Tinder-tutun kanssa ongelma :D
Ensinnäkin Tinder-kokeilu oli ensin vaan täysi vitsi mutta...hullu ihastumisen tunnehan siitä tuli... :D
Tuli siis match tällaisen miehen kanssa (mies 25, minä 24) viikko sitten. Juttu kulki heti loistavasti ja huumorintaju meillä oli ihan samanlaista. Heti alkuun tuli kuitenkin selväksi, että välimatkaa meillä on melkein 120km. Ollaan juteltu joka päivä facebookissa ja hän on ollut kiinnostunut minun asioistani ja kysellyt paljon. Eilen en kuullut hänestä mitään ja tuli sellainen olo että hän olisi "unohtanut" minut, typerää, tiedän :D tyyppi on ollut kuitenkin mielessäni koko ajan ja haluaisin kovasti tavata hänet mutta hän ei tunnu olevan kauhean innostunut tapaamaan, tai ei ainakaan sano siitä mitään. Tänään ajattelin laittaa viestiä ja kysellä kuulumisia mutta vastaukset olivat todella lyhyitä ja sellaisia joita en ole tottunut häneltä saamaan.
Kuulostaa kauhean lapselliselta myös minun mielestäni mutta miten etenen.? Olenko vain hiljaa kunnes hän toivottavasti ottaa yhteyttä joku päivä uudestaan vai vai vai mitä? :D
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:35"]oho meni toi lainaus hassusti :D siis ootko ollut siihen ite yhteydessö fb?
[/quote]
juu parin päivän tinderissä juttelun jälkeen lisättiin facebookiin ja siellä ollaan juteltu ihan normaalisti. Hänkin on siis ihan ollut sielläkin kiinnostunut tekemisistäni jne mutta nyt vastaili tympeästi ha sen jälkeen hiljaisuus. .ärsyttävää kun näkee miten toinen on vähän väliä facebookissa ja kirjoittaa seinälleen asioita/kommentoi kavereille mutta ei sano minulle mitään :D -ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:35"]oho meni toi lainaus hassusti :D siis ootko ollut siihen ite yhteydessö fb?
[/quote]
juu parin päivän tinderissä juttelun jälkeen lisättiin facebookiin ja siellä ollaan juteltu ihan normaalisti. Hänkin on siis ihan ollut sielläkin kiinnostunut tekemisistäni jne mutta nyt vastaili tympeästi ha sen jälkeen hiljaisuus. .ärsyttävää kun näkee miten toinen on vähän väliä facebookissa ja kirjoittaa seinälleen asioita/kommentoi kavereille mutta ei sano minulle mitään :D -ap
[/quote]
anna olla sitten:P ehkä se ei tosissaan ollut tutustumassa suhun vaan ihan niitä näitä jutteli. ja onhan teillä aika pitkä välimatkakin
Nyt otat kyllä ap ihan liian vakavasti nämä jutut..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:47"]Nyt otat kyllä ap ihan liian vakavasti nämä jutut..
[/quote]
en sentään! Ihan kuule hymyssä suin täällä vielä ollaan ;D -ap
mullakin oli yks tinder-juttu mutta ei siitä kehkeytynyt juttelua pidempää..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:40"]
[/quote]
[/quote]
anna olla sitten:P ehkä se ei tosissaan ollut tutustumassa suhun vaan ihan niitä näitä jutteli. ja onhan teillä aika pitkä välimatkakin
[/quote]
Nojuuu, jos ei juttele niin ei voi mitään :D välimatka ei sinänsä ole niin pitkä sillä käydään molemmat usein välissä olevassa kaupungissa ja oli vähän juttua baarireissusta kyseisessä paikassa mutta....katsotaan :D -ap
Mä oon tinderissä pyörinyt nyt noin kuukauden verran ja ohjenuoraksi antaisin, ettei sitä sovellusta kannata kovin vakavissaan ottaa. Pareja tulee melkein kuin sieniä sateella ja veikkaanpa, että niistä parhaimman näköisistä miehistä on monta kiinnostunutta. Siitä on hyvä sitten karsia porukkaa, että ketkä nyt ovat oikeasti kiinnostavia ja helposti tavattavissa. Todennäköisesti, ap, "sun" miehesi on löytänyt seuraa lähempää, mikäli edes on tosissaan seuraa hakemassa. Aika monet miehet tuntuvat tuolla olevan lähinnä leikkimielellä tai seksiseuraa metsästämässä.
muutama päivä mennyt ilman että mies on mitään kirjoitellut ja ap on jo aivan paniikissa :'DD hahhhaahaa.. tuskin hän noin takertuvaisesta ämmästä olisi kiinnostunut. ja luultavasti on huomannut sen jo tai löytänyt tinderistä paremman näköistä seuraa
oho meni toi lainaus hassusti :D siis ootko ollut siihen ite yhteydessö fb?