain vanhempaa naista julkisella paikalla että se on vaan joku random ohikulkija. Ja alasti vieläpä. Ja se nainen laittaa anustapin mun perseeseen

3. Pääsen panemaan naista joka on raskaana ;)

M21

Itsekkin haluan panna jotain ohikulkijaa metsässä kaunista sellaista. Mutta se on muka pervoa ja eläimellistä menoa. Sekä ns ahdistelua. Miksi sitten eläimet voi vaan panna missä huvittaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä