Tinder-tutun kanssa ongelma :D
Ensinnäkin Tinder-kokeilu oli ensin vaan täysi vitsi mutta...hullu ihastumisen tunnehan siitä tuli... :D
Tuli siis match tällaisen miehen kanssa (mies 25, minä 24) viikko sitten. Juttu kulki heti loistavasti ja huumorintaju meillä oli ihan samanlaista. Heti alkuun tuli kuitenkin selväksi, että välimatkaa meillä on melkein 120km. Ollaan juteltu joka päivä facebookissa ja hän on ollut kiinnostunut minun asioistani ja kysellyt paljon. Eilen en kuullut hänestä mitään ja tuli sellainen olo että hän olisi "unohtanut" minut, typerää, tiedän :D tyyppi on ollut kuitenkin mielessäni koko ajan ja haluaisin kovasti tavata hänet mutta hän ei tunnu olevan kauhean innostunut tapaamaan, tai ei ainakaan sano siitä mitään. Tänään ajattelin laittaa viestiä ja kysellä kuulumisia mutta vastaukset olivat todella lyhyitä ja sellaisia joita en ole tottunut häneltä saamaan.
Kuulostaa kauhean lapselliselta myös minun mielestäni mutta miten etenen.? Olenko vain hiljaa kunnes hän toivottavasti ottaa yhteyttä joku päivä uudestaan vai vai vai mitä? :D
Kommentit (29)
Saman ongelman kanssa painin ja sanoisin sulle neuvoksi, että älä ota liian vakavasti Tinder tuttavuuksia. Älä laita miehelle mitään, jos on kiinnostunut niin laittaa itse.
No, se ei todennäköisesti ole itse sitten sinkku. Tai löysi sitten
lämmikettä lähempää.
Toisaalta, jotkut kundit aina välillä häviää reissuilleen ja palaa sitten kuvioihin. Voi olla joku peli, ettei vaikuta liian kiinnostuneelta tai helpolta saaliilta.
Kundeilla on nimitäin aika yleinen se käsitys, että naisia pitää vähän pitää jännityksessä. Olen itse sanonut monelle,että se on ihan turhaa, jos on kiinnostunut. Mutta jokin metsästys-vaanimistarve se kai on. Luolamiehet. ;)
luulen ettei sitä enää kiinnosta jos se on löytänyt vaikka baarireissulta jonkun misukan lähempää tms. älä pistä viestii vaan anna sen laittaa ensin.. jos ei kuulu enää mitään niin se tarkoittaa sitä ettei sitä kiinnosta.
No toivottavasti ei ole löytäny ketään "uutta" vaikka ei meillä ole mitään ollukaa (paitsi mun mielikuvituksessa). On vaan niin täydellisen tuntunen ettei tottakaan niin on koko ajan pelko persiissä :D -ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:35"]
No toivottavasti ei ole löytäny ketään "uutta" vaikka ei meillä ole mitään ollukaa (paitsi mun mielikuvituksessa). On vaan niin täydellisen tuntunen ettei tottakaan niin on koko ajan pelko persiissä :D -ap
[/quote]
no onkos siitä jo kuulunut? :D sehän voi jatkuvasti kalastella tinderissä uusia tuttavuuksia;)
Ei ole kuulunu yhtään mitään ärrrrrrrrrrr :D -ap
No kysy suoraan, että mitä jäbä meinaa. siithän se selviää. ootteko sinkkuja vai varattuja?
Meinasin että kysyisin suoraan mutta pelkään, että kokee sen liian ahdistelevaksi jotenkin.. sinkkuja molemmat, ainakin oletan näin :D
No älä nyt enää ahdistele, jos mies eu enää vaikuta kiinnostuneelta.
Itselläni samankaltainen ongelma ja voi ei kuinka raivostuttavaa toimintaa! :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:56"]Itselläni samankaltainen ongelma ja voi ei kuinka raivostuttavaa toimintaa! :D
[/quote]
herran puheenvuoroa odottaen vieläkin.. mikä niitä vaivaa :D -ap
Palvelu, jossa voi vaan klikata epäkiinnostavat pois ruudulta, ja te ootte ihmeissänne kun ei kehkeytynytkään mitään vakavampaa?
Palvelu, jossa voi vaan klikata epäkiinnostavat pois ruudulta, ja te ootte ihmeissänne kun ei kehkeytynytkään mitään vakavampaa?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:20"]Palvelu, jossa voi vaan klikata epäkiinnostavat pois ruudulta, ja te ootte ihmeissänne kun ei kehkeytynytkään mitään vakavampaa?
[/quote]
en mä tässä kenenkään kanssa häitä olekaan järjestämässä mutta kun mukavanoloisen ihmisen löytää (oli se sitten kasvotusten tai tuota kautta) niin kai sitä voi katsoa jos juttu jatkuisi pidemmällekin.. :) -ap
Niin sinä ajattelet, mutta tälle jampalle oot selvästi vaan yks muiden joukossa ruudulla, ja se on klikannut jo seuraavaan. Se on niin helppoa nykyään, ku ei tartte ees ajatella että siellä jossain on oikea ihminen. Voi olla vaan "äh, tylsää, seuraava" niin kuin avn ketjuja selatessa, paitsi että ihmisillä :/
Mullon vähän sama tilanne :D tosin mies asuu kyllä samassa kaupungissa mitä minä. Hemmetin outoa ja ärsyttävää
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:20"]Palvelu, jossa voi vaan klikata epäkiinnostavat pois ruudulta, ja te ootte ihmeissänne kun ei kehkeytynytkään mitään vakavampaa?
[/quote]
ootko kirjottanu sille siis facebookkiin ja ei vastaa? :D
en mä tässä kenenkään kanssa häitä olekaan järjestämässä mutta kun mukavanoloisen ihmisen löytää (oli se sitten kasvotusten tai tuota kautta) niin kai sitä voi katsoa jos juttu jatkuisi pidemmällekin.. :) -ap
[/quote]
Siis tää tyyppi ei ole päivään puhunut mitään ja oot jo ottamassa yhteyttä?