Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomauttaa miehelle asiallisesti (puhetapa, läheisyydenkaipuu)?

Vierailija
22.02.2014 |

Olen seurustellut vasta 3kk tämän miehen kanssa. Meillä menee oikein kivasti, mutta pari asiaa häiritsee todella paljon. Miehellä on tapana jatkuvasti silittää ja halailla mua. Telkkaria katsoessa se ei sinänsä haittaa, mutta yöllä.. En pysty nukkumaan jos joku silittää, koskettelee tai liikkuu osuessaan minuun. Herään jatkuvasti siihen, että mies on mussa ihan kiinni, silittää vatsaa, hiuksia, halaa tiukasti jne. Tarvitsen tilaa nukkua ja alkaa ahdistaa, tulee myös tosi kuuma. Olen koittanut varovasti työntää miestä kauemmas, mutta kun ei. Olen myös sanonut siitä, että en voi oikeesti nukahtaa tai nukkua syvää unta jos joku koko ajan liikuttaa kättä vatsallani tai on muuten vaan ihan kiinni. Mies taisi vähän loukkaantua :(. Kuitenkaan asiaan ei tullut muutosta, ei ilmeisesti tajunnut kuitenkaan. Onko muilla samaa vai olenko vain outo? viime yönä olisi tehnyt mieli huutaa, että nyt ne käpälät pois ja mee kauemmas kun sängyssä on kuitenkin tilaa, eli tää asia ärsyttää paljon.

tykkään kyllä läheisyydestä, mutta en nukkuessa. ihmettelen, että eikö mies nuku ollenkaan kun koko ajan puuhaa jotain mun kimpussa.

Toineen mistä en osaa oikein huomauttaa on miehen lässytys. Miehellä on koira, jolle se lässyttää koko ajan. Se on ihan ok, niin mäkin lässytän eläimille. Mies kuitenkin lässyttää samaan tapaan mulle, varsinkin kun on joku halihetki tai seksi menossa. En useinkaan saa mitään selvää miehen lässytystaajuuden puheesta ja saan koko ajan kysyä mitä se sano. Varsinkin seksin aikana on tosi inhottavaa kun en vaan saa selvää, mies lässyttää eikä puhu normaalisti.

Miten huomauttaa näistä asioista loukkaamatta toista? Hankala sanoa, että lässytys mulle puhuttaessa ärsyttää ja yöllä ei saa koko ajan tai mielellään ollenkaan silittää mun kehoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän miehestä tosi paljon. Tässä nyt kuitenkin vielä tutustutaan :). Vaikka mulla olis joku superkuuma julkkismies vieressä,nukkuisin yhtä huonosti. Ei vaan onnistu jos joku on koko kropan matkalta kiinni. Jos alkaa silittää, herään. Väsyneenä olen tosi huonolla tuulella ja mun on pakko saada nukkua, myös miehen kanssa. En voi sille mitään, että olen niin herkkäuninen.

Sitten tuo lässytys inhottaa, tai se kun en saa selvää. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi puhuu välillä noin. Mä puhun sille normaalilla äänellä aina. Tulee väkisinkin olo, että oon ku joku söpö vauva tai koira. Tuskin mies mua silleen ajattelee,mutta ärsyynnyn (mielessäni) ja paljon :(

Ap

Vierailija
22/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään käsitä, miksi et vaan sano sille näitä asioita. Tietenkin sinun täytyy saada nukkua, se on ihan selvää. Mikä tässä nyt on ongelma? Jos et näin tärkeässä asiassa pysty olemaan avoin, millaista teille tulee jatkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että asioiden tuominen esille on mulle hankalaa. Saatan olla liian tyly tahtomattani.. pelkään vaan, että mies luulee mun vaan torjuvan hänet tai etten halua häntä ollenkaan. Varsinkin puhetavan kritisoiminen on tosi hankalaa asiallisesti.

Ap

Vierailija
24/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen mies, joka halusi koko ajan kihnuttaa kyljessä kiinni. Halusi aina hiplata ja murutteli mua. Se alkoi ahdistaa helvetisti, kaupassakin olisi halunnut pitää kädestä kiinni. Mun mitta tuli täyteen ja jätin hänet. En vaan kestänyt enää!

Vierailija
25/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toi mies ei siis oo yhtään liimautunut. Välillä pidetään kädestä kiinni kaupungilla, välillä ei. Yleensä halataan (ja ehkä pussataan) kun nähdään tai erotaan. Sitten kotona kun ollaan ni leffaa kattoessa melkein koko ajan hiplaa tai istuu ihan kiinni syleikkäin. Se ei minua sinänsä haittaa, ihan kivahan se on olla lähekkäin. Mut sitten yöllä se on koko ajan kuin joku tarra. Paitsi että se liikkuu, kun silittää tms. Herään jokaiseen asennon vaihtamiseen. Itse vielä mielelläni pyörisin paljon unissani ja miehen litistäessä mut seinän ja sen väliin en pääse pyörimään ja ahdistun.

