Suurin fetissisi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (78)
Pienipyllyinen nainen vatsallaan vuoteessani vaaleissa pehemissä hyvin istuvissa deminfarkuissa ja valkoisessa t-paidassa. Siihen päälle itse alastomana hinkkaamaan kyrpääni hänen pakaroitaan vasten. Kerran teininä tämän kokenut mutta itselläni myös vaatteet päällä :( Oli vielä elämän eka orkku tytön seurassa.
Satiini. Satiini kiiltää kauniisti, ihanasti ja seksikkäästi naisen päällä. Satiini myös tuntuu ihanalta, ja tahtoisin päästä edes halaamaan naista, jolla on päällään satiinia.
Pyllyt. Vaimon hyvä pylly, nuorten naisten / tyttöjen pyllyt, julkkisten pyllyt, urheilijatyttösten pyllyt jne
Kauniit ja hyvin hoidetut jalat. Vaimo antaa minun välillä nauttia jalkafetissistäni ja saan laueta. varpaille....
Univormut. Koppalakki naisella, valkoinen kauluspaita ja kravatti, rähinäremmi, ratsastushousut, pitkät saappaat. Unohtamatta ratsupiiskaa.
En ole ihan varma, mutta naisten pikkuhousut on ainakin ihan selkeä. Olen ostanutkin niitä kolmelta tuntemattomalta eri naiselta ja hieronut runkatessa kalun paljasta päätä naisten tahrimaa housujen haarapalaa vasten. Aivan valtava kiihko tulee päälle. Myös jalassa sievät pikkarit kiihottaa ja viettelee.
Ihan vaan perinteisesti isot tissit.
se kun mies tai miehet laukeaa mun päälle
Täällä mainituista monikaan ei tarkkaan ottaen ole fetissi, mutta väliäkö hällä. Oma fetissini on naisten pitkävartiset kumi- ja nahkasaappaat.
Naisten kauniit pitkät kynnet, varsinkin jos on vielä omat kynnet.
Joka suhteessa huolitellut anoppi-ikäiset naiset. Heitäkin onnrksi on.
Naisen peppureikä täälläkin. Harmittavan epäkäytännöllinen intohimon kohde :/
Isopeppuinen nainen mun päällä 69:ssä, ei ole parempaa.
Sanon kolme suurinta fetissiä.
1. Olla kahden naisen kanssa BDSM ja bondagee vuorotellen sidotaan toisiamme mihin vaan asentoon johon päästään ja muut sitten piiskaa ja panee, naiset tietenkin strap-on dildoilla. Ja me ollaan myös teipattuna 24h
Eli kunnon BDSM sessio on ekana
Haluan olla ottava osapuoli sekä antava
2. Panna takaa jotain vanhempaa naista julkisella paikalla että se on vaan joku random ohikulkija. Ja alasti vieläpä. Ja se nainen laittaa anustapin mun perseeseen
3. Pääsen panemaan naista joka on raskaana ;)
M21
Oma fetissi on bondage välineet ihan kaikki.
Ja myös naisten rintaliivit (että laitan ne päälleni)
Sanoin äsken 3 suurinta fantasiaa
M21
Naisen peppureikä josta valuu spermaa. Siis sellainen jonne yksi tai useampi mies on juuri pannut loppuun asti paljaalla.
rintaliivittämät rinnat ohuen paidan tai neuleen alla. Seisoo heti!
Vierailija kirjoitti:
Sanon kolme suurinta fetissiä.
1. Olla kahden naisen kanssa BDSM ja bondagee vuorotellen sidotaan toisiamme mihin vaan asentoon johon päästään ja muut sitten piiskaa ja panee, naiset tietenkin strap-on dildoilla. Ja me ollaan myös teipattuna 24h
Eli kunnon BDSM sessio on ekana
Haluan olla ottava osapuoli sekä antava2. Panna takaa jotain vanhempaa naista julkisella paikalla että se on vaan joku random ohikulkija. Ja alasti vieläpä. Ja se nainen laittaa anustapin mun perseeseen
3. Pääsen panemaan naista joka on raskaana ;)
M21
Itsekkin haluan panna jotain ohikulkijaa metsässä kaunista sellaista. Mutta se on muka pervoa ja eläimellistä menoa. Sekä ns ahdistelua. Miksi sitten eläimet voi vaan panna missä huvittaa :D
Sukat, stay-upit varsinkin. Ei perinteisemmät läpinäkyvät vaan paksummat. Rooliasut, minihameilla varsinkin. Näistäkin ei mielellään suomalaisten seksikauppojen, kun ovat liian niukkoja. Vähän "tavallisemmat", mutta kuitenkin sen verran tuhmat ettei niitä moni julkisesti kehtaisi pitää.