Rumin naisen nimi
Listataan tähän rumimpia naisten nimiä jota tiedät. :D Suomen päästä.
Kommentit (598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cia. Kun sanoo ääneen ni kutsutaan siaksi, ei hyvä.
Cia lausutaan Kia.
Lausutko esim. Caritan saritaksi?
Caroliinan saroliinaksi?
Cisella sisella?
Opettele asioita ennenkun viisastelet.Joten mielestäsi Cecilia lausutaan sekilia? Vai kenties kekilia?
Ei. Vaan: Kesilia.
Raila. Nimenä kauhea. Ihmistä en tunne. Mutta nimen lausuminen aiheuttaa etovaa tunnetta.
Alfa Lappalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun nimeäni ei ole vielä mainittu. Tosi ruma nimi, kuten kaikki muutkin H:lla alkavat.
-Henna
No koska ainakin minun tuntemani Hennat ovat olleet mukavia.
eikö täällä rankatakaan nimiä foneettisin perustein, vaan sen perusteella millaisia kokemuksia ihmisillä on tietyn nimisistä naisista 😂😂 ette voi olla noin lapsellisia!
Kirsi. Kuulostaa siltä kuin jonkun hyönteisen päälle astuttaisiin
Mitä iloa tästä ketjusta on kenellekään? Tuskin on nimeä, joka ei jonkun mielestä olisi ruma. Omakin nimeni varmaan monien mielestä on, mutta mitä minä sillä tiedolla tekisin? En aio nimeäni vaihtaa, liian vaivalloista.
Hella,Maila,Justiina,Unelma,Tyyni,Hilja,Saima,Unna (Unni), Malla,Amalia, Magdalena, Malviina,Matilda,
Aina, Aini, Ainikki jne.
Eli kaikki ns.perinteiset
Sirpa. Ovat kaikki typeriä, ikävä sanoa. Tunnen monta ilkeää Sirpaa. Yksi ollut mukava. Pelästyn aina kun kuulen uuden tuttavan olevan Sirpa. Juoruilevat ja käyttävät hyväkseen.
Onpahan älykäs ketju tämä.
Hellu
Vierailija kirjoitti:
Alfa Lappalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun nimeäni ei ole vielä mainittu. Tosi ruma nimi, kuten kaikki muutkin H:lla alkavat.
-Henna
eikö täällä rankatakaan nimiä foneettisin perustein, vaan sen perusteella millaisia kokemuksia ihmisillä on tietyn nimisistä naisista 😂😂 ette voi olla noin lapsellisia!
mielleyhtymät usein tulevat menneiden kokemuksien perusteella, perusominaisuus ihmisen luonteessa joka auttaa selviytymään, ei ole lapsellisuutta vaan genetiikkaa
Pipsa, en voi mitään että siitä vain tulee väkisin mieleen naisen värkki minkä lisäksi on helkkarin tekopirteä.
Vuokko, muistuttaa liikaa terveyssidemerkkiä vuokkoset
Marketta, kuulostaa marketilta
Hinni, kuulostaa finniltä ja hin tiltä
Ea, miksi joku antaa lapsen nimeksi ensiapu?
Päivikki, monien mielestö Päivi on kamala mutta kyllä tämä on vielä pahempi
Myy, onhan Muumit kivoja mutta Myy ei toimi nimenä.
Esteri, muutenkin karmea ja sitten vielä päälle sanonta "sataa kuin esterin per seetä"
Moona, ei ole selkeää syytä miksi tämä on ainakin minun mielestäni kamala nimi. Se vain on.
Aura, tämän antavat miettivät varmaan jotain mystisiä henkisiä auroja mutta ikävä kyllä mieleyhtymät ovat aurajuusto ja lumiaura
Vierailija kirjoitti:
Sirpa. Ovat kaikki typeriä, ikävä sanoa. Tunnen monta ilkeää Sirpaa. Yksi ollut mukava. Pelästyn aina kun kuulen uuden tuttavan olevan Sirpa. Juoruilevat ja käyttävät hyväkseen.
Sinulla on ilmeisesti valtava tuttavapiiri kun pystyt tekemään tuollaisia yleistyksiä. Eikä Sirpa ole nykyisin enää edes mikään yleinen nimi. Ehkä olet sitten vanhempaa sukupolvea. Minulla on ollut 2 Sirpa-nimistä tuttavaa.Molemmat todella mukavia, rehellisiä ihmisiä. Mutta mitään yleistyksiä en pystyisi tekemään.Toisaalta ei minua ole kyllä myöskään käytetty kenenkään muunkaan taholta hyväksi.
Vuokko
Kyllikki
Irmeli
Naima
Naimi
Arja
Tarja
Raija, Reija, Raila, Raili, Raisa
Seija, Maija, Kaija, Taija, Teija, Eija
Pirjo
Päivi
Kaisu
Tuulikki, Päivikki, Annikki, Kyllikki, Nyyrikki
Tellervo
Sirpa
Saara, Veera
Saana
Tuula
Terhi
Jaana
Vierailija kirjoitti:
Arja
Tarja
Raija, Reija, Raila, Raili, Raisa
Seija, Maija, Kaija, Taija, Teija, Eija
Pirjo
Päivi
Kaisu
Tuulikki, Päivikki, Annikki, Kyllikki, Nyyrikki
Tellervo
Sirpa
Saara, Veera
Saana
Tuula
Terhi
Jaana
Ja ilkesit mainita Maijan. Kuule, se on minun nimeni!