Mies loukkaantui vähän kun sanoin sille yksi päivä, että en haluaisi sen silittävän mun hiuksia päänahasta. Painotin, että ei ole siitä kiinni, ettenkö haluaisi miehen koskevan mua. Mulla on tosi paha hiusten rasvoittumisongelma, ja päänahan hipelöinti saa ne välittömästi rasvaiseksi. Ei oo kiva tulla suihkusta, mennä nukkumaan ja aamulla herätä tukka ihan paskasena. Kerroin tänkin siis miehelle, että mun hiukset rasvoittuu tosi pahasti ja on se sen kyllä huomannutkin, että joka päivä mun on tukkani pestävä ja kerroin koskettelun vaan lisäävän jotain rasvan eritystä. Oli jotenkin tosi pettyneen näköinen ja mulle itselleni tuli jo paha mieli.  Sen jälkeenkin olen yöllä herännyt siihen, että se hieroo mun päänahkaa :(. Hieronta sinänsä voisi olla kivaa, mutta ennen hiusten pesemistä kiitos.. Mitenhän tässä sitten sanoisi, että älä koske muhun silloin kun yritän nukkua.

-AP

Vierailija
26/32 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo nukkuvan ihmisen kosketteleminen on väkivaltaa.

Vierailija
27/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi oudion kuuloinen suhde. Mies tahtoo olla hellä, naista vaivaa hiusten rasvoittumienn ja univelka. Pitäisiköhän teidän tapailla vain päiväsaikaan, ettei elämä mene ihan sekaisin?

Vierailija
28/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:59"]

Minusta tuo nukkuvan ihmisen kosketteleminen on väkivaltaa.

[/quote]

Millä tavoin? Ei se mun alapäätäni hiplaa mun nukkuessa. Se nyt mielestäni olisi vähän erikoista. Ymmärrän kyllä, että mies tahtoo antaa hellyyttä. Tykkään kyllä makoilla sängyllä, jutella ja vaikka olla toisen kainalossa. En vaan pidä tästä silloin kun yritän nukkua. Tarvitsen muutenkin aika paljon omaa tilaa suhteessa eli jos ei yhdessä asuta niin ei sitä joka päivä tarvitse nähdä. Tai voi nähdä, mutta meillä on niin erilaiset kuviot ja piirit, että se ei onnistu luontevasti. Mies on tästä asiasta samaa mieltä ja hyvä niin. Eli en mä nyt usko, että se olisi jotenkin pakonomaisesti riippuvainen musta.

-AP

Vierailija
29/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mies pitäisi kyllä itse huomata kyllä. Me kaikki käytetään kehonkieli ja mun mies kyllä osaa hyvin lukea ainakin mua,vaikka se ite väittää olevansa sosiaalisesti urpo..mitä ei pitää paikkansa ollenkaan. Mä oon itse venäläinen ja kultamussukkani on suomalainen niin ei se kansalaisuuttaa katsoo. Se huomaa heti jos mulla on paha mieli tai jotain,heti keittää teetä tai rupeä jotain höpöttää jostain piristynkiin. Myötätunnon merkitys saa aliarvioida!!! Se on oikeesti mun sielukumppani, niin kyllä toista ihmistä pitäisi pystyä nähdä ja haluta nähdä ja haluta tukea se oikeesti onkiin avioliitton kultajousi. Niin kaikki muu raha työ maine kauneus on hukkaan heitetty energian tuhlausta...rahaa tarvitaan että sais vuokra maksettu ja ruoat ja yms. Rakkaudella oikeesti elää :).

Vierailija
30/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lääppijältä kuulostaa tuo miehesi. Hieroo päänahkaa? Keskellä yötä? Mä kyllä olisin jo huitassu sen käden veks ja sanonu, että nyt annat mun nukkua. Aika kumma, jos ei edes puhetta usko.

Vierailija
31/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettette juuri tunne toisianne. Hitaassa etenemisessä on paljon hyviä puolia, joista ei saa mainita, koska silloin on tiukkapipo. Seksiä ja läheisyyttä on minusta viisasta aloitella vasta sitten kun tunnetaan kunnolla, monestakin syystä. Tosin minusta vaikuttaa tekstisi perusteella siltäkin, ettette vain sovi toisillenne.

Vierailija
32/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä en ole tehnyt sitten tarpeeksi selväksi, että en halua sen koskevan muhun yöllä. Mies on vähän sellainen valvoja eli aika paljon on yöllä valveilla ja makaa vaan sängyssä. Pärjää vähillä unilla.. Pelkään vaan et jos sanon tosi tiukasti, että nyt lopeta, niin se jotenkin suuttuu. Toisaalta eikö se sitten ole sen ongelma kun ei ilmeisesti oikein elekielestä ymmärrä, että nyt riittää tuo kiinnioleminen.. Mies ei ole ollut suhteessa pitkään aikaan, joten sinänsä ymmärrän, että haluaisi olla koko ajan lähellä kun nyt sitä läheisyyttä olisi tarjolla, eikä joka yö olla yhdessä. 

No eihän me vielä tunneta toisiamme läpikotaisin, kuten ei kukaan näin suhteen alkuvaiheessa. Seksi on tuntunut miehen kanssa ihan hyvältä, enkä koe sitä jotenkin kiusallisena tai vaivaannuttavana. Muuten en suostuisi harrastamaan seksiä :D. On meillä paljon yhteistä, mutta nämä pari asiaa vaan vaivaavat. En mä muutenkaan ymmärrä sitä, että miksi jotain seksiä esimerkiksi pitäisi pihdata kuukausitolkulla. 

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